Tuning Logan / Zona Tehnica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai mai pune 7-8 la cati ai tu acum...atat poti scoate din benzinare
    low....&.....slow

    Comment


    • Si se merita pentru 7-8 cai ?

      Comment


      • Tinand cont de raportul pret-putere se merita.Altii baga zeci de milioane pentru aia 7-8cp.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • mai taie un pic, ca-i cam mult... oricum, pt 150ron, se merita, comparativ cu alte metode. si pana la urma, pe orice cale ai apuca-o cu tuning-ul, tot ajungi la softeala.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Normal, daca schimbi evacuare admisie etc tre si o resoftare.
            Nu or fi 7-8 dar 5 tot sunt la 16v
            AG 16 Y M A

            Comment


            • seba nu mai taia elanu la lume,lasa-i sa spere.e un mic ajutor sofu.e primul pas.mai stiu eu unu de pe aici cu logan rosu care m-a turuie la cap de cativa ani si a inceput cu soft.acu nu mai ai loc la el de axa ,balauri,admisii si toate cele.asa se invatza anumite chestii.experimentezi si vrei mai mult.si exact cum ai zis :la 150 ron ..e cea mai ieftina crestere de putere.acu sa nu se inteleaga ca daca bagi 6 milioane castigi 20 cp
              [img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]

              Comment


              • Odata ce te avanti in modificari fiecare cal costa din ce in ce mai mult
                Un mic exemplu-softul-1mil jum-2>5cp
                Evacuare completa(serpi traseu tobe) aprox 20mil>2-3cp
                Traseu admisie(ceva mai de Doamne ajuta)-2-3mil>0.5cp
                Si tot asa.
                Si apoi dupa toate tiganiile existente ca sa mearga masina blana tre si un soft pe dyno, alte 8-9mil ca sa scoti si cea mai mica umbra de cal putere din masina.

                Cine-i ala bitza?
                Last edited by al!n; 31 July 2011, 03:55.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • Salutare! Am si eu o problema cu Loganul 1,4 MPI al lu tata. De cateva zile merge frumos si dintr-o data te pomenesti ca se ingatuie ca si cum n-ar mai avea benzina si dupa ce o opreste, isi revine si merge normal. Si atunci cand se ingatuie, chiar daca accelereaza puternic, motoru da sa se opreasca. La pornire, se tureaza pana la 2000-2200.
                  A incercat si cu alta pompa si acum are alt corp clapeta, apare aceeasi problema..

                  Comment


                  • daca sigur nu e din corp sau pompa, ar mai fi vre-o 2 posibilitati : ori din injectoare (ai nimerit o benzina f proasta) ceea ce e mai putin probabil, sau poate sa fie sonda lambda (ea decide daca amestecul e sarac sau bogat).

                    Comment


                    • Eu nu am avut nici odata probleme cu injectoarele si am masina de 6 ani :|
                      Incearca sa dai filtru de aer jos, pune o sita ceva acolo sus, pune capacul de la filtru si da 2-3 ture ceva mai turat 4-4500.
                      Daca nu merge iti imprumut eu bujii in 4 puncte si isi revine 100%

                      Comment


                      • @dany_av: nu masina mea nu mai merge, a lu tata.. e pe taxi, deci are ceva km la bord. pai pompa tocmai a schimbat-o, ai idee daca trebuie reglata sau ceva?
                        cat despre corp, l-a schimbat cu al meu acu 2 zile, la mine n-a avut nimic, la el iar a inceput sa se ingatuie.

                        @Dragos19: cum am zis, e pe taxi, deci a fost folosita destul de mult + ca el nu ii da niciodata mai mult de 3000, "ca se strica" )

                        Inca ceva, cand s-a uitat la bujii, erau negre de tot. A dus-o si la cineva si a pus-o pe laptop si a zis ca e potentiometrul de la corpul clapeta de vina.
                        Cred ca ajung diseara la fulger si sa vina si el, poate aveti idei ceva..

                        la permise = in parcare la finate?
                        Last edited by hack23; 13 September 2011, 16:47.

                        Comment


                        • Chestia cu 3000 rpm + mi se pare o prostie.... atata timp cat nu e plafon macar din cand in cand umpic alergata ca altfel se infunda injectoarele....
                          Ti-am zis de 6 ani nici odata nu mi-a facut urat )

                          Comment


                          • bujiile se innegresc de la o ardere incorecta . ce scrii tu dragos19 nu are nici o leg. cu ce se vaita hacku'.

                            Comment


                            • senzor turatie prea murdar, lamba defecta. sondele lambda se scot si se incing la rosu cu arzatorul de gaz. se pun pe rabla si se da talpa multa.

                              Comment


                              • E curatat senzorul de turatie si tot corpul clapeta. A schimbat si bujiile acu cateva zile, acu a pus pompa de benzina noua si tot asa face. Se duce maine sa o verifice iar pe laptop..
                                Cat despre sonda lambda, lui parca i s-a aprins cu cateva zile inainte sa aiba probleme. In schimb, a mea a stat aprinsa cam des in vreo 2 luni, de la benzina (incepusem sa bag de la MOL si era si lenesa). cum am trecut pe la petrom, cum s-a stins.
                                Chiar nu stie ce sa-i mai faca. Deja a bagat 5 mil si tot nu merge, cam nasol sa o bage in service sa mai dea inca 10..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google