Ce Anvelope Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiar incep sa ma satur de forumul asta. Eu am comparat un MCV cu un logan berlina, iar tu pui in comparatie un BMV. Ce pot sa mai zic. Si oricum eu nu cred ca tu ai citit vreoadata asemenea curs. Si sa sti ca nu e cu mult centrul de greutate mai sus, pentru ca partea de sus care e suprainaltata e tabla goala. Oricum ma opresc aici cu explicatiile, ca oricum nu am la cine explica. Si iti mai zic inca o data, un MCV fara nicio modificare si un Logan berlina, tot fara nicio modificare, in mod cert MCV-ul are o stabilitate mai buna. Am mers cu ambele si-ti spun din propria experienta. Suie-te intr-un MCV, si vezi ce poate.
    Last edited by adicata2003; 13 July 2012, 22:04.

    Comment


    • Din acelasi motiv din care berlina merge ca pisatul boului la viteze peste o suta doua zeci de kilometri pe ora. Si din acelasi motiv din cauza caruia cu berlina, cand treci pe langa tir pe A1 la coada tirului te suge spre el si in dreptul cabinei te arunca in parapet.
      Si de dragul discutiei, cu cat e mai mare ampatamentul cu atat e mai stabila masina.
      Dar aici vorbeam de anvelope si cred eu ca daca la e90 ar fi tot 185/65 R15 nu ar mai fi asa de mulat pe drum.
      Pe de alta parte unde intra loganul nu prea merge e90-ul.
      Loganul e ca pepenoaica aia de 10 kile in comparatie cu prosciuto crudo. Mere pere in panere.

      Comment


      • O explicatie mai mult decat buna si spusa in cuvinte normale ce sper sa le inteleaga
        alessandro si Shakar. O seara si un week-end cat mai frumos sa aveti.

        Comment


        • Originally posted by adicata2003 View Post
          Chiar incep sa ma satur de forumul asta. Eu am comparat un MCV cu un logan berlina, iar tu pui in comparatie un BMV. Ce pot sa mai zic. Si oricum eu nu cred ca tu ai citit vreoadata asemenea curs. Si sa sti ca nu e cu mult centrul de greutate mai sus, pentru ca partea de sus care e suprainaltata e tabla goala. Oricum ma opresc aici cu explicatiile, ca oricum nu am la cine explica. Si iti mai zic inca o data, un MCV fara nicio modificare si un Logan berlina, tot fara nicio modificare, in mod cert MCV-ul are o stabilitate mai buna. Am mers cu ambele si-ti spun din propria experienta. Suie-te intr-un MCV, si vezi ce poate.
          Inainte sa ai pareri de cunoscator, invata niste gramatica, stii nu "sti" (in contextul ala), cui explica nu "la cine explica", etc. Vorbim de inginerie cand nu stapanim gramatica de gimnaziu...

          Intr-adevar, la Ingineria Autovehiculelor eu studiam albine si tipuri de rechini din Marea Neagra, nu Dinamica Autovehiculelor, Materiale speciale pentru autovehicule, Tolerante si Control Dimensional, etc. Asa e cand vorbesti fara sa stii despre ce (cine) vorbesti.

          BMW-ul ala era adus in discutie sa iti arat ce inseamna "mult" mai stabil, diferentele intre Logan berlina si Logan MCV sunt mici, indiferent in favoarea cui sunt. Ca nu vrei tu sa intelegi ca berlina e mai rapida pe curbe e problema ta, am mers cu MCV, am vorbit cu posesor de MCV, am vazut cum in curba berlina (echipata cu cauciucuri America) depasea MCV-ul care era pe forja ("cursa amicala") deci mai lasa tonul asta de cunoscator ca nu ai tu adevarul absolut in buzunarul de la spate.
          Last edited by Shakar; 13 July 2012, 23:26.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • ...sa fie oare caldura de vina ???!!! ... Cred ca aici ar trebui sa impartasim din experienta noastra , care de foarte multe ori este bazata pe pareri subiective . In momentul in care dorim sa imbunatatim performantele masinii - in mare parte acceptate de fabricant insa neagreate in productie datorita cresterii costului produsului finit - ne documentam atat din specificatiile producatorilor , testelor omologate si agreate cat si din experienta celor care le-au folost deja o perioada astfel incat sa poata face o comparatie pertinenta si cred ca din cauza asta socializam pe aici . Fiecare este liber sa gandeasca cum vrea, insa nu cred , sub nicio forma , ca diferentele de opinii trebuie sa se materializeze in atacuri virulente , lipsite de bunul simt . Putem , la modul cel mai politicos , sa fim "de aceeasi parere contrara " insa, de dorit, pliata pe respectarea legilor fizicii . Cred ca nu este cineva pe aici care sa pune egal intre niste anvelope low cost , budget si unele premium , pe motiv ca "masina mea e cea mai tare si sta bine pe drum si cu opinci " .

            Comment


            • De luna aceasta Continental :p
              sigpic
              Lgan PH 2 Alb glacier 1,2 16V

              Comment


              • Saptamana asta vreau sa imi mai cumpar 2 anvelope noi , am gasit Dunlop , din pacate nu am retinut modelul , la dimensiunile 185/65/15 , DOT 4711 , la 280ron ... ce ziceti, merita ?

                L.E ... din ce am vazut poze pe net cred ca este modelul SP sport 01 (sau ceva de genu' )
                Last edited by kubala7; 16 July 2012, 12:36.
                Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                Comment


                • ideal ar fi sa fie toate 4 acelasi profil (implicit model de anvelopa) si anvelopele cele mai bune montate pe puntea fata.
                  280 RON e ce? una sau ambele? presupun ca bucata.
                  presupun ca merita doar ca din cate am auzit pe la lume nu au o durata de utilizare prea mare. sunt medii ca si durata dar destul de ok ca performante.

                  Comment


                  • da 280/buc , pai astea le iau sa le pun pe fata , am luat acu de cateva saptamani Viking, si alea le mut pe spate.
                    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                    Comment


                    • Daca pui dunlop pe fata si viking pe spate s-ar putea sa o dai in barci, e diferenta foarte mare de aderenta intre anvelope
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Anvelopele mai bune se pun pe spate nu pe fata, nu mai fiti asa siguri cand faceti unele afirmatii pe care nu le stapaniti / puteti explica.

                        LE - inclusiv producatorii de anvelope recomanda montarea celor mai bune pe puntea spate (vorbesc de masini cu tractiune fata aici) deci nu incape loc de discutii.
                        Last edited by Shakar; 16 July 2012, 15:25.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • Mai bune sau mai noi?
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Mai bune = mai de calitate si mai putin uzate.

                            In cazul in care cele 4 anvelope sunt acelasi model, cele cu mai mult profil se pun pe spate, in cazul in care cele 4 anvelope sunt model diferit (2 tipuri) dar cu acelasi grad de uzura, cele mai de calitate se pun pe spate.
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • Mai bune, are relevanta pentru ca un dunlop de 2 ani si 15.000 km e mai bun decat un kormoran nou.
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • @shakar ... nu te contrazic, dar ne poti explica de ce? chiar nu am stiut acest lucru. e prima data cand il aud ... Sa presupunem ca am 4 cauciucuri, 2 ceva mai uzate si 2 noi, nu ar fi logic sa le pun alea noi pe fata ca sa nu fac polizoare la fiecare plecare de pe loc din cauza ca nu mai am aderenta ? Inca odata, nu te-am contrazis, si sunt foarte curios care e explicatia afirmatiei tale... Multumesc
                                Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google