Legislatii,taxe,amenzi,itp-uri,politisti,informari Din Trafic,radare.....etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Legislatii,taxe,amenzi,itp-uri,politisti,informari Din Trafic,radare.....etc.

    Deschidem noul thread pentru discutii despre si in legatura cu .........cu ce scrie in titlu....
    Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
    prost.

  • #2
    mda... e o idee interesanta... eu o sa comentez mereu cate ceva ca daca tot dau mereu de baietii in albastru (cu veste verzi) in trafic...

    Comment


    • #3
      Atenţie, şoferi! De la 1 iulie intră în vigoare normele privind utilizarea formularului “Constatare amiabilă de accident”. Unii zic că va mai uşor, alţii sunt de părere că se vor face şi multe “manevre”.Acesta este formularul pe care îl veţi găsi la societăţile asigurătoare, în cazul accidentelor fără victime.
      “Vor fi nenumărate cazuri în care anumiţi şoferi vor tampona intenţionat alte maşini ca să-şi repare mai ieftin, sau gratis, autoturismul deja avariat”, ne-a spus un reprezentant al Generali Asigurări.
      Dacă din neatenţie sau grabă, rămâi blocat într-o intersecţie haşurată cu vopsea galbenă şi o maşină te tamponează, vei plăti daunele integral. Dacă vei parca neregulamentar şi maşina ta va fi avariată, vei plăti 50 % din daune. Acestea sunt noile reglementări ale societăţilor de asigurare, firme la care vor trebui să se prezinte şoferii care comit accidente uşoare, de la 1 iulie. Asta doar dacă se înţeleg şi semnează “constatarea amiabilă de accident”.
      Mădălin Roşu, şeful Serviciului “Managementul Daunelor”, de la compania Generali Asigurări, ne-a explicat, punct cu punct, cum trebuie să procedăm dacă ne tamponăm maşinile în trafic.
      “În primul rând, şoferii trebuie să cadă de comun acord asupra celui care a fost vinovat de producerea accidentului. Dacă nu ajung la un consens, se duc la Poliţie. Dacă stabilesc cine a greşit completează formularul. În stânga este un spaţiu pentru vehiculul A, în dreapta, pentru vehiculul B. După ce scriu toate datele de identitate, bifează căsuţele cu situaţiile în care s-au aflat atunci când au fost implicaţi în accident. Apoi, desenează schiţa evenimentului. Asigurătorul va fi obligat să trimită dosarul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor care, la rândul ei va trimite cazul către Poliţie pentru a fi stabilite amenzile şi punctele de penalizare”, a arătat Roşu.
      Va fi foarte greu ca asigurătorii să stabilească datele reale în care s-a petrecut un accident, pentru că, spune Mădălin Roşu, e imposibil ca acela care face dosarul cazului să cunoască semnele de circulaţie de pe fiecare stradă şi starea în care se aflau şoferii la momentul accidentului. Mai ales că avem de-a face cu fraude.
      AVANTAJE!
      - Evitarea timpului pierdut la Poliţie
      - Condiţii mai bune, într-un mediu relaxat
      DEZAVANTAJE!
      - Va creşte numărul fraudelor printre şoferii rău-intenţionaţi
      - Conducătorii vor consuma băuturi alcoolice fără a avea stresul etilotestului
      Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
      prost.

      Comment


      • #4
        ...mda...pai e un lucru bun(si ca orice lucru bun are si partea lui intunecata de dezavantaje pentru unii)...desi cred ca multi sau folosit si pana acum de asa zisa "amiabilitate"...bineinteles mai pe neveu asa

        Comment


        • #5
          la partea cu radare si filtre cred ca mau e cel mai in masura sa ne zica ce si cum)
          low....&.....slow

          Comment


          • #6
            pfff...am torpedou plin de amenzi... abia mi-am recuperat talonul... ca sa va zic e grea viata cu astia )
            Nimic in viata nu e intamplator... ''

            Comment


            • #7
              stai ca n-am inteles... daca eu sunt de vina ca am blocat intersectia si un tampit intra in mine, eu fiind oprit... eu platesc toata reparatia aluia???? nici macar asiguratorul?
              Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

              Comment


              • #8
                mda... deci: <<...la rândul ei va trimite cazul către Poliţie pentru a fi stabilite amenzile şi punctele de penalizare”>> si eu care credeam ca scapam de luat amenzi si puncte asa
                cat despre: <<- Va creşte numărul fraudelor printre şoferii rău-intenţionaţi>> asta poti face si in prezent, daca esti pe prioritate si gasesti un nefericit ii dai de-ti face masina si-l lasi si fara abecadar. deci soferi rau intentionati exista oricum, pb e ca nu mereu te poti intelege cu ei "amiabil" asa ca se ajunge iar la politie unde gandirea lucida a lu' nea cascheta decide cat de nevinovat a fost nenea cu BMW-u (in functie de pile si relatii) sau cat de vinovat esti tu indiferent de situatie .
                sa aveti drumuri linistite fara paripetii!

                Comment


                • #9
                  eu mor ca ne opresc pe noi ma...si pe aia cu daciile vai de mama lor de pica tabla de n-au tobe si fac un zgomot...nu-i opresc..da pe mine daca e ma ia pt ca am toba neomologata chiar daca merg cu silencer pus...hai ca pt jante inteleg(ca iti termina directia ai alte cele pe la suporti)...da pt evacuare chiar nu....ca nu dauneaza motorului...ca fapt divers...am venit ieri de la mioveni si a trecut pe langa mine unu cu o dacia...doamne ce zgomot facea...eclipsa total toba mea....si pe ala nu-l opreste frate...dc ??
                  cu politisti pana la urma n-am nimic ca ...isi fac datoria...respecta ce zice RAR-u...peste tot se pot omologa cauciucurile mai putin in romanica...

                  Daca te opreste nenea cu casheta...cel mai bine e sa fii umil....sate milogesti...ca scapi mai bine asa decat sa te iei in gura...mau stie cel mai bine
                  low....&.....slow

                  Comment


                  • #10
                    ...prea te cam plangi...cine s-a luat de tine de te tot vaiti asa?

                    Comment


                    • #11
                      ma de oprit nu m-a oprit....da se fac reparatii la pod la colibasi....si ce stateam eu s dea drumu la pod...vine un albastrel...ca e cam galagioasa masina...vezi sa ai grija....
                      low....&.....slow

                      Comment


                      • #12
                        mai bn de mn
                        niki nu am stres
                        sigpic
                        Ma chinui la ceva mai performant

                        Comment


                        • #13
                          deci de oprit daca vreti sa fiti opriti puteti merge seara pe varianta maracineni - budeasa. exact in intersectia cu drumul care vine de pe barajul de la bascov nu se poate sa nu gasiti militieni. de obicei opresc tot ce misca. azi de ex erau 4 echipaje si o armata d caschete + vreo 6 masini trase pe dreapta. la mine s-au uitat doar la itp.
                          radarele sunt pe unde nu te astepti prin oras, azi erau in trivale la iesire spre mosoaia, si devreme erau la semafoare la craiovei si opreau la casa cartii.

                          Comment


                          • #14
                            Alex depinde si cine e sub cascheta.....azi mi s a dovedit ca , conteaza mult chestia asta

                            @Brutus - +4masini la podu viilor
                            Last edited by DISSSEL; 3 July 2009, 23:56. Reason: Automerged Doublepost
                            Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
                            prost.

                            Comment


                            • #15
                              ...mah nu stiu ...de mine cam fug politaii...sau invers.Chiar mi-as dori sa port o discutie cu vreunu',asa de la volan...amicala desigur

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google