Jante Logan II Compatibilitati.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DannyMC
    replied
    Deci nu mai este valabil la actuala generatie!

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Originally posted by DannyMC View Post
    3. Nu stiu la ce s-a referit t0rquemada dar la masinile vandute acum sistemul de monitorizare a presiunii in pneuri este indirect, adica se foloseste de ABS, deci nu mai exista senzori de presiune.
    La asta, postare din 2014!
    Jante dacia logan OZ,BBS,AEZ,ALLESIO,BORBET,DEZENT,DOTZ,ENZO,EXCITE,WOLFRACE Tires PIRELLI,MICHELIN.

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    In functie de versiune se trece dimensiunea/dimensiunile compatibile. Din cate stiu nu poti sa ceri alte dimensiuni.

    Leave a comment:


  • RadrianO
    replied
    Multumesc pt raspuns.
    Pentru a fi inscrise in CIV trebuie sa fac eu ceva, sa cer eu sa se treaca toate dimensiunile compatibile? Sau se face automat?

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    1. Sunt compatibile! Dimensiunile rotilor (185/65R15) trebuie insa sa fie scrise in CIV, altfel le folosesti pe barba ta!
    2. Nu stiu daca sunt diferente la jantele de otel pe 16" dar presupun ca nu, asa ca vei putea folosi aceleasi suruburi.
    3. Nu stiu la ce s-a referit t0rquemada dar la masinile vandute acum sistemul de monitorizare a presiunii in pneuri este indirect, adica se foloseste de ABS, deci nu mai exista senzori de presiune.
    Last edited by DannyMC; 12 September 2017, 17:32.

    Leave a comment:


  • RadrianO
    replied
    Salutare,
    Astept si eu sa ajunga al meu MCV Stepway, undeva pe la sfarsitul lui noiembrie (delerul zice ca ar fi 27 noiembrie) sau inceputul lui decembrie. Cum pe atunci voi avea nevoie de anvelope de iarna, ma gandesc sa ma pregatesc deja, sa le am. Eu m-am gandit sa iau si un set de jante de tabla pentru a le folosi cu anvelopele de iarna.
    Am vreo doua nealmuriri:
    1. voi face trecerea de la jantele de otel 16" la jante de otel de 15" (6JX15H2,4X100X60,ET40) - e ok, sunt compatibile dimensiunile astea?
    2. din prima nelamurire deriva si a doua: pot folosi aceleasi prezoane sau difera?
    3. t0rquemada spunea ceva de genul "Oricum veți avea sistem SSPP din fabrică ce complică lucrurile." In ce sens? SSPP e senzorul de presiune in pneuri? Ce imi trebuie in plus in acest caz?
    Multumesc

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    pentru Logan 2 jante aliaj 7J si ET38 sunt compatibile? ies mult inafara sau care ar fi problema de incompatibilitate? multumesc, nu ma pricep la jante asa tare

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    Mda , posibil. Azi ma uitam la un Megan 2 cu fix aceleas jante de tabla...Culmea ca intre etrier si janta are loc sa bagi un deget !
    Etrierul este mult mai mic si la Megan 2.

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Pentru Laguna 1998 iti trebuie 6.5Jx15 ET50 sau 7Jx15 ET40.

    Tu ai pus 6Jx15 ET50 de Logan si evident ca cei 6,35mm din diferenta de J inspre etrieri te-au incurcat.

    Acum cu 6.5Jx15 ET43 esti cu 7mm mai in exterior decat originalul.

    Daca puneai table de Logan faza 2 6Jx15 ET43 erau fix ca originalul departate de etrier. Bine cu 0,65mm mai in exterior

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    Laguna 1, discuri fata de 280 mm. Acum 1 luna m am grabit si am cumparat jante de logan. Rezerva (nu stiu daca i originala...are ET, janta de tabla Dunlop). Asa ca m am dus frumos la magazin si am cumparat 4 jante, le am montat frumos si am facut cam 4000 km fara probleme ! Jantele au fost cumparate de la norauto...nu stiu cate kg au...dar sunt foarte grele !!
    Dupa 4000 km am schimbat placutele de frana...si ca sa vezi...))))nu au mai intrat jantele pe fata ))). Asa ca am trecut din nou la jantele aliaj de vara.

    Pana la urma am reusit sa vand jantele cu 90 lei fata de 120 lei si am gasit pe net jante originale de Megane 2 ! ET 43....Le am probat si am intrat la fix...sunt cam 4 mm intre janta si etrier ! Inca o chestie care m a uimit...sunt extrem de usoare jantele...mai usoare fata de jantele de aliaj ! Volanul se misca superb de usor!
    Pana la urma nu am reusit sa aflu cu ce ET vine Laguna 1 dupa 98 la jantele de tabla.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Te hotărăști întâi ET40 apoi ET43.

    La X52 ai ET40 pe jantele de fabrică.
    Tu ai pus ET50, adică ai micșorat distanța între roți cu 2cm/punte. Poate nu îți spune nimic dar în anumite situații (worst case scenario) manevrabilitatea ,chiar cu ESP, poate fi compromisă.

    Cât despre intrat/atins/merge, eu zic să revii cu impresii când vei schimba anvelopele, s-ar putea să ai surprize.

    P.S. Ne înveți cum funcționează blocul ABS-ESP-ASR-HSA... super.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Silviudci90
    replied
    Originally posted by Oti View Post
    Asa-i, faci experimente......e viata ta si a noastra in joc. 4 cm nu este mult, dar poate sa faca diferenta in situatii limita, numai sa stii cand, ca sa fii prevazator.

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
    Fac experimente? Adica eu sunt primul care face asta? UAU!!! Super!!

    Viata mea si a voastra? nu crezi ca ai exagerat putin?

    Cunosc prea multe exemple de masini ce au jante cu caracteristici diferite fata de cele de fabrica si nu am auzit pe nimeni, dar absolut nimeni, sa se planga in legatura cu ceva!

    Nu sunt 4 cm, sunt 1,4 cm pe punte. Asta inseamna ca jantele originale de aliaj cu rotile de vara au Et 43, iar cele de tabla de iarna au Et 50.

    Hai sa nu facem din tantar armasar si sa nu facem presupuneri in necunostiinta de cauza.

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    Asa-i, faci experimente......e viata ta si a noastra in joc. 4 cm nu este mult, dar poate sa faca diferenta in situatii limita, numai sa stii cand, ca sa fii prevazator.

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Silviudci90
    replied
    Da-mi voie sa te contrazic.
    ESP-ul nu are nici cea mai mica legatura cu et-ul jantelor. Et-ul are legatura decat cu distanta intre rotile de pe aceeasi punte, care se poate traduce prin un caracter ridicat de instabilitate. Insa.. 2cm pe punte nu modifica deloc sau aproape deloc stabilitatea masinii.Cum stie ESP ca autovehiculul a iesit de pe traiectoria dorita?

    Totul se reduce la niste calcule prin care ESP determina din datele pe care modulul sau de control le primeste de la diferitii senzori existenti în masina. Aceste date sunt trimise în flux continuu pe magistrala de date seriala de catre senzorii ABS care monitorizeaza viteza de rotatie a rotilor, de senzorii de acceleratie laterala, de senzorul de viteza al autovehiculului si de senzorul care indica unghiul de rotatie al volanului.

    - See more at: http://www.infobazar.ro/auto/ESP-pe-...eaza-ESP#.dpuf

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Pierzi 2cm - pe fiecare punte roțile sunt mai apropiate cu 2cm ceea ce poate produce bălării în calculele ESP-ului.

    Dacia a pus ET40 la BLK52 și ET37 la Bcross52(Stepway) și SL10 de amorul artei.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google