Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • http://www.4 tuning.ro/alte-stiri-auto/asta-este-sfarsitul-motoarelor-mici-uite-de-ce-renunta-constructorii-de-automobile-la-ele-32500.html

    mai bine se gandeau de 2 ori inainte de a face asta

    tot de aici afli si de ce un motor mic poate consuma mai mult ca unul mare: injecteaza multa benzina pt a evita supraincalzirea
    Last edited by cristi....; 18 October 2016, 16:42.

    Comment


    • Masinile electrice si hibrid accelereaza in Romania: Vanzarile s-au dublat in primele 9 luni
      In loc de 1, s-au vandut doua.
      Pe judet. Bine, nu ies nici macar 2, dar am rotunjit io.

      70 fata de 33, pe toata tara.


      Acu', trebe prize. La Kaufland sunt. Do'a.
      Cum zicea unul, orasele noastre n-au toalete publice, dar vrem prize.
      Last edited by mr.K; 25 October 2016, 12:01.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        In loc de 1, s-au vandut doua.
        Pe judet....
        S-au vandut aproape doua si asta e numai inceputul

        Comment


        • da, dar din pacate: de ce zic asta? pentru ca scutiti de la taxe sunt tot aia cu bani, care-si permit masini electrice. in loc sa incurajezi omul de rand, ca deh, e majoritar pe sosele, sa-si ia masini electrice, daca tot sustii ca faci ecologie, tu ca stat (si nu ma refer doar la ai nostri, peste tot e asa) iei de la sarac ca sa poata cativa bogati sa-si ia masini electrice, noi, luxoase. e fain in "democratie", nu? ma rog, democratie cu numele, in unele aspecte...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Super Loganul.
            Dacia Logan care ajunge la 100 km/h în 3 secunde

            Comment


            • Super sigla de Dacia.

              Comment


              • aruncata din avion, poate aia n-are nimic din dacia decat sigla si farurile/stopurile. proiectul e vechi de vreo 3-4 ani, ca si masinile de dtm, care au toate acelasi sasiu, acleasi roti, aceleasi frane, acelasi eleron, doar capacul din fibra difera, ca sa semene cu un audi s5, bmw m4, mercedes c63. iar implicarea firmei dacia e atat de oficiala incat o reprezentanta asigura ceva piese de schimb gen oglinzi, clante de usa, becuri. pana si caroseria cred ca-i de saab, mulata pe logan. daca pe o pisicuta 316 din '94 pui un sticker de "M" nu inseamna ca aia e M3. decat la sigla, prezoane, oglinzi si clante.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Renault recheamă în service 245 de maşini Dacia Lodgy şi Dokker produse în Maroc şi 144 de unităţi Megane IV vândute în România

                  Maşinile Dacia Lodgy şi Dokker sunt rechemate în service în România pentru "o posibilă perturbare a sistemului de frânare", iar producătorul auto Renault, care fabrică cele două modele la o uzină pe care o deţine în Maroc, va înlocui grupul hidraulic de frânare.
                  Ce diplomatic spus. Corect era o posibila proasta functionare a sistemului de franare.

                  Potrivit Renault, durata intervenţiei în service este de circa două ore şi jumătate pentru fiecare autovehicul. O problemă similară a fost detectată şi pe modelele Megane IV şi Talisman, o campanie de rechemare fiind în curs pentru 66 de maşini vândute în România. Producătorul auto francez recheamă, de asemenea, 144 de maşini Megane IV pentru "o posibilă frecare între conducta flexibilă de frână faţă şi jantă sau anvelopă, acţiune ce poate provoca o scurgere a lichidului de frână"
                  Asta e de cascadorii rasului, au pus furtunele prea lungi.
                  ÃŽn cazul maşinilor Captur şi Kadjar rechemate, Renault a cnstatat o posibilă eroare de calibrare a motorului, ce poate genera neconformităţi privind emisiile de oxizi de azot. ÃŽn acest caz, intervenţia durează peste 6 ore, în condiţiile în care mecanicii vor reprograma calculatorul de injecţie şi vor înlocui catalizatorul primar.
                  Incep si astia sa ascunda pacaleala cu noxele.



                  Cu alte cuvinte, bine ca nu s-au vandut prea multe in Romania, ca era prea mare cheltuiala.

                  In Europa au mai mult de lucru.
                  Last edited by mr.K; 26 October 2016, 14:15.

                  Comment


                  • Am mai zis: NU Dacia-Romania ci Renault-Maroc.

                    Comment


                    • Ca daca tie iti face boalfa un Continental made in India, ai sa zici: nu Continental Germania, ci Continental India.
                      Iti spun eu ca nu mai cumperi in viata ta COntinental.

                      Captur şi Kadjar alea unde or fi fabricate?

                      Dar astea?


                      O problemă similară a fost detectată şi pe modelele Megane IV şi Talisman,
                      Pana si Talisman!
                      Aceleasi panarame de piese pe toate masinile, ca e 10 mii, ca e 30 de mii de euro.
                      Last edited by mr.K; 26 October 2016, 15:27.

                      Comment


                      • skoda octavia facelift...

                        http://www.4 tuning.ro/masini-noi/asteptarea-a-luat-sfarsit-skoda-lanseaza-octavia-facelift-cu-noutati-subtile-si-faruri-de-mercedes-32619.html?utm_source=4 tuning&utm_medium=notificari&utm_campaign=breaking news

                        Comment


                        • Penal facelift!


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Keep walking...

                          Comment


                          • Mai mult imi placea O3 fara facelift.
                            Astia de la Skoda intotdeauna o dau in bara cu faceliftul, asa a fost si cu O2 facelift, cu farurile alea curgand urat pe aripa, spre inapoi.
                            Attached Files
                            Last edited by mr.K; 28 October 2016, 08:20.

                            Comment


                            • da, si mie mi s-au parut urate o2 facelift.
                              dar cea mai urata a lor mi s-a parut "superbul" asta. auzi... superb !
                              mai ales stopurile alea...
                              Attached Files

                              Comment


                              • Superb-ul il gasesc util doar pentru cei care au sofer. Altfel esti un Gigi Becali care conduce Maybah, iar in spate nu sta nimeni.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google