Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dar si soferul ala trebuie sa fie sha pentru asa o masina.
    altfel, la un S klasse ce ar mai trebui sa ai, stewardese ?!

    Comment


    • La S-Klasse poti opta pentru varianta lunga. La Superb ti-o dau direct asa.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • da, numai ca superb e un fel de passat (sa ai sofer la passat e ca si cum ai conduce tu maybach), pana la s-klasse mai are de macat 2 paini. prima data trebuie sa urce la nivelul e-klasse, apoi sa ajunga la s. passat-ul e cu seria 3 si c-klasse. ca au facut superbul disproportionat doar sa iasa la lungime de clasa mare, nu inseamna ca e si-n clasa de lux. e doar mare.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Scandalul emisiilor poluante: Volkswagen susţine că vehiculele vândute în UE respectă normele, softul nefiind ilegal.

          Comment


          • poate ca asa e. crezi ca ar sustine o aberatie, chiar asa, pe fata ?!
            cred ca au si ei un avocat care sa fi studiat legea.

            Comment


            • da, is curate tedeiurile ca o lacrima de bebelus. de aia te ustura gatul si nasul dupa 30 de secunde in spatele lor la semafor. normal ca spun ca sunt ok emisiile, altfel ar trebui corectii aia de hitleristi sa-si auto-f..ta firma privata pe care au subventionat-o de la stat pe motiv ca produce masini "eco" si daca I-ar ingropa (cum de altfel ar merita), jumatate din economia lor s-ar duce spre mama dracului. si I-ar lua si pe ei in "excursie". pe undeva au dreptate, totusi, daca legile in Europa sunt facute de retarzi, asta e. ce nu se spune, dar toata lumea stie insa, e ca nemtii au fost cei care au impus norme si standard de testare, favorizand clar motoarele diesel, iar acum decat sa recunoasca c-au fost boi, o dreg cumva ca la Ploiesti...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Te obosesti in zadar; subiectul e clar ca lumina zilei, a fost recunoscuta hotia, da nah, unii nu pot dormi la gandul ca vw a furat. E plin net-ul cu astfel de stiri. E un caz fumat, chiar n-are rost sa dezgropam...hotii, pardon mortii.

                Ministrul german al Transporturilor a anuntat ca Volkswagen a recunoscut ca manipulari ale emisiilor de la masinile diesel au avut loc si in Europa, anunta Reuter
                La o simpla cautare.
                Ministrul german al Transporturilor a anuntat ca Volkswagen a recunoscut ca manipulari ale emisiilor de la masinile diesel au avut loc si in Europa, anunta Reuters. Actiunile BMW au cazut cu peste 8% dupa ce AutoBild a scris ca un model BMW depaseste cu mult limitele europene de emisie de gaze poluante. BMW neaga vehement acuzatiile. Volkswagen va incepe vineri "curatenia", urmand sa-i concedieze pe cei responsabili. In tot mai multe tari compania incepe sa fie investigata, iar Comisia Europeana cere fiecarei tari UE sa ancheteze problema. Principala consecinta ar putea fi ca regulile de omologare a noilor modele in Europa ar putea fi modificate. " Ar fi dezastruos sa se traga concluzia ca diesel-ul ar trebui sa moara", a declarat Louis Schweitzer, parintele Logan-ului (Opiniile pe larg le puteti citi aici.)


                In 2015, Grupul Volkswagen a recunoscut oficial instalarea unui soft special care a permis manipularea testelor privind stabilirea standardelor de emisii aplicabile pe aproximativ 11 milioane de autovehicule comercializate la nivel mondial, din care 8,5 milioane vandute in Europa si aproximativ 500.000 in SUA.
                Last edited by IancuMIC; 6 November 2016, 22:17.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by Seba View Post
                  da, is curate tedeiurile ca o lacrima de bebelus.
                  ei n-au zis ca emisiile sunt ozon curat, ci ca sunt legale, conform legislatiei europene.

                  Comment


                  • da, la fix un an dupa ce au recunoscut ca le-au manrit )))
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Ce au crezut ca au manarit, era legal.
                      Ce nu e interzis, e permis.

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        da, la fix un an dupa ce au recunoscut ca le-au manrit )))
                        da, au manarit pentru legislatia din sua, care au masini de 5000-8000 cmc. dar i [...] grija de emisiile dieselurilor.
                        acolo legislatia e facuta pentru companiile petroliere.
                        Last edited by IancuMIC; 6 November 2016, 22:47. Reason: limbaj

                        Comment


                        • Americanii sunt la fel de ipocriti, defileaza cu emisiile de noxe, la cursele auto folosesc combustibili bio, dar unde conteaza, la masinile normale folosesc motoare ce merg si la camioane.
                          Iar europenii ca sa nu se lase mai prejos, baga motoare sub un litru, ca sa compenseze distractia americanilor.
                          USA si China polueaza planeta, iar restul sa stranga cureaua.
                          Last edited by mr.K; 6 November 2016, 23:00.

                          Comment


                          • la modul serios, daca motorul diesel ar emite doar co2 (emite mai putin decat un benzinar, e adevarat) - cel mai putin nociv gaz, fara cianuri, negru de fum si biozix de azot, crezi ca ar fi interest pe cineva, in afara de idiotii de europeni? aici americanii ne-au dat clasa, natia considerata de retarzi a vazut dincolo de gardul cu emisiile mici de co2. crezi ca intamplator, in grmania, de exemplu, de cand a inceput promovarea dieselurilor "curate", a crescut substantial numarul bolnavilor de plamani? jumatate de million de oameni anual nu-i deloc putin. raportat la totalul populatiei, in tara cu cele mai multe masini diesel, cele mai multe cazuri. ceva imi spune ca matematica nu minte...

                            K, ai uitat de india si de cateva tari africane eu vorbeam in idea in care pe unii chiar ii intereseaza de poluare. sau folosesc argumentul asta pentru a-si justifica alegerea unui combustibil ieftin. cine-I mai iopcirt, la urma? ala ca arde tone de benzol sau aia pe care-I doare-n 14 de proprii copii, nepoti,(ce aer or sa respire aia peste 30 de ani) atata timp cat ei se plimba la juma' de pret fata de aia care ard benzina?

                            ps: am un amic care in bucuresti consuma cu un corvette 5.0 v8 mai putin cu 1-1.5 litriidecat un vw eos 2.0 fsi. masina Americana veche vs europeana noua
                            Last edited by Seba; 6 November 2016, 23:23.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • imi vine foarte greu sa cred asta.

                              Comment


                              • Poate consuma cu 1.5 litri mai putin decat dublul consumului la fsi-ul ala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google