Montare Modul Inchidere Geamuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nu,pentru ca pe timp de vara cand e caldura mare si mai vreau sa las geamurile deschise 2-3 centimetrii dupa ce inchid masina,cand inchid masina o sa se ridice si geamurile si cum eu n-am aer conditionat,intru-n ea ca-n cuptor...!

    Comment


    • #92
      daca vrei si stii ca lasi masina in soare un timp mai indelungat, poti face in felul urmator, reglezi geamurile la 2-3 cm cum le centrai si pana acum... apoi apesi pe cele 3 sigurante de la fiecare usa in parte cobori din masina si usa de la sofer o inchizi cu cheia. Simplu nu?
      Asta in caz ca nu ai alarma, daca vrei sa o armezi.... iti ramane decat o singura solutie lasi crapate geamurile din spate in caz ca nu le ai electrice ;)
      Last edited by floriche; 23 September 2010, 15:38.

      Comment


      • #93
        N-am alarma!Da,simplu,dar daca ma grabesc,am ceva urgent de facut,imi ia ceva timp pana fac toata treaba asta...!MULTUMESC,oricum de ajutor...!

        Comment


        • #94
          salut,am si eu o alarma si la ea am un fir care zice comanda negativa ridicare geamuri,stie cineva unde trebuie legat acest fir

          Comment


          • #95
            La intrarea de comanda "trigger minus" a modulului de ridicare a geamurilor.
            Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

            Comment


            • #96
              da dar nu am modul de ridicare geamuri

              Comment


              • #97
                Pai atunci nu-l lega nicaieri !!!
                Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                Comment


                • #98
                  daca vrei sa faci vreo belea pe la masina leagal undeva....glumim evident.....laso asa;)

                  Comment


                  • #99
                    am ambele butoane cu impuls pe fata,si am cheie briceag ,pe net vanzatorii acestei chei spun ca putem lega si geamurile sa se ridice la inchidere,stie careva daca se poate face asa ceva???

                    Comment


                    • dap iata un raspuns:pe firul de comanda care inchide usile mai lipesti un fir s-il duci la modul si or sa se ridice geamurile concomitent cu incuierea usilor
                      multumit ?si spor la treaba

                      Comment


                      • multumesc mult ALEX;)

                        Comment


                        • Buna ziua ,

                          Doresc sa montez un modul de automatizare geamuri Directed DEI 530T pe Logan. Tin sa mentionez ca am alarma si il voi conecta la alarma (pe canalul auxiliar) pentru a actiona din telecomanda inchiderea si deschiderea geamurilor pe fata.

                          In manualul de instalare al modulului sunt 3 tipuri de sisteme pentru actionarea geamurilor electrice: A, B si C.

                          Imi puteti spune de tip de sistem de actionare a motoarelor este la logan ?

                          Va atasez poze cu pozitia conectorilor la butoane si manualul modulului de automatizare geamuri.

                          Multumesc.
                          Attached Files

                          Comment


                          • astept filmulet cu ce-ai facut

                            Comment


                            • Din cate stiu, la Logan este de tipul A. Adica in repaos, pinii 1 si 5 (ridicare / coborare) sunt conecati la masa. Cand se apasa butonul intr-un sens, atunci unul din pini ramane conectat la masa, iar celalat este "basculat" spre +12V. Cand se apasa butonul in sens invers, atunci actiunea se inverseaza.
                              GL-22-TOF

                              Comment


                              • Originally posted by danielliviu View Post
                                Din cate stiu, la Logan este de tipul A. Adica in repaos, pinii 1 si 5 (ridicare / coborare) sunt conecati la masa. Cand se apasa butonul intr-un sens, atunci unul din pini ramane conectat la masa, iar celalat este "basculat" spre +12V. Cand se apasa butonul in sens invers, atunci actiunea se inverseaza.
                                Exact, asa este, m-am mai documentat si intr-adevar tipul este A - rest at (-) ground.
                                Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google