Anvelope Resapate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    hai sa fim seriosi...cauciucurile astea resapate sunt pentru patroni..aia care se plimba cu jeep-anele toata ziua,in timp ce angajatii lor merg cu masinile de la firma cu cauciuce pe sarma..cumparate cu 30 de lei bucata..ei cred ca asa fac economie...sau pt bunicii care merg cu masina in weekend la tara si atat..nu cred ca poti sa folosesti un resapat in conditiile de trafic actuale..accelerezi brusc ca ai prins in sfarsit o portiune de 50 m libera..franezi ca ti-a taiat fata nea' sandel de la cosuloaia ...cauciucurile sunt supuse la un ciclu extrem de agresiv in zilele noastre..si cu drumurile astea..ce mai..asta e..strangi din fund o luna dar iti iei patru gume turbo noi..si gata..macar la astea ai o garantie..(apropo..se risca cineva sa mearga cu cauciuce resapate inafara?as vrea sa vad si eu pe unul care merge pe autobanda vreo 2-3mii de km...cu 180/ora...cu resapate...cred ca dupa aia il vedem la stirile de la ora 5 de pe pro tv...doamne fereste)

    Comment


    • #92
      adrianxx a ridicat o chestiune pe care multi nu o stiu, producatorii nu toti o spun, iar eu am uitat...anvelopa resapata nu se aleagra la fel ca una noua. daca de ex una noua de o dimensiune oarecare e garantata la 190km/h, pt aceeasi guma dupa resapare nu mai garanteaza nimeni la 190...si nici la sarcina gumei initiale...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #93
        Originally posted by Amorphis View Post
        Bai,eu am anvelope resapate de iarna de 3 ani,umblu si vara cu ele,sunt foarte bune
        sincer mie miar fi rusine sa recunosc asta
        si vara la franare nu simti ca se sfarama cauciucu in urma ta? ca mi-se pare imposibil sa umbli vara cu roti de iarna... poate ai allseason...

        PS a incercat cineva sa dea burn cu cauciucurile de iarna pe asfalt???
        fara sa supar pe nimeni , stiti care e culmea zgarceniei in materie de pneuri , sa-ti iei cauciuri reeshapate SH allseason

        sigpic

        Comment


        • #94
          ce sonykel..nu-ti vine a crede ca se poate sa umbli cu anvelope de iarna si vara?timp de 3 ani?eu am vazut cu ochii mei..si daca vrei pot sa te convingi si tu..iti dau numarul bunicului meu de la tara...ca el avea un tractoras mic...pt arat prin gradina

          Comment


          • #95
            eu am umblat o saptamana cu o anvelopa de iarna pe timp de vara ptr ca efectiv nu aveam bani sa mi iau un cauciuc bun si am zis ca de cat sami iau sh sau resapat mai strang putin cureaua , in aia o saptamana sa uzat cat nu sa uzat in 3ani de folosire doar pe timp de iarna
            Last edited by Sp!ke; 14 February 2008, 12:29.

            sigpic

            Comment


            • #96
              sony, se poate, dar le faci slick...apropo, de sfaramat se sfarma aela de vara cand mergi iarna cu ele, mai ales la temperaturi de -15...-20. cauciucul devine casant cu cat temperatura e mai mica si cu cat continutul de carbon e mai mare. chestia asta imi spune ca o guma "de iarna" cu mult negru de fum, facuta sa reziste si vara, e un rahat in conditii adevarate de iarna. pt ca o guma de iarna tre sa fie din material moale (de aia nu se recomanda sa mergi vara cu ea, ca devine asa de moale incat isi pierde din rezistenta si se uzeaza prematur). gumele all-season sunt un compromis intre materialul de vara si profilul de iarna, deci imbina in mod placut si total inutil dezavantajele celor doua tipuri de anvelope
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #97
                nush am seba eu am dat burn cu niste gume de iarna efectiv ma luase valu si in maxim 1min de burn leam adus la sarma

                sigpic

                Comment


                • #98
                  Am votat nu , desi am masina incaltata cu asa ceva pt iarna , dar nu as mai face a 2 oara asa ceva.
                  Forza Steaua

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by gabylzr View Post
                    Am votat nu , desi am masina incaltata cu asa ceva pt iarna , dar nu as mai face a 2 oara asa ceva.
                    Potzi sa ne dai si raspuns Dc? sau doar nu mai pui pe masina ca ai citit pe forum?
                    LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                    Enter the Matrix

                    Comment


                    • se pare ca nu poate....se pare ca da....
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • eu am momentan pe masina Barum dealea pentru orice anotimp sau alltime nush cum le zice. Am cu ele 30.000 km si inca nu-s ''gata''. Mentionez ca masina a fost a tatalui meu 1 an juma. Acum le-a venit vremea si trebuie schimbate. Ce imi recomandati pentru jante aliaj originale logan?

                        p.s cele resapate le exclud din start. siguranta e pe locul 1.
                        Ambition

                        http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

                        Comment


                        • Eu unu' prefer niste SH de calitate si firma in locul unor resapate!Asta daca ar fi sa aleg!
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • iarna merg cu resapate pe spate fara camere,pe fata gume de iarna originale,vara exclus nu ai aderenta la viteza >.

                            Comment


                            • In ciuda miturilor, producatorii de anvelope recomanda ca...anvelopele cu profilul cel mai bun sa fie pe spate din motive lesne de inteles (sper)!
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • pai normal ca pe spate. ala "fuge" cel mai usor...si se "descarca" pe franare. cumva trebuie compensat efectul de pierdere relativa a greutatii pe puntea spate si cel mai usor e din anvelope.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google