Anvelope Resapate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ca idee: din aprox 1500 anvelope de iarna resapate vandute intr-un magazin in cursul a 2 ani, defecte au fost cam 36 buc. Procentul il faceti voi.
    Problema principala a fost problema de echilibrare la montaj. Alea sunt rebuturi.
    Au fost si cateva care dupa un an (nu garantez ca nu s-a mers si vara cu ele) aveau cauciucul imbatranit si fisurat.
    Nici macar o bucata nu a avut probleme de desprindere a cauciucului, benzii de rulare, bucati, etc.
    Personal, diferenta de pret fata de unele noi o consider destul de mica, dar pentru altii acea diferenta poate insemna ceva.
    GL-22-TOF

    Comment


    • Originally posted by 827sam View Post
      Vezi sa nu iti zboare bucati intregi de cauciuc din banda de rulare cand la -12 grade conduci cu 100 km/h. De altfel sunt bune pe zapada si la -12 grade, dar la asta se rezuma fisa postului unei anvelope ?
      pentru ~150 de lei in plus pentru 4 anvelope debica noi de iarna consider ca ati facut un compromis mult prea mare pentru vietile voastre...
      Foarte interesanta preocuparea pentru vietile noastre cand te referi la 100 km/h cu Loganul pe zapada si gheata. OK.

      Originally posted by yrman View Post
      E o vorba din batrani care suna cam asa: "suntem prea saraci pentru a ne cumpara lucruri proaste".

      Musai e putin spus.
      Daca varsta de la profil e corecta si viteza maxima de deplasare este de 60 km/h sunt o varianta reesapatele, in oricare alte conditii nu le consider deoarece diferenta de pret e atat de mica incat nu se justifica.
      Ai reusit sa ma binedispui cu varsta si cu viteza maxima de deplasare. Sper sa nu ne intalnim pe sosea cand vei merge pe gheata cu 188 km/h.
      Last edited by albinoium; 14 December 2012, 13:58. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Daca tu atat ai inteles din tot postul meu atunci nu cred ca putem avea un dialog obiectiv, nici macar pertinent.
        Pe gheata/zapada poti circula si cu 50 km/h, calitatea anvelopelor nu ramane doar la stadiul asta de rulare, pe gheata si zapada necuratata. Pe drumurile deszapezite pana la negru iarna, la -20 de grade poti merge cu 100 km/h, sau nu poti ?
        Last edited by 827sam; 14 December 2012, 14:02.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • Si ce te face sa crezi ca o anvelopa resapata cu indice de viteza T (190 km/h) nu va rezista pe Logan in orice conditii de viteza? Totusi, nu sunt facute si marcate dupa ureche....
          Poate nu ar rezista foare bine la drifturi, scartaituri si scos fum din ele.....
          GL-22-TOF

          Comment


          • Reticenta in ceea ce priveste utilizarea anvelopelor resapate tine din necunoastere si insuficienta documentare; dupa cum am spus in Marea Britanie si Germania, 40% din piata e ocupata de acest segment; daca ce spun cei de aici e adevarat, atunci poate n-ar trebui sa fim asa reticenti.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Voi ati vazut cum se fac anvelopele resapate, sau vorbiti din auzite?
              Cam exagerati.Ce credeti ca sunt lipite cu superglue?
              Anvelopele resapate sunt mai grele, cauciucul in sine e imbatranit,posibil si consum mai maricel.Astea sunt principalele dezavantaje.Stai linisitit ca nu zboara nimic la 100 km/h ca nu sunt facute la gigel in curte.Asta e o varianta, pentru cine nu are bani de cauciucuri noi.
              sigpic

              Comment


              • .... si mai exista si directiva UN ECE109 care reglementeaza acest segment - autorizare a productiei, control de calitate, etc.
                GL-22-TOF

                Comment


                • Eu am pe Smart niste anvelope Champiro...
                  Am mers cu un alt Smart ce avea anvelope resapate.
                  Din putinii km pe care i-am facut, as alege oricand resapatele

                  Comment


                  • Ahahhaha. Cica nu zboara.
                    E plin santul de bucati de banda rulare de la cauciucuri de camioane.
                    Pacco, tu ai vazut cum se fabrica reesapatele?

                    Anvelopele resapate au fost gandite ca alternativa pt vehiculele mari la care o anvelopa costa mult si viteza de deplasare a acestora este mai redusa.
                    Last edited by mr.K; 14 December 2012, 15:05.

                    Comment


                    • Deci, resapatele pentru iarna sunt o alternativa buna, nu?
                      Din moment ce sunt mai ieftine si destinate pentru vehicule cu o viteza redusa.

                      Comment


                      • Sunt o alternativa.
                        Dar neeconomica, de vreme ce cu 30 lei x 4 anvelope= 120 de lei , cumperi un set de anvelope noi. Asta vis-a vis de 170 lei/resapata vs 200 de lei Debica Frigo 2.
                        Cine nu are inca 120 de lei petru 3-4 ani cat foloseste acele anvelope, cred ca poate linistit sa stea cu masina in parcare.

                        Comment


                        • Nu compara pretul la resapate din hypermarket (170 lei) cu pretul la Debica din magazinele de profil (200 lei). In acelasi hypermarket unde o resapata costa 170 lei, Debica este 269 lei. Vorbind de dimensiunea 185/65R15.
                          In mod normal cred ca o resapata ar putea fi achizitionata la un pret normal de 100-120 lei daca s-ar respecta un adaos comercial de bun simt.

                          Si acele bucati de cauciuc de prin santuri sunt in general de la anvelope la care s-a depasit cu mult indicele de greutate sau / si uzura excesiva mult peste cea normala.
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • Cat crezi ca poate fi o resapata de ieftina? Eu sub 150 de lei n-am vazut. Debica 185/65/15 exista la 200 de lei, e pret verificabil, nu visat de mine.
                            Ca la 185/65/15 cam 100-120 de lei se vand sh-uri de marca

                            Comment


                            • Mr. K vezi ca o dai in patologic...Modifici datele problemei pt a-ti da dreptate singur.
                              Daca vrei sa faci asta, pai atunci fa-o, dar nu mai vorbeste nici dracu cu tine.

                              Uite-l si pe liviu, este neutru si te-a contracarat. De ce? Pt ca nu esti fair play in conversatii. Esti ferm convins de anumit lucru, si nici nu mai stai sa cauti sa vezi daca intr-adevar asa este.

                              Ex: 150 lei
                              133 lei
                              143http://www.cauciucuricauciucuri.ro/c...-15-16478.html

                              Deci, cele mai ieftine sunt 133 lei bucata, fata de 200 lei.
                              Asadar, diferenta de aproape 70 lei. Cu banii aia mergi o saptamana cu masina...


                              PS: search-ul a durat 1 minut. Daca stau mai mult, sigur gasesc mai ieftin. Asta ca sa-ti demonstrez ca esti rau intentionat cand porti discutii, sau pur si simplu esti lenes.

                              Comment


                              • Originally posted by Cezar View Post
                                Deci, resapatele pentru iarna sunt o alternativa buna, nu?
                                Din moment ce sunt mai ieftine si destinate pentru vehicule cu o viteza redusa.
                                Asta incerc si eu sa spun; am dat mai bine de 1100lei pe 4 anvelope de iarna; cei care nu fac mai mult de 3000km pe sezon, oare cati km vor totaliza cu aceste anvelope timp de ...7ani? (optimist, nu?)
                                Eu am ales ce am vrut, dar nu trebuie sa excludem ca varianta resapate exista, fie ca ne convine sau nu; nu ne obliga nimeni sa o utilizam; peste ~5 ani optica multora se va schimba, vizavi de acest subiect, sau vor fi in afara realitatii.
                                Last edited by IancuMIC; 14 December 2012, 16:19.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google