Anvelope Resapate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu merg de 2 ierni cu anvelope de iarna resapate pe fata si sunt chiar ok ,Cand am incaltat masina cu jantele de iarna in noiembrie am ramas uimit ca nu pierdusera deloc din presiune cat au stat( sunt tubeles)
    Le-am cumparat din Real , au costat intre 60 si 70 lei bucata la vremea respectiva dar am stat la standul de cauciucuri si mi le-am ales pe cele care au parut cel mai ok..Oricum iarna nu merg mai mult de 90 km/h indiferent de cum este asfaltul asa ca pentru mine a fost o alegere buna, iar la capitolul aderenta sunt super multumit.
    Captain of the black pearl

    Comment


    • @Seba vorbim de RESAPATE.
      Despre echilibrare si durata de viata ,viteza maxima ,poate fi o alta discutie .
      Conti foloseste acest procedeu?Da.
      Ia tu ai facu o afirmatia ca nu .Inca ai folosit de doua ori negatia.
      Ti-am indicat clar unde sa citesti. Iar din partea ta ma asteptam sa citesti si sa spui ca ai gresit afirmind ca nu folosesc acest procedeu sau sa nu mai postezi in subiectul asta cu afirmatia ca marile firme nu folosesc resaparea.

      Iata un clip (animatie)de la MICHELIN (firma mare) care foloseste precedeul de resapare :


      Iar aici este o prezentare de la Michelin despre resapate: http://www.youtube.com/watch?v=EJAwN...eature=related
      Prezentare fabricatie Michelin : http://www.youtube.com/watch?v=6md7Ka4EMEI

      saitul Michelin :http://www.michelintransport.com/ple...105706&lang=RO

      Iar pe acesta pagina ai sa fii uimit, vei gasi si vestita/cunoscuta/performanta ,PIRELLI alaturi de magnifica Bridgestone : http://www.indauto.ro/content/oferte...elope_resapate

      Un clip de la super extra mari Goodyear :http://www.youtube.com/watch?v=j2I1k...eature=related
      Mai dau un pont ...marile firme investesc foarte mult in reciclare /refolosire.Asta din cauza unor norme pe care trebuie sa-le indeplineasca pentru a putea produce .
      Ca si la pomi ...tai 1 plantezi 10.
      Sper ca am dovedit ca inainte de achizitionarea resapatelor pentru umilul meu logan am facut ceva studiu pe ""surse".
      Faptul ca marile firme nu produc sub nume propiu pentru autoturisme este o alta discutie .Procedeul de resapare este folosit la scara larga si de cei mari .

      Inchei aici la fel cu postul meu precedent:
      Alegerea apartine fiecaruia dupa criteriile pe care le are stabilite.
      Indiferent de tipul anvelopelor si marca lor trebuie avut in vedere ca iarna sa conducem mult mai prudent.

      P.S -sper ca nu se va considera reclama linkurile postate ele fiind plasate pentru intarirea afirmatiilor mele.

      Comment


      • mi se pare mie sau link-urile prezinta roti de camioane? pana si site-ul unde se vad gume, prima guma e R22.5. adica de camioane, masini de transport marfa, sau offroad, de motostivuitoare sau gume agricole...acolo nu ai impedimente legate de viteza de rulare, de dezechilibre, de uniformitate. iar eu n-am zis ca o guma resapata e proasta, e de preferat unor second-uri uzate pana peste oha, dar nu se compara cu o guma noua. argumente am adus, la fel ca si tine, contraargumente. probabil ca s-a dezvoltat mult tehnologia, nu pot sa neg asta, dar daca dupa resapare ar fi fost la fel de bune ca originalele (lasand marketing-ul deoparte), de ce nu se trec aceleasi valori maxime de umflare, de greutate admisa si de viteza maxima admisa? acum cativa ani stiu ca respata avea indici mai mici decat carcasa originala. poate s-au schimbat lucrurile, poate ma insel eu. e doar pararea mea ca o resapata nu va fi nici o data la fel ca una noua. nici masina dupa vopsire completa, in 99% din cazuri nu iese ca vopseaua originala de fabrica. nu vreau sa polemizez, sau sa induc ideea ca respatele sunt gunoaie, departe de mine asta, doar imi expun un punct de vedere si incerc sa-i gasesc argumente. sper ca nu te superi ca discutam in contradicotriu. pana la urma, din contradictii a venit progresul tehnologic
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Marii producatori nu resapaeaza anvelope de turisme.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • @Seba
            Alegerea mea a venit in urma documentarii minimale despre acest procedeu de resapare.
            Iar cosiderentul principal a fost tocmai faptul ca acest procedeu de resapare este folosit la scara destul de mare si doar de 1-2 firme.Chiar am spus in postul meu aspectul acesta.
            Concluzia mea a fost ca tehnologia este destul de avansata sa nu mai poata fi considerat produs indoielnic.
            Nu a contat pentru ce tipuri de autovehicule se fac aceste resapate ci tocmai faptul ca productia exista si inca destul de performanta.
            Am facut o alegere pentru a putea sa am o deplasare cit mai buna si sa respect legea.
            Afirmatia facuta atit de puterinic ca cei mari nu produc resapate cind eu aveam acele linkuri inca de anul trecut , a dus la postul meu anterior,tocmai pentru a exista argumentul ca si cei mari produc resapate.
            Eu am dat parte din surse si am facut argumentatia pentru alegerea mea.
            Nu o pot fundamenta stiintific deoarce nu am cunostintele necesare.
            Cei care vor citi peste timp vor decide ce vor alege.

            Finalul postarii este acelas:
            Alegerea apartine fiecaruia dupa criteriile pe care le are stabilite.
            Indiferent de tipul anvelopelor si marca lor trebuie avut in vedere ca iarna sa conducem mult mai prudent.

            Comment


            • eu va zic de ce nu am reesapate pe masini : mi-e frica ca la primavara schimb si rulmentii + elemente de suspensie o data cu gumele

              cand pui mana pe o reesapata si pe un cauciuc nou sau sh se cantareste diferenta.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • Eu pentru iarna as fi de acord cu anvelopele resapate. Vara in nici un caz.
                Si finndca lucrez cu ele si le vand in hypermarket, am aflat si am vazut destule.
                Anvelope descaltate nu am avut reclamatii in ultimii 3 ani. Doar bosoalca la umflare, uzare neuniforma, imposibil de echilibrat, etc.
                Chiar si asa, rata de retur este sub 1% din vanzari.
                Anvelopele facute in Germania / Spania si achizitionate de companie direct de la producatori.

                Ca idee, la un hypermarjet daca ai probleme (defecte de fabricatie) cu anvelopele resapate si dupa 18 luni tot se returneaza banii sau se schimba produsul, fara alte comentarii. Oricum adaosul este destul de mare...
                GL-22-TOF

                Comment


                • eu pot sa-ti spun care era pretul de iesire din fabrica pt o anvelopa decenta prin 2005, cca 25-30 de euro/bucata. diferenta pana la 250ron/bucata n cazul unei petarde din supermarket e nesimtire bazata pe o lege stupida. pana in octombrie, aceeasi petarda costa cu 100ron mai putin. dar cum asa e peste tot, nu doar in lumea gumelor auto, postul asta nu te vizeaza pe tine personal, ci pe vanzatori, ca si companii.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Resapate viitorul auto

                    Stimate Domn, anvelopele respapate sunt viitorul industriei auto. De ce? Rezervele de cauciuc sunt pe epuizate din pacate (de fapt sunt constate dar au crescut nr de automobile ...)!!!!! IN SUA resapatele reprezinta 80% din anvelopele rulate si nu 15% ca in RO. Anvelopele resapate sunt mai sigure decat cele neresapate!!! De ce ? Pt ca pe langa vechea plasa de otel se mai adauga inca una cu banda de rulare.In concluzie 2 randuri de insertie metalica si una de nailon. Explozie imposibil!!! Probleme apar la echilibrare si atat. O anvelopa noua intepata sau cu armatura intinsa poate exploda mai repede decat o resapata. Exista anvelope noi care au doar armatura de nailon ....DOamne ce anvelope sunt alea foarte usoare siiiiiii.... mai au o denumire comerciala economicfuel etc.... TRAGETI CONCLUZIA




                    Originally posted by alfa lucian View Post
                    Flancurile sau benzile de rulare ce au gauri mai mici de 2 cm diametru se resapeaza fara discutie. Peste gaura se aplica un petic de cauciuc, lipirea avand loc "la cald". Deci peticul este doar de cauciuc, nu cu tesatura metalica sau orice alta intaritura. Deci la acea anvelopa riscul de explozie creste considerabil.

                    Legat de greutate, materialul ce se aplica peste carcasa raschetata nu este de aceeasi densitate ca la o anvelopa noua, masa anvelopei fiin astfel mai mare.........Asa, doar de curiozitate, mergi la o vulcanizare care vinde printre altele si resapate, si vei vedea diferenta de greutate.

                    Resapate iarna ? Da, i-as lua mamei mele pentru Dacia ei "minunata" cu care nu depaseste 40 km/h, deoarece viteza maxima este 50. Altfel NU. Vorba unui coleg, mai exista si portiuni uscate, sau doar umede. Atunci ce faci ? Mergi in continuare cu 70-80 km/h , cu mainile inclestate pe volan, cu 3 centuri de siguranta si , eventual, cu o casca de off-road ?

                    Sefii de la fabrica respectiva, cand aveau obligatii fata de anumite persoane, trimiteau muncitorii sa caute SH-uri fara nici-un fel de defect, de p[referat Continental, deoarece acestea sunt cele mai usoare anvelope, si urmareau indeaproape procesul de resapare, pentru a nu exista probleme.

                    Crede-ma , am vazut gramezi de anvelope ce nu corespundeau calitativ sub nici-o forma, si totusi erau vandute la jumatate din pretul initial, iar pe factura erau trecute ca fiind "rebuturi", nu anvelope, asta ca sa mute problema de la ei la distribuitorii din tara.

                    La un moment dat veti vedea ca "resapatele" vor fi interzise, si e normal sa se intample asa. E vorba de vieti, si cu asa ceva nu te joci.

                    Comment


                    • vorbesti prostii, uite aici cum se fac. e imposibil ca un lucru folosit si reconditionat sa fie mai bun ca unul nou...eu unul pana nu se termina "ultima picatura de cauciuc din rezerve" nu am sa-mi iau decat noi...oricum tin sa-ti aduc la cunostinta ca sunt doua metode de a produce cauciucul:
                      1.arborele de cauciuc din care se extrage cauciucul natural
                      2.cauciucul sintetic obtinut artificial
                      nu exista resurse de cauciuc...exista resurse de carbuni, pacura, gaze naturale si nu in ultimul rand resurse de idei nastrusnice...
                      My ride

                      Comment


                      • amice, in calea de rulare nu ai plasa deotel. bag de seama ca nu prea stii din ce se compune o anvelopa si cum se asambleaza, inainte de vulcanizare, dar emiti teorii previzioniste...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • am avut eu reesapate pe ford..dimensiune 185/65/14 am facut 10 mi de km si nu am avut absolut nicio problema cu ele(sa nu se echilibreze ,sa'mi traga stanga/dreapta)..
                          Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                          Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                          sigpic

                          Comment


                          • dar pana o masina chituita prin praguri sa fie mai rezistenta la testele de impact decat una nou-nouta, e cale lunga. asa si cu resapatele...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Am pus resapate nemtesti pentru iarna, gandindu-ma ca nu ai cum sa mergi ca disperatul cu viteza mare iarna. Ma refer la realitate, nu la vise si basme ca unele de mai sus. Prefer sa pun pe fata noi la fiecare doi ani si sa le mut pe spate. Cat priveste calitatea, chiar nu am auzit de accidente din cauza lor. La capitolul asta cred ca ar fi bine sa spuna cineva concret daca are ceva date concrete. Teoria nu prea cred sa aiba vreo valoare.

                              Comment


                              • E si asta o varianta in conditiile in care nu faci decat 3-4 mii de km. pe an cu anvelope de iarna; daca ai fi luat anvelope noi, le schimbai dupa 5-6 ani de "batranete", cu doar 25 000km rulati.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google