Reciclarea prin ardere nu se practica, tocmai ca dau ecologistii amenzi cat nu face o anvelopa noua daca arzi una veche. iar referitor la resapare, de unde ai scos datele respective?
o anvelopa noua se fabrica la 150 bar, 160 de grade, timp de 9 minute. profilul procesului descris de tine duce la supravulcanizare si obtinerea unei bucati de carbune cu forma de anvelopa. oricum o avnvelopa resapata e putin supravulcanizata ("coapta", pe intelesul tuturor).
intr-adevar se recomanda montarea resapatelor pe spate, pt ca pe fata risca desprinderea caii de rulare pe viraje. si nici pe spate nu-i cine stie ce smecherie, dovada zecile de cai de rulare ce se gasec pe soselele patriei, sarite de pe rotile tirurilor.
o anvelopa noua se fabrica la 150 bar, 160 de grade, timp de 9 minute. profilul procesului descris de tine duce la supravulcanizare si obtinerea unei bucati de carbune cu forma de anvelopa. oricum o avnvelopa resapata e putin supravulcanizata ("coapta", pe intelesul tuturor).
intr-adevar se recomanda montarea resapatelor pe spate, pt ca pe fata risca desprinderea caii de rulare pe viraje. si nici pe spate nu-i cine stie ce smecherie, dovada zecile de cai de rulare ce se gasec pe soselele patriei, sarite de pe rotile tirurilor.






mai bine zis in Modesto si Connecticut se afla uzini unde se ard anvelope , alimentind turbinele care produc electricitate . Anual se consuma zece milioane de anvelope scoase din uz .2) O alta parte a pneurilor neresapate se macina , iar din faina rezultata se realizeaza imbracaminti pentru terenurile de sport , folii izolante pentru pentru acoperisuri sau pentru pereti etc. 3)Timpul , presiunea si temperatura mentionata au fost luate personal de mine la o mica fabrica care resapa anvelope .







Comment