Anvelope Resapate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cezar n-ai cum sa te raportezi in permanenta ca restul de 70 de lei iti ajung sa mergi o saptamana. Nu cred ca e domeniul unde sa fii chibzuit mai mult decat e cazul, la fel si la frane, directie. Cel mai bine e sa iei ceva premium, dar nu-i nicio problema ca ajungi sa cumperi un low-cost. Mai jos de atat ajungi la resapate unde chiar se coboara stacheta mult prea jos. La masinile de mare tonaj inteleg sa se resapeze pentru ca vorbim de alte sume insa la turisme daca n-ai bani macar de un lucru nou mai bine iei tramvaiul si o lasi dracului de masina ca nu-si mai are rostul. Cu atitudinea asta vor aparea pe aici ca si bujiile vecinului care au doar 40 de mii si 7 ani din fabrica sunt foarte bune sa le folosim. La fel si placutele de frana, daca mai au 2,3 mm de ce sa le aruncam (pe timpuri se refaceau toate - placute, saboti, bujii) ? Le folosim in continuare pe alte discuri. Anvelopa e singura care face contact cu solul. Tu te-ai incalta cu tenesi de 25 de lei din Obor ? Poate la fotbal, dar nici acolo ca-i termini in 10 minute.
    Sunt anumite repere unde merge sa o lasi pe low-low-low cost dar intr-altele ...
    D-aia suntem unde suntem si nici 100 de ani nu ne ajung sa fim la standardele UE.

    Originally posted by IancuMIC View Post
    Asta incerc si eu sa spun; am dat mai bine de 1100lei pe 4 anvelope de iarna; cei care nu fac mai mult de 3000km pe sezon, oare cati km vor totaliza cu aceste anvelope timp de ...7ani?
    Eu am ales ce am vrut, dar nu trebuie sa excludem ca varianta resapate exista, fie ca ne convine sau nu; nu ne obliga nimeni sa o utilizam; peste ~5 ani optica multora se va schimba, vizavi de acest subiect, sau vor fi in afara realitatii.

    Doar numarul de km conteaza pe care-i faci cu o anvelopa ? Sau mai conteaza si modul de rulare, siguranta ce ti-o ofera la o franare sau la aderenta pe care o are ?
    Last edited by 827sam; 14 December 2012, 16:19. Reason: Automerged Doublepost
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Te inteleg, eu unul nu am optat pentru acest tip de anvelope, dar incerc din rasputeri sa inteleg ce-i mana in "lupta" pe englezii si nemtii, spaniolii care folosesc asa ceva; nu cumva stim atat de putin despre tehnologii de fabricatie, materiale, teste incat ne cuprinde teama cand auzim de anvelope resapate; piata din romania este foarte reticenta in acest sens, fata de celelalte tari europene; suntem mai avuti sau mai neinformati?
      Eu am primit garantie 12 luni la anvelope noi, iar vad ca unii ofera 24 de luni la resapate, fara limita de km; cum e treaba asta?
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • @IancuMic - din procentul ala de 40% ai habar cate sunt turisme? S-a mai pus intrebarea asta si cel care a lansat ideea nu a venit cu raspunsul.

        @Albinoium - ma bucur pentru faptul ca te-am binedispus, desi nu asta era scopul meu. Legat de viteza - La Constanta sunt -5 grade celsius si nici urma de fulg de nea. Cu ce viteza crezi tu ca circul eu extraurban?

        Unul din motivele pentru care nu le consider o optiune viabila este ca la multe vulcanizari (oameni care vorbesc din experienta nu din teorie) recomandarea e sa nu iei reesapate pentru ca sunt greu de echilibrat si roata se dezechilibreaza repede.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          Te inteleg, eu unul nu am optat pentru acest tip de anvelope, dar incerc din rasputeri sa inteleg ce-i mana in "lupta" pe englezii si nemtii, spaniolii care folosesc asa ceva; nu cumva stim atat de putin despre tehnologii de fabricatie, materiale, teste incat ne cuprinde teama cand auzim de anvelope resapate; piata din romania este foarte reticenta in acest sens, fata de celelalte tari europene; suntem mai avuti sau mai neinformati?
          Eu am primit garantie 12 luni la anvelope noi, iar vad ca unii ofera 24 de luni la resapate, fara limita de km; cum e treaba asta?

          Vezi un sapun Dove facut pentru englezi, ce calitate are? Dar unul facut pentru Romania? Suntem o tara din lumea a3a si stau sa ma gandesc daca nu cumva si michelin alpin a4 care se vinde in Romania o fi vreun lot refuzat spre vanzare de englezi sau nemti. E doar o parere si o ipoteza mult prea adevarata pentru rahatul asta de tara. Nu suntem mai avuti, multi ani in trecut am fost mult prea tinuti in lanturi si d-aia, acum nu se mai cumpara decat ce este mediu spre bun. N-ar cumpara Dero sau Tide sa spele ci numai Ariel indiferent daca are carton pe casa ori n-are racordare la reteaua publica de canalizare, bineinteles proprietate in Bucuresti.
          Fiecare intelegem cum vrem verbul "a trai".
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Minutul 1:00
            Este vídeo ilustra o que pode acontecer a um pneu remoldado. Avalie bem os riscos envolvidos antes de colocar um pneu remold em seu carro.OBS.: Problemas pod...




            Police continue to investigate an accident that killed one person Thursday.
            Last edited by ionescu liviu; 14 December 2012, 18:23.
            http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

            Comment


            • Originally posted by IancuMIC View Post
              Te inteleg, eu unul nu am optat pentru acest tip de anvelope, dar incerc din rasputeri sa inteleg ce-i mana in "lupta" pe englezii si nemtii, spaniolii care folosesc asa ceva; nu cumva stim atat de putin despre tehnologii de fabricatie, materiale, teste incat ne cuprinde teama cand auzim de anvelope resapate; piata din romania este foarte reticenta in acest sens, fata de celelalte tari europene; suntem mai avuti sau mai neinformati?
              Eu am primit garantie 12 luni la anvelope noi, iar vad ca unii ofera 24 de luni la resapate, fara limita de km; cum e treaba asta?
              Oare nu se mira nimeni de ce Bridgestone, Michelin, Goodyear, Pirelli, Continental nu ofera decat pentru anvelope de camion resapare si nu pentru turisme?
              oare nu mira pe nimeni ca de resapat anvelope de turism se ocupa niste ateliere obscure, care NU fabrica carcase (acolo trebuie bani, nu gluma )?
              Asta daca tot erau asa minunate gunoaiele alea de resapate?
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • si un rulment fata cu abs cat costa ? un amortizor(se schimba pereche) ? un brat ?

                eu de la fabrica aia am luat 4 resapate pe 14 cu 280 de lei cu tva. desigur erau de calitate maxima. alea de se vand in targuri (rebuturi) erau la jumatate de pret. luau "comerciantii" tuciurii dube pline ochi numai de alea. de ce ? pentru ca isi puneau adaos mai mare la ele decat la alea bune.

                asa fac si supermarketurile. la o resapata vanduta isi poate pune 50 de lei (de exemplu), dar la o anvelopa noua isi pun mai putin chiar daca e mai scumpa.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • eu am resapate si merg de 2 ani deacum cu ele si nici o problema cu ele.

                  Comment


                  • Cezar, preturile de la resapatele alea sunt pe net. Chletuielile de livrare sunt marisoare. Mi s-a intamplat ca pretul sa fie altul, mai mare, decat cel afisat, cand sunam sa dau comanda.
                    Multi afiseaza preturi mici pentru a atrage clienti si dupa aia o dau la intors.
                    Sa spuna cineva ca si-a achizitionat anul acesta resapate cu 150 de lei .
                    Eu vorbesc de preturi de magazin, palpabile, fara costuri ascunse, dai banul si le cumperi.
                    30 de lei era diferenta intre resapate si anvelope noi vandute IN ACELASI MAGAZIN.


                    danielliviu, o resapata are indice de viteza pe ea? Eu n-am vazut. E vechiul talon de pe anvelopa originala.

                    Si inca un aspect. Cum naiba iti da cineva garantie mai mare pe o resapata decat pe o anvelopa noua?
                    Last edited by mr.K; 15 December 2012, 18:10.

                    Comment


                    • 1. anvelopele resapate folosesc doar carcasa vechilor anvelope iar in acest sens sunt alese doar carcasele anvelopelor de valoare; deci valoarea unei carcase este baza viitoarei anvelope
                      2. in carcasa se afla, in general cca 70% din valoarea unei anvelope
                      3. testele cu anvelopele resapate sunt aceleasi cu ale unor anvelopelor noi.
                      Acesta nu se vrea a fi un post promo anvelope resapate; el contine doar lucruri ce trebiesc stiute si nu ignorate.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Pai carcasa aia deja a fost muncita. Doar banda de rulare e noua.

                        E ca o casa veche cu un var nou.
                        Resapatele sunt produsul unor firmulite care nu au capacitatea de a fabrica anvelope.
                        Bine ca au si clienti.
                        Cred ca pe la inceputul topicului povestea un coleg cum un prieten al sau a murit intr-un accident de masina din cauza unei resapate.
                        Last edited by mr.K; 15 December 2012, 22:27.

                        Comment


                        • Originally posted by yrman View Post
                          @IancuMic - din procentul ala de 40% ai habar cate sunt turisme? S-a mai pus intrebarea asta si cel care a lansat ideea nu a venit cu raspunsul.
                          Raspunsul e in link-ul pus de mine de 2 ori in acest topic; ultima oara la postul 350; bunavointa sa fie.
                          Copy/paste din acel link, cu permisiunea dvs.
                          Autoturisme
                          Ponderea anvelopelor resapate înregistreaza valori minime de 1-2 % în Elvetia si în Tarile de Jos si urca pâna la valori de peste 20 % în Tarile Scandinave, în Germania si Marea Britanie, resaparea detine 49-50% din piata.

                          Edit.
                          Incerc doar sa fiu obiectiv, ceea ce nu reusesc multi; nu folosesc resapate si nici nu am astfe de proiecte.
                          Last edited by IancuMIC; 15 December 2012, 23:47.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • aia mananca bors cu furculita ! adica in Germania si in Anglia jumatate din turisme is cu resapate ??? ce gluma buna !!!

                            aia in Germania arunca cauciucurile dupa 3 ani maxim. nu-si permit sa-si ia amenda pt cauciucuri uzate. is targurile pline cu sh-uri de la ei si toate nu-s resapate. in germania anul trecut mi-am luat o revista de la un supermarket cu oferta la anvelope. nici nu erau resapate in toata revista aia. nici nu stiu nemtii ce-s alea cred. in anglia is e mult mai permisiva legea , poti circula cu 4 feluri de anvelope odata , dar tot nu cred ca folosesc jumatate din englezi resapate la turisme.
                            Last edited by Costi-bc; 16 December 2012, 04:00.
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • Le arunca dupa 3 ani maxim pentru ca sunt RESAPATE !

                              Te rog, NU mai cita Postul Anterior (Quote)! Foloseste Post Reply - e lesne de inteles carui post i te adresezi!
                              Last edited by 77sky; 16 December 2012, 09:00.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                ...
                                danielliviu, o resapata are indice de viteza pe ea? Eu n-am vazut. E vechiul talon de pe anvelopa originala.

                                Si inca un aspect. Cum naiba iti da cineva garantie mai mare pe o resapata decat pe o anvelopa noua?
                                La ce am la vanzare in hypermarket sunt cica facute in Germania (tot de acolo e si furnizorul direct) si au toate caracteristicile obligatorii reinscriptionate.
                                Adica de ex: 185/65R15 88T.
                                Din ce am remarcat, si talonul este mai gros si rigid decat la o anvelopa noua. Posibil sa fie vulcanizat cu inca un invelis pentru ca firma de resapare sa-si treaca doar numele si datele lor. Nu mai ramane nimic din ce fusese scris inainte pe talonul anvelopei.

                                Garantia se tine mana in mana cu adaosul comercial. Cand se contracteaza un lot de cateva zeci de mii de anvelope se tine cont la pret si de procebtul de defecte....
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google