Anvelope Resapate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Costi-bc si daca ai cauciucuri de iarna si dai peste mine ce sa-ti fac? Eu sunt satul de "nemtzi" legisti care se urca in copaci cu masinile iarna pentru ca se cred smecheri posesori de cauciucuri de iarna (de obicei de firma), stergatoare aero, lichid de parbriz la 40 de lei 3 litri etc . EU NU AM BANI de cauciucuri de iarna, trebuie sa tin masina 4 luni pe dreapta? Saracanii sa mearga cu sania si bogatasii cu Loganul...

    Comment


    • Originally posted by astra View Post
      ar trebui sa fii nebun sau inconstient sa pui asemenea cauciucuri pe masina.decat cauciucuri reesapate mai bine pui ceva no name dar nou sau niste sh'uri bune.
      explica fraza "ar trebui sa fii nebun sau inconstient sa pui asemenea cauciucuri pe masina"
      Eu am avut 2 ierni gume resapate si au fost mai mult decat bune.

      Comment


      • am vrut sami iau cauciucuri de iarna dar nu veam bani destui pentru 4 , asa ca am luat 2 continental pe fata si doua resapate insa pe spate toate loate din acelasi loc [distribuitorul continental]
        au fost echilibaate ,cele resapate ceva mai multi plumbi 3 buc
        1decembrie dimineata polei la greu ,sosele oglinda in zona podului de lemn din ploiesti este un viraj in panta la stinga bine inteles ca cu rotile cabrate la maxim nu am reusit sa viraz simtind ca ma duc in gard am calcat frina in momentul respectiv a ingetat masina ,toata aderenta era pe rotile din spate
        la 50 m este o vulcanizare 5 l ei la baieti si am schimbat rotile intre ele si am revenit in locatie am incercat manevra de 4 ori atit la urcare cit si la coborire resapatele nici nu a upatinat am luat virajul ca vara pe o bucata in care nu te puteai tine pe picioare, au venit si baieti de la vulcanizare si ei erau la fel de mirati la fel si citva taximetristi
        contimentalurile au fost facute cadou si saptamina viitoare voi cumpara alte 2 insa [resapate]
        resapatele aveau aceleasi conditii de garantie cu cele noi respectiv 2 an
        Last edited by mmaxalb; 5 December 2010, 17:40.
        baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

        Comment


        • ...la inceput am fost reticient dar am luat asta iarna 4 buc. , cu gandul sa le port doar iarna, ca si alternativa recomand,probabil depinde si de marca, dar , daca nu ar fi asa de grele.
          Nobody is perfect. I am nobody.

          Comment


          • asta e , lasa ca nu le porti tot anul , plus ca pe timp de iarna vrei doar sa te plimbi in siguranta, fara alte experimente.

            Comment


            • Am avut doua cauciucuri resapate SAVA. In prima iarna, nu am avut probleme, dar spre sfarsitul la a doua (cei drept, a fost mai cald si cu mai putina zapada(iarna 2008 si 2009), pur si simplu au inceput sa iasa sarmele din ele. Le-am schimbat cu 2 Kormoran de la reprezentanta.
              Concluzia o trageti voi.
              Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
              sigpic

              Comment


              • Cam cu cat este mai grea o anvelopa resapata decat una noua, are cineva idee?
                Multa lume, putini oameni...

                Comment


                • Depinde. Cineva de pe forum a cumparat 2 anvelope resapate identice, dar una era mai grea decat cealalta cu 2 kg !!!

                  LE: a, uite mai sus!
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • Originally posted by mmaxalb View Post
                    am vrut sami iau cauciucuri de iarna dar nu veam bani destui pentru 4 , asa ca am luat 2 continental pe fata si doua resapate insa pe spate toate loate din acelasi loc [distribuitorul continental]
                    au fost echilibaate ,cele resapate ceva mai multi plumbi 3 buc
                    1decembrie dimineata polei la greu ,sosele oglinda in zona podului de lemn din ploiesti este un viraj in panta la stinga bine inteles ca cu rotile cabrate la maxim nu am reusit sa viraz simtind ca ma duc in gard am calcat frina in momentul respectiv a ingetat masina ,toata aderenta era pe rotile din spate
                    la 50 m este o vulcanizare 5 l ei la baieti si am schimbat rotile intre ele si am revenit in locatie am incercat manevra de 4 ori atit la urcare cit si la coborire resapatele nici nu a upatinat am luat virajul ca vara pe o bucata in care nu te puteai tine pe picioare, au venit si baieti de la vulcanizare si ei erau la fel de mirati la fel si citva taximetristi
                    contimentalurile au fost facute cadou si saptamina viitoare voi cumpara alte 2 insa [resapate]
                    resapatele aveau aceleasi conditii de garantie cu cele noi respectiv 2 an
                    asta o stiu si eu din experienta si am mai auzit asta. resapatele de iarna sunt mult mult mai bune decat gume cu pretentii.

                    dar au defectul ca poti sa iti iei teapa in sensul ca unele nu pot fi echilibrate si existe diferente mari de greutate.

                    Comment


                    • Originally posted by mmaxalb View Post
                      am vrut sami iau cauciucuri de iarna dar nu veam bani destui pentru 4 , asa ca am luat 2 continental pe fata si doua resapate insa pe spate toate loate din acelasi loc [distribuitorul continental]
                      au fost echilibaate ,cele resapate ceva mai multi plumbi 3 buc
                      1decembrie dimineata polei la greu ,sosele oglinda in zona podului de lemn din ploiesti este un viraj in panta la stinga bine inteles ca cu rotile cabrate la maxim nu am reusit sa viraz simtind ca ma duc in gard am calcat frina in momentul respectiv a ingetat masina ,toata aderenta era pe rotile din spate
                      la 50 m este o vulcanizare 5 l ei la baieti si am schimbat rotile intre ele si am revenit in locatie am incercat manevra de 4 ori atit la urcare cit si la coborire resapatele nici nu a upatinat am luat virajul ca vara pe o bucata in care nu te puteai tine pe picioare, au venit si baieti de la vulcanizare si ei erau la fel de mirati la fel si citva taximetristi
                      contimentalurile au fost facute cadou si saptamina viitoare voi cumpara alte 2 insa [resapate]
                      resapatele aveau aceleasi conditii de garantie cu cele noi respectiv 2 an
                      2 anvelope continental, adica marca premium si noi mai slabe la performante decat 2 carcase obosite cu niste cauciuc trantit pe ele.. . sa inteleg ca astia pe reesapate pun un cauciuc cu proprietati mai bune decat atunci cand sunt noi. Eu asa ceva refuz sa cred.. parerea mea.
                      Last edited by SorinXp; 10 December 2010, 00:07.

                      Comment


                      • si eu sunt mirat. te rog sa te uiti pe continentaluri la data fabricatiei. is 4 cifre intr-un oval. doua reprezinta saptamana din an si doua anul. poate is vechi si depozitate impropriu si-au pierdut din proprietati...
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • @ alessandro, in cazul acesta te duci la magazin cu un cantar dinala rusesc si cantaresti fiecare anvelopa care vrei sa o cumperi( sa aiba aceeasi greutate). Inainte mai faceam chestia asta , mai ales cand luam cauciucuri din locatii gen Vitan.
                          La echilibrat asta e, la noroc , nu ai ce mai verifica.

                          Comment


                          • 1.stiu si eu sa citesc un dot pe o anvelopa
                            2. ambele sunt luate de la reprezentanta dot 4210 resapatele ,4310 conti
                            3. resapatele cintaresc 8.4 respectiv 8.45 kg le-au cantarit ei inainte de monare am avut montaju; si echilibratul inclus in pret am platit 5 lei plumbi
                            4 noul apropitar al conti este superincintat de ele fata de KORMORAN sunt parfum
                            5. resapatele au un profil de ia speriat pe colegi la intilnire . am vazut tractoare cu profil mai cuminte http://www.insaturbo.com/index.php?o...id=102&lang=en pe cind http://www.conti-online.com/generato...ts_830_ro.html parca sunt anvelope de vara au decat un sant pe mijloc ceva mai promuntat
                            Last edited by mmaxalb; 10 December 2010, 22:22.
                            baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                            Comment


                            • cum recunosc resaparea la rece si cea la cald?astept raspuns pe privat

                              are cineva cauciucuri reshapate marca (scop)??
                              Last edited by kornelush24; 7 January 2011, 14:56. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • resapare la rece? din cate stiu, resaparea se face inlaturand calea de rulare si marcajele originale ale anvelopei si se vulcanizeaza peste un alt strat de cauciuc. vulcanizarea, ca proces tehnologic, prin definitie presupune o temperatura de minim 160 grade Celsius.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google