Anvelope Resapate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In sfarsit cineva care intai calculeaza si apoi emite parerea. Daca eram nababi nu cumparam Logan, logic.
    Last edited by 77sky; 16 December 2012, 09:11.

    Comment


    • Daca e sa calculam, mergem, cu transportul in comun, ca iesim mai ieftin decat sa avem masina. Daca avem masina, facem ce trebuie sau o lasam in parcare.
      Reesapatele au un pret relativ mare fata de o anvelopa ieftina. Prefer oricand o anvelopa noua ieftina, decat o reesapata

      Comment


      • Depinde si de viteza de calcul dar si de telurile din viata, nu? Oricum, refuz sa cred ca toti europenii care merg cu transportul in comun la slujba sunt idioti. Fiecare cu prioritatile lui dar nu analiza personalitatii era tema.

        Comment


        • eu ma repet. resapatele distrug alte elemente ale masinii. pe probate. chiar si la viteze mici. rulmentii is afectati primii , dar si bucse , amortizoare , etc
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Cateve argumente in acest sens, daca se poate, te rog; ca sa nu fie doar vorbe.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • un kilogram la roata conteaza enorm. un dezechilibru de asemenea.

              acum cantariti o anvelopa noua si una resapata , apoi echilibratile pe aceleasi jante . dupa un numar de kilometrii dati-le jos si echilibrati-le iarasi.
              daca mai trebuie argumente desumflati-le si prin apasare vedeti duritatea anvelopelor. duritatea crescuta a resapatelor transmite socurile in trenul de rulare...
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • Probabil, daca ai folosit asa ceva, ai nimerit o anvelopa resapata la care au fost folosite tehnologii rudimentare si materiale inferioare; sa nu generalizam.
                Ce ai zice daca ai afla ca pana si cei de la Continental si Michelin produc anvelope resapate, iar in Germania, Anglia si Tarile Scandinave, 40% din piata e ocupata tocmai de aceast tip de anvelope?
                Eu spun ca in viitor anvelopele resapate, pentru iarna, chiar pot deveni o solutie, odata cu implicarea in acest domeniu a unor producatori de renume, in ciuda previziunilor sceptice ale unora.
                Last edited by 77sky; 16 December 2012, 09:12.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Nu zic ca nu te cred dar imi arati si mie te rog unde ai vazut ca Michelin si Conti produc anvelope resapate, ca mie personal mi-e putin greu sa cred ca aceste 2 companii mari produc asa ceva, dar tot ce este posibil, sau poate numai pentru camioane.

                  Eu nu mi-as lua anvelope resapate pentru ca oricat de super extra mega beton e tehnologia de resepare, tot nu prezinta aceeasi siguranta ca o anvelopa noua, nici la structura nici la aderenta.

                  Comment


                  • Acuma sa nu credeti ca sunt un fan al acestui tip de anvelope (n-am folosit niciodata ); doar am cautat sa ma documentez cum sta treaba cu acestea, iar ce am aflat ma face sa spun ce am scris si in postul precedent, anume ca poate fi considerata o varianta de luat in calcul. Sunt mai multe informatii in media, dar cel mai bine ne spun chiar cei de la Conti.
                    Last edited by IancuMIC; 13 December 2012, 21:48.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Asta nu-i site-ul lui Conti, ci acesta http://www.conti-online.com/generato.../index_ro.html. Sa nu mai zic ca scrie de Michelin pe acest site ). Dar daca e adevarat ceea ce scrie, e cum am zis, doar pentru camioane, cel putin in ceea ce priveste Michelin, dar nu sub numele lor. Deci anvelope resapate Continental sau Michelin nu exista(nu cu numele lor).

                      Comment


                      • Originally posted by IancuMIC View Post
                        Probabil, daca ai folosit asa ceva, ai nimerit o anvelopa resapata la care au fost folosite tehnologii rudimentare si materiale inferioare; sa nu generalizam.
                        Ce ai zice daca ai afla ca pana si cei de la Continental si Michelin produc anvelope resapate, iar in Germania, Anglia si Tarile Scandinave, 40% din piata e ocupata tocmai de aceast tip de anvelope?
                        Eu spun ca in viitor anvelopele resapate, pentru iarna, chiar pot deveni o solutie, odata cu implicarea in acest domeniu a unor producatori de renume, in ciuda previziunilor sceptice ale unora.
                        nu. din intamplare am 2 prieteni care activeaza in acest domeniu. unul vinde resapate celalalt anvelope noi en-gros la o firma foarte cunoscuta.
                        cu primul am fost si la fabrica de langa Suceava de resapate odata. intr-adevar is pe categorii resapatele in fabrica si difera mult si la pret. alea vandute in targuri is rebuturi , cum zicea cineva in urma. astea vandute de supermarket-uri is calitative , dar eu raman la parerea mea ca mai bine iti iei o anvelopa noua "low cost" decat o resapata. oricum diferenta de pret nu e mare.

                        ca se produc multe resapate nu contest(utilaje agricole si industriale, industria aviatica , camioane). procentele alea pot fi adevarate , dar cauta-mi o statistica pentru autoturisme. si aia care iau is in necunostinta de cauza si nu fac diferenta.


                        tu sau oricine altcineva poate incerca greutatea si rigiditatea unei resapate (chiar de calitate) vs anvelopa noua (chiar si "low cost").
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • Zapada si frigul de acum mi-au lamurit problemele. Merg resapatele perfect si pe zapada si pe gheata iar la -12 grade nu sunt deloc rigidizate. Pentru 170 lei bucata si pentru o masina destul de putin sensibila la fineturi consider ca este OK. Spor la teorie in continuare.

                          Comment


                          • Vezi sa nu iti zboare bucati intregi de cauciuc din banda de rulare cand la -12 grade conduci cu 100 km/h. De altfel sunt bune pe zapada si la -12 grade, dar la asta se rezuma fisa postului unei anvelope ?
                            pentru ~150 de lei in plus pentru 4 anvelope debica noi de iarna consider ca ati facut un compromis mult prea mare pentru vietile voastre...
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Originally posted by albinoium View Post
                              Zapada si frigul de acum mi-au lamurit problemele. Merg resapatele perfect si pe zapada si pe gheata iar la -12 grade nu sunt deloc rigidizate. Pentru 170 lei bucata si pentru o masina destul de putin sensibila la fineturi consider ca este OK. Spor la teorie in continuare.
                              170 de lei reesapata vs 200 de lei o anvelopa noua. Trebuie sa vrei musai reesapata aia.

                              Comment


                              • E o vorba din batrani care suna cam asa: "suntem prea saraci pentru a ne cumpara lucruri proaste".

                                Musai e putin spus.
                                Daca varsta de la profil e corecta si viteza maxima de deplasare este de 60 km/h sunt o varianta reesapatele, in oricare alte conditii nu le consider deoarece diferenta de pret e atat de mica incat nu se justifica.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google