Ce Anvelope Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De acord însă eu abia aştept să mi se uzeze kormoranurile să iau şi eu ceva mai de doamne-ajută să am şi eu frâne măcar pe uscat dacă nu pe ud. Kormoranurile sunt cele mai praştie şi mi-aş lua nişte cauciucuri bune nu ca să fiu mai sportiv sau să alerg mai tare ci 100% pt siguranţă. Că în rest kormoranurile sunt ok că am auzit ca ţin o grămadă de kilometrii.
    Nu le recomand la nimeni. Câţiva banuţi in plus merita din plin pt siguraţa ta si a celor dragi cu care călătoreşti.
    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

    Comment


    • Originally posted by Shakar View Post
      Nu trebuia sa iti iei GT3, sunt slabute. Erau mai ok G-Grip. Apropos, 80 000 cu E3A si mai aveau 2-3 mm pana la semn ? Poate pe spate desi e greu de crezut, pe fata nici atat.
      Ieri, mi'a aratat un coleg, Continental-urile cu care a venit masina din fabrica (2007). La 95.000 km, din care ~30.000 pe puntea fata, anvelopele mai aveau ~2 mm pana la martorul de uzura.

      Deci se poate, totul tine de stilul de mers.
      If it ain't broke, don't fix it!

      Comment


      • asta asa e, conti sunt cred cel mai bun compromis.
        tin foarte bine, pe berlina am conti eco din uzina - 2007 si la 66.000 si ceva au destula carne pe ele.
        la aderenta bat la cur multe anvelope de prim montaj din uzina - muuult mai bune decat debica care la un rulaj de 50.000 sunt la limita cu uzura si au fost praf tot timpul la aderenta.
        asta incercam sa zic si nu imi iesea - DA, se merita anvelope bune in care sa ai baza dar nu cred ca merita premium daca nu te folosesti de avantajele uneia premium.

        Comment


        • Saptamanile trecute am pus si eu anvelopele de vara pe aliaje.
          Sunt anvelope America made in germania, au vreo 13 mii de km, dot 2009. Au stat in beci iarna trecuta si s-au aplatizat pe partea de jos pe care au stat in picioare, toate au patit asta. La o prima echilibrare dupa 100 km/h bateau bine. La o reechilibrare la autosoft la 2 dintre ele s-a repozitionat anvelopa pe janta, au pastrat bataia vizibila pe aparat din cauza aplatizarii, dar in volan mai simt dereglari cu batai finute abia pe la 160-170.
          Din punctul meu de vedere sunt foarte bune ca si aderenta, umed sau uscat. Ca o impresie mi se pare ca opresc mai ok cu loganul la care am discuri pline de fabrica cu placute ferodo SL decat cu opel astra cu michelin e3a 205 55 r16, complet stock. Acum in timp voi vedea de galme, crapaturi sau intariri ale gumei.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Silit de lipsa de buget și obligat să cumpăr în rate, mi-am luat un set de Dayton din Carrefour. Bune-rele, astea vor fi de-acum cauciucurile pentru vară. Încă resimt "șocul" cumpărării de Alpin A4 din iarnă.
            Revin cu impresii despre ele, dar sunt sigur că nu vor fi sub Montana all-seasons pe care le-am condus o căruță de ani fără probleme.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Update: i-am refuzat politicos pe cei de la Carfur, când am văzut că aveau DOT 2010 (le rezervasem, nu le plătisem încă şi nici nu le văzusem până azi). Am luat cu cash, din Metro, două BF Goodrich G-grip pentru faţă. Spatele mai are niţel de aşteptat.
              Deci, atenţie la DOT!
              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

              Comment


              • Originally posted by skd_ozenel View Post
                eu din ce am vazut pana acum, anvelopele montate la uzina sunt cele care au iesit mai slabe la producatorul de anvelope.
                ...
                n-ai vazut bine, sunt cele mai bune din loturile de productie. cel putin in conti, din cateva sute de gume, pe care la iei din orice depozit, doar cateva se incadrau in sandardele de gume echipare originala. la orice producator, statistic, procentajul de OE-uri (original equipment) e sub 10% din totalul de gume produse.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Salutare !

                  Stimati colegi , ce mi-ati recomanda dintre anvelopele de vara Dunlop SP01 sau Firestone Multihawk ? Sau orice alta marca de care ati fost multumiti , bugetul este aproximativ 1000 - 1200 Lei. Multumesc.

                  Comment


                  • Vreau sa schimb anvelopele si pana incep magazinele sa-si mareasca stocurile (peste 2-3 saptamani) am gasit urmatoarele:
                    - BFGoodrich g-Grip Go 214 lei (montaj inclus - oferta metro)
                    - Michelin Energy Saver 293 lei (de pe anvelopejantepromotii, posibil produse in vara lui 2011)
                    - Vredestein T-Trac 259 lei (montaj inclus)
                    - Vredestein Hi-Trac 296 lei (montaj inclus)

                    Eu as fi mers pe Vredestein Hi-Trac dar mi se pare foarte bun pretul BFGoordich din oferta. Ceva pareri? A mers cineva cu g-grip?

                    Comment


                    • Originally posted by b 98 tul View Post
                      sandore sa scrii pareri despre anvelopele de iarna cum se comporta. si AICI SI IN ARIA ANVELOPE DE IARNA PE FORUM
                      Originally posted by Szente Sandor View Post
                      O parere scrisa o sa am mai tarziu, in 2012. ...
                      O parere despre anvelopa mea de iarna:
                      1. Nota mea pentru anvelopa de iarna Motrio: 10. Are stabilitate, nu te lasa pe drum.
                      2. In comparatie cu anvelopele de vara aceste anvelope sunt un pic mai zgomotoase, iar marirea consumului de benzina in traficul urban nu este semnificativa (circa 0,9...1,4 l pe 100 km, in functie de intensitatea traficului si calitatea drumului).

                      Comment


                      • De câteva zile Michelin Energy Saver model 2012. Cam scumpe dar sunt convins că merită.

                        Comment


                        • Sunt bune si tin mult, poate chiar prea mult

                          Comment


                          • Originally posted by tedugoromania View Post
                            De câteva zile Michelin Energy Saver model 2012. Cam scumpe dar sunt convins că merită.
                            Si eu tot d-astea mi-am luat.Am dat 240 de lei/cauciuc la sfarsitul lui ianuarie 2012.A meritat.Sunt foarte multumit de ele.
                            sigpic

                            Comment


                            • Vin de pe traseu cu octavia tour , 195 65 r15, dunlop sport 01 dot 2011, sunt la a2a vara, km foarte putini cu ele, ca impresii au un grip de invidiat si pe franare si pe sprint, chiar si pe ud au fost peste asteptari. Urmatorul schimb de anvelope sigur va fi dunlop, modelul asta, sport 01
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • votat doar kormoran !
                                -anvelope iarna kormoran :195/65 r15 , le am de 4 sezoane si sunt foarte multumit de ele , raport calitate-pret 9/10
                                -anvelope vara toyo proxys t1r : 205/55 r16 , le am de 2 sezoane , rulate aprox. 1000 km. , super anvelope pe uscat si ploaie , super aderente ( testate in rond la alba-iulia : la 100-110 rup aderenta -pleaca spatele )raport calitate-pret 9/10 , sunt mai grele , se simt la directie si la articulatia fata si la o exploatare normala se tocesc undeva la 25.000-30.000 km
                                my ride - still under construction

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google