Anvelope Resapate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O anvelopa resapata este ca o baba fardata ,dac-o speli fugi.Am avut ghinionul de a folosii si asa ceva dupa 10000km au aparut galmele in plus una din ele trebuia umflata periodic,era poroasa nici nu se putea repara,degeaba le incarca deasupra si arata bine profilul ,ca baza se invecheste, cine stie cati ani le-o fii purtat cel dinainte. asa ca mai bine noi .oricum la pret nu faci mare economie.Cat despre garantie..2 ani,,bancuri.Ia du-te cu ele dupa 1,5 ani si fa reclamatie ..ce primesti ,un deget ridicat vertical..stii care

    Comment


    • ala-l primesti si la gume noi...ideea e ca n-am prea auzit guma noua sa "pice" daca n-o dai de borduri sau cu nesimtire in gropi. rerapate gasesti in schimb in toate santurile, e plin de cai de rulare desprinse.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Majoritatea cailor de rulare sunt desprinse de pe cauciucurile masinilor de mare tonaj, nu sunt nici pro nici contra anvelopelor reesapate. Gumele de iarna reesapate cred ca sunt foarte ok dpdv calitate/pret... cand spun gume de iarna ma refer la o viteza maxima de 90-100 km/h.

        Comment


        • Salut

          Fostul meu coleg de lucru, a avut un accident din cauza acestor anvelope reesapate. Spre norocul lui, a supravietuit cu mici zgarieturi. Pur si simplu, intr-o curba larga i s-a desprins partea superioara a anvelopei de partea inferioara si el a zburat intr-un gard. Nu mergea foarte repede, avea in jur de 50km/h. A fost cu masina de firma, un Matiz. Anvelope recent achizitionate. Stiu ca si-a dat demisia imediat de la firma respectiva si ca s-au inteles, ca firma la care a lucrat, ca si compensare, sa plateasca cheltuielile de judecata, fiindca colegul doreste sa i-a la raspundere producatorul anvelopei. Cred ca si firma la care a fost angajat a procedat la fel.
          Ca si concluzie: daca aceeasi treaba se intampla pe autostrada...?! mai bine ma feresc de ele, decat sa patesc ceva.

          Comment


          • salut

            eu sunt de parere ca anvelopele de genul asta merg decat pe rotile fara trctiune, acunci nu mai sunt solicitate foarte mult.
            am intalnit si eu cazuri in care anvelopa reesapata a cedat, dar la un camion de 12 tone...
            in lipsa de ploaie e buna si mana
            bafta in continuare
            MILitianu

            Comment


            • Decit o anvelopa second hand care a fost depozitata in conditii impropii ,la care se adauga si uzura fizica ,am preferat sa cumpar 4 anvelope resapate noi .
              Astfel stiu ca anvelopele au fost incaltate pe masina mea prima oara iar defectele aparute in timpul folosiri ( de exemplu lovirea unei borduri sau o sina de tramvai ) voi stii despre ele si voi conduce in consecita mult mai atent sau o voi schimba daca este cazul.
              Alegerea a fost facuta datorita bugetului redus ,dar dupa o perioada de studiu asupra parerilor celor care le utilizeaza si proceselor de fabricatie vizualizate pe net,dar si dupa mai multe intrebari facute vinzatorilor de asemenea anvelope resapate ,care au spus: ""desi multi spun ca nu sint de acord cu resapatele ,totusi sintem mai mereu in imposibilitatea de-a onora comenzile deoarece se vind repede""
              Cel mai mare inamic al anvelopelor de iarna este caldura ,aveti grija la second hand mai ales daca nu stiti cum sint depozitate pina ajung in fata voastra la vinzare.
              Si mari producatori au sectiuni de fabricatie pentru resapate.
              Our Goal: Healthy Mobility - clean, safe and connected. Our heart beats for this. Learn more about it on our homepage.

              In documentul de mai sus gasiti si o prezentare pentru resapate si ce spune producatorul despre ele.
              Filmulete cu procesul de fabricatie pentru cei care nu au timp sa caute.

              https://marangoni.com - Marangoni is renowned worldwide for what it has achieved in all stages of the tyre life cycle, from production machinery to the evolu...

              This is a great video by the Tire Retread & Repair Information Bureau and the California Integrated Waste Management Board showing how tires are retreadedUse...

              Alegerea apartine fiecaruia dupa criteriile pe care le are stabilite.
              Indiferent de tipul anvelopelor si marca lor trebuie avut in vedere ca iarna sa conducem mult mai prudent.

              Comment


              • Ce spun vanzatorii nu este relevant. Ti-ar vinde si niste slickuri ca si anvelope de iarna...
                Ce spun producatorii e alta treaba, dar nu stiu 100 la 100 ca acele anvelope reesapate pe care le fac acestea ajung la noi si nu unele facuta pe vapor din china spre romania...
                Un set de anvelope de iarna le cumperi o data la 4-5 ani. Poate ca ar merita sa cumperi unele adevarate si nu reesapate. Inteleg situatia financiara grea, dar se stie deja de un an ca din 1 noiembrie vor fi obligatorii si intr-un an poti pune bani de o parte. Bunicii mei au pus fiecare cate 50 de ron la o parte din fiecare pensie si uite ca acum is vor lua un set de anvelope noi. Eu mi-am luat anul trecut din 3 ''indemnizatii'' de somaj, pe care le-am primit in mana dupa 4 luni de asteptare...au trecut alea 4 luni cu greu, dar ulterior am avut bani ''in plus'' si...
                Daca noi am reusit, nu vad ca altii de ce nu ar reusii!

                Comment


                • Anvelopele de iarna le tin la beci, la socri. Anul trecut o cunostinta ce nu avea spatiu m-a rugat sa-i depozitez si lui pe timp de vara niste anvelope. Erau niste anvelope reesapate, pe 16 inchi. Le cumparase de la un depozit unde statusera cred mai mult de un an. Dupa o iarna de folosinta, m-am uitat la ele si nu aveau galme, deformari.
                  Totusi, eu n-as da bani pe asa ceva. Cred ca pretul lor e destul de marisor acum pentru ce ofera, inainte erau ieftine.
                  De preferat noi lowcost, decat reesapate. Pe acelasi principiu, cum cele lowcost au ajuns 250 de lei, se poate plusa pana la 290-300 de lei pentru anvelope bune.
                  Cred ca diferenta economisita se cheltuie oricum in mod inutil, iar anvelope de iarna nu cumperi an de an daca faci 15-20k pe an.

                  Comment


                  • Eu folosesc la puntea spate,unele resapate in franta(nu stiu daca pot da marca)dar sunt multumit de ele.
                    195/65/15 1 250 000 lei...
                    Am amici care au acelasi lucru de vreo 2 ani si nu sunt probleme.Poate e vorba si de noroc sau ghinion....
                    Pana la moarte...

                    Comment


                    • Eu am pus pe toate rotile reesapate si nu am nicio problema , chiat sunt ok . Ba mai mult la echilibrat am pus mai putin plumb decat aveam cu alea din fabrica.Replici de genul ..."niciodata reesapate" e mai mult moft.Iarna nu trebuie sa zbori cu masina , la ce drumuri avem, 80-90km/h e suficient.
                      Skypee™

                      Comment


                      • Cumva se numesc Scop?

                        Comment


                        • Mai sincer sa fiu chiar nu stiu cum se numesc
                          Skypee™

                          Comment


                          • @redcar: marile firme nu resapeaza, doar marangoni. conti, michelin, nu. anvelopele alea din prospectul conti pot fi recanelate o singura data. recanelare nu inseamna resapare. alea din start au fost facute cu calea de rulare mai groasa, tocmai sa se poata recanela dupa uzura. resapare e ce se vede in filmuletele cu marangoni, unde se curata guma, se pune alt strat de uzura si se re-vulcanizeaza. din punct de vedere tehnic, o anvelopa ce a fost odata vulcanizata, la a doua vulcanizare, isi pierde din proprietati. la conti o guma noua se vulcanizeaza in 7 minute. la 12 minute deja e supravulcanizata, are luciu si guma incepe sa devina mai tare, dar casanta. o resapata are 7 minute prima vulcanizare + minim 3-4 minute resaparea. pt mine asta e destul de relevant.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • @Seba nu sint un cunoscator al acestor tehnologii ,insa ai facut referire la prospectul catre care am postat link si in acel prospect se vorbeste la pagina 11 despre Resapare si Recanelare.Recanelarea se foloseste la anvelopele mari unde exista rezerva pentru recanelare (asa incepe descrierea in prospect).Deci acele ""nu"" repetate ale tale nu au o sustinere .Iar aici discutia este despre Resapare.
                              Da si Conti resapeaza este afirmatia mea .
                              Iata inceputul din pliant pentru Resapare :
                              ""Reşaparea
                              Ca nouă. Pentru toate tipurile de drumuri. Anvelopele pentru camioane
                              Continental merită investiţia dvs. Beneficiile acestora în ceea ce priveşte performanţa
                              nu durează numai pe tot parcursul perioadei de utilizare ci anvelopele
                              pot fi refolosite după ce au trecut prin procesul de resapare Continental –
                              obţinând aceiaşi calitate ca şi o anvelopă nouă şi în garanţie. Procesul nostru
                              de resapare ContiReTM oferă o nouă viaţă anvelopelor dvs., conferindu-vă o
                              eficienţă maximă ""
                              Inchei aici la fel cu postul meu precedent:
                              Alegerea apartine fiecaruia dupa criteriile pe care le are stabilite.
                              Indiferent de tipul anvelopelor si marca lor trebuie avut in vedere ca iarna sa conducem mult mai prudent.

                              Comment


                              • eu in afara de gume de camioane, n-am vazut resapate la conti. una e sa ai o guma resapata care sa tina la 70km/h si una e sa tina la 170km/h fara sa inceapa sa vibreze de sa zdruncine masina. asta nu poti contesta, e stiut ca gumele resapate se echilibreaza cu cantitati mai mari de plumb, iar gumele de camion nu prea se echilibreaza; personal nu tin minte sa fi vazut camioane cu greutati la roti. nu contest ca or fi schimbat tehnologia, pt mine insa raman de referinta cai intregi de rulare sarite din mers de pe rotile de camion. personal, cred ca atunci cand drumul e uscat si drept, nu are sens sa mergi cu 70 cand poti merge 120, dar parca ai o retinere referitoare la gume.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google