Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fane, procentul ala important al mercedes din renault e undeva in jur de 3.5-4% in plus, motoarele mici le ia mercedes de la renault, nu invers. iar cand mercedes a optat pentru dci a facut un test cu tdi, dci, hdi , iar dci a rezistat cel mai mult in teste, de aia l-au ales. la schimb pt motoare, renault a primit "pe tava" c-klasse-ul pt a construi talisman-ul.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Numa' ca nemtii nu pun direct dci-ul pe carutele lor, ci il mai ajusteaza nitel si il vand ca cdi.

      Skoda Karoq va fi înlocuitorul lui Yeti în gama de SUV-uri a cehilor.

      Skoda a confirmat oficial că bătrânul Yeti va fi înlocuit cu noul Karoq, un SUV compact bazat pe aceeași platformă ca și Volkswagen Tiguan și Seat Ateca. Lansarea va avea loc în 18 mai.


      Seamana cu un Q de la Audi, din spate, facut pe platforma de Tiguan.
      Last edited by mr.K; 2 May 2017, 11:08.

      Comment


      • la fel ca touaregul 2017, pe platforma de tiguan http://www.automarket.ro/stiri/despa...-si-74005.html

        reduceri de costuri. nu se mai fac masini ca acum 10-15-20 ani.
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post
          Numa' ca nemtii nu pun direct dci-ul pe carutele lor, ci il mai ajusteaza nitel si il vand ca cdi.
          Aha...ia neamtu' dci-ul...dezlipeste cu grija primele doua litere...si le lipeste cu maxima precizie...dar in ordine inversa!!!!

          Comment


          • Ieczact!
            Some say...ca fac ceva mai mult decat sa inverseze literele.

            Comment


            • auxiliarele nu sunt cele de pe logan, motorului in sine insa e identic. cel putin asa mi-au zis acum cativa ani un tip de la daymler venit in audit si cu care am discutat la o cafea despre chestia asta.
              ps: iar daca e sa dau crezare tipului astuia pana l;a capat, colaborarea daymler-renault a inceput acum 10 ani, nu chiar recent. de cativa ani insa au iesit pe piata cu masinile proiectate in comun. oricum, e oarecum hazliu sa-ti cumperi mercedes si sa scrie pe el "powered by renault"
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Eu cred ca de la colaborarea cu Renault a scazut calitatea carutzelor Mercedes, au invatat de la frantuzi cum sa taie din costuri in detrimentul calitatii.
                Daca acum 15-20 de ani puteai inca sa spui ca exista masini si Mercedes, acum nu mai e valabil.
                Last edited by mr.K; 4 May 2017, 09:22.

                Comment


                • Ziceti voi ca le mai ajusteaza; mai ia din ele la flex, ca sa incapa pe...C klasse?
                  Sunt ceva ani, cand dupa dCi ul de 1.5l, Mercedes l-a adoptat si pe ala de 1.6l. Si nu pe orice model.
                  ...
                  Imi aduc aminte, ca tot pe forumul asta, cand s-a discutat acelasi subiect, "cineva" orbit de ura impotriva celor de la reno, sustinea ca nemtii iau doar parti componente ale motoarelor produse de reno. Ca sa vezi pana unde se poate ajunge cu (dez)informarea.
                  Clasa C de la Mercedes va primi propulsorul diesel de 1,6 litri, dezvoltat de francezii de la Renault şi produs în Franţa, în uzina de la Cleon.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Interesant ar fi de vazut cate Mercedes-uri se cumpara cu motoare asa mici. 1%?
                    De aia nu renteazaa sa iti dezvolti propriile motoare mici, in conditile in care vinzi prea putine. Le cumperi de la altii, ca sa nu spuna u1% din cumparatori ca nu le oferi alternative economice.
                    In general, cine cumpara Mercedes nu se uita la 2 litri de carburant in plus la suta de km.

                    Australia a renuntat la toata industria auto, pentru ca e mai ieftin sa importe masinile.

                    Mandria asta a unor motoare franceze parca se mai diminueaza cand te gandesti ca injectoarele sunt facute de altii.

                    Apropo de motoare mici, de cand cu F1 ecologica, s-a trecut de la V8-uri la V6, apoi a fost o discutie chiar despre introducerea unor motoare in 4 cilindri.
                    In momentul ala Ferrari s-au ridicat de la masa si au spus ca ei n-au niciun motor cu mai putin de 6 cilindri, si nu ii intereseaza ce se hotaraste, ei nu vor participa.

                    Renault cred ca isi frecau mainile, luau motorul de pe Logan si-l puneau pe masina de F1, ce conta ca turul se facea in 10 minute.
                    Last edited by mr.K; 4 May 2017, 10:02.

                    Comment


                    • Mandria asta a unor motoare franceze parca se mai diminueaza cand te gandesti ca injectoarele sunt facute de altii.
                      Nu cred ca exista vreun constructor de motoare care sa produca suta la suta toate componentele; doar alea de curse, desi nu cred.
                      Daca vorbim doar despre sistemele de injectie, vom observa ca producatorii care conteaza in industria auto, ii numeri pe degete; Bosch, Delphi, Lucas-CAV, Stanadyne, Yanmar.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Nu exista producator francez, asta era ideea.
                        De bine, de rau, nemtii au Bosch, regasit si pe motoarele Renault.

                        Comment


                        • Foarte bine, ca exista Bosch. Au vreun merit aia de la fosfagen, pentru asta?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Ma-ntrebam doar ce ar fi motorul ala de la Renault imprumutat la Mercedes fara niste injectoare ca lumea, fara o turbina ca lumea.

                            Comment


                            • Din prostie...n-au venit sa intrebe pe "cunoscatorii" de pe loganclub.ro

                              Comment


                              • bolovane, atoatestiutorule, sa ma anunti cand Renault livreaza un V12 biturbo pentru Mercedes.
                                Pana atunci, Mercedes livreaza pentru Aston Martin, Pagani...
                                Kkreaza aia de 1,6 dci se pune pe Mercedes pentru a putea aia sa livreze cateva masini la pret accesibil.
                                Pentru 1000 masini vandute cu motorul ala, nu puteau sa cheltuie 1 miliard de euro pe dezvoltarea unui propulsor.
                                Oricum, alianta asta e degeaba, nici Mertzuri cu 1,6 nu se prea vand, nici Talisman nu cumpara nimeni.
                                Last edited by mr.K; 4 May 2017, 11:28.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google