Ce Anvelope Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Winnie View Post
    Am renuntat la Bridgestone pentru ca sunt zgomotoase, unii le-au schimbat de pe masini unde izolarea fonica este mult peste logan. Nu poti schimba o anvelopa dupa 12.000 mile ca zgomotul este infernal pe autostrada. Deci Continental.
    Aveti posibilitatea sa urmariti, conf. etichetei, printre altele si nivelul de zgomot; uneori parerile au o doza mare de subiectivism.
    Conf. acelei etichete, Conti Eco 5 sunt mai zgomotoase decat Semperit Comfort Life 2; 72dB/70dB; in schimb primele stau mult mai bine la consum si aderenta.
    Brigestone, sunt mai putin zgomotoase (subiectivismul de care va spuneam), decat Conti, 70dB, dar stau mai prost la consum si aderenta.
    Last edited by IancuMIC; 9 August 2013, 10:16.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Michelin Energy Saver, cum sta, ce valori are?

      Comment


      • Mai slab decat Continental. Am folosit teste de la britanici in principal. Imi plac pentru faptul ca dau in marci fara mila daca nu sunt conforme cu declaratiile.

        Totusi raman la Continental desi m-au dezamagit cele stock Eco 3. Concret masina are 40.000 km, neforjata pe drumuri nasoale, 5 ani si jumatate, iar calea de rulare deja se vede cand se invarte roata in gol ca nu mai este dreapta, s-a lasat din sarme. Am avut la un Volvo Firestone care au stat pe masina aproape 8 ani, brici, fara crapaturi.

        Comment


        • Originally posted by Kojak View Post
          Michelin Energy Saver, cum sta, ce valori are?
          Aderenta pe suprafata umeda "A", zgomot 68dB si "C "la consum. Destul de bine, spun eu.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Parcă nu m-aş încrede aşa tare în ratingurile alea. Conform lor, BFGoodrich g-grip de vară pe care le am, ar fi mai silenţioase decât Michelin Alpin A4 de iarnă, pe care, deasemenea, le posed. Ori e diferenţă ca de la cer la pământ între ele (vreau să zic, sesizabilă) în favoarea lui Alpin A4, care sunt nişte anvelope ultra silenţioase.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • momentan am michelin montate, dar aspir la run-flats
              gasesc in romania oare?

              Comment


              • Eu zic sa va mai ganditi daca renuntati la confortul oferit de o anvelopa obisnuita, in favoarea celor amintite (care sunt destul de neconfortabile la mers si oricum, suspensia Loganu-lui nu e gandita pentru o asemenea anvelopa ), de frica unei pene, basca si un pret platit, mult mai mare.
                Pana la urma e alegerea dvs. dar eu am dorit sa va spun ca exista si un "pret" pentru orice avantaj; va e chiar atat de frica de o pana.
                Eu am facut ~110 000km. cu doua masini Logan, timp in care am facut doar o pana.
                @ursamajor.
                Romanii contesta orice, dar pana una alta, ca si la multe alte bunuri, acea eticheta e SINGURA sursa care ne ajuta sa cumparam in cunostinta de cauza; parerile amicilor sau cunostinteleor sunt supuse cel mai adesea subiectivitatii.
                Last edited by IancuMIC; 11 August 2013, 18:20.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by ank_nfs View Post
                  momentan am michelin montate, dar aspir la run-flats
                  gasesc in romania oare?
                  Iti doresc acvaplanare usoara la toamna cand vin ploile cu runflat-urile pe LOGAN ca sa nu mai spun ca o sa ai un "confort" maxim datorita rigiditatii ridicate fata de anvelopele obisnuite, daca mai circuli si mult in interiorul localitatii atunci asta e "solutia ideala" - runflat! - iar banii pe care trebuie sa-i dai ca sa le cumperi banuiesc ca nu sunt o problema!
                  Last edited by Cromatic; 11 August 2013, 19:01.

                  Comment


                  • Originally posted by IancuMIC View Post
                    @ursamajor.
                    Romanii contesta orice, dar pana una alta, ca si la multe alte bunuri, acea eticheta e SINGURA sursa care ne ajuta sa cumparam in cunostinta de cauza; parerile amicilor sau cunostinteleor sunt supuse cel mai adesea subiectivitatii.
                    Stimabile, eu nu contest de drag, ci deschid ochii altora. Ideea e că am comparat două anvelope pe care le folosesc şi care sunt, în realitate, mult pe lângă specificaţiile de pe etichetele alea. Dacă ai să-ţi cumperi un frigider sau un bec după etichetele alea, care le plasează toate în clasa A, A+, A++, A+++++++, ai să iei ţeapă sigur. Dacă ar exista o autoritate care să testeze acele lucruri etichetate, aş mai zice, dar etichetele le pun producătorii...
                    Aş prefera mai degrabă să-mi spună cineva care a folosit anumite chestii că sunt bune, decât să mă-ncred în etichete. Necazul la noi e că îşi dau cu părerea şi d-ăia care au mârţoagă, şi-aruncă cu rahat în calul vecinului.
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • Originally posted by ank_nfs View Post
                      momentan am michelin montate, dar aspir la run-flats
                      gasesc in romania oare?
                      Run Flat se monteaza pe masinile care sunt dotate cu senzori de presiune, altfel, nu vei stii cand ai pana decat atunci cand vei face anvelopa VARZA! De asemenea, vei uza mai repede suspensiile, daca masina nu a fost proiectata sa mearga cu astfel de anvelope deosebit rigide.
                      Last edited by darksid3; 11 August 2013, 21:12.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Originally posted by Winnie View Post
                        Dupa ce am citit toata noaptea teste, review-uri si multe altele am luat decizia sa cumpar CONTINENTAL ContiEcoContact 5 185/65 R15 88 T. Pret 275.00/bucata, si ma incadrez in buget.

                        Am renuntat la Bridgestone pentru ca sunt zgomotoase, unii le-au schimbat de pe masini unde izolarea fonica este mult peste logan. Nu poti schimba o anvelopa dupa 12.000 mile ca zgomotul este infernal pe autostrada. Deci Continental.
                        Am peste 30 000 km cu bridgstone B250 si nu am nici o problema cu zgomotul la rulare, e o rezonanta ciudata la 60 la ora insa nu e deranjanta decat cu geamul deschis. La 80 la ora e liniste apoi se aude vantul si/sau motorul, nu anvelopele.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Originally posted by IancuMIC View Post
                          Aderenta pe suprafata umeda "A", zgomot 68dB si "C "la consum. Destul de bine, spun eu.
                          Interesant...dar totusi parca nu bate 100% cu realitatea.
                          Posed pe masina un set de 4 buc. luate de noi. Au vreo 5 ani si cca.60-70k km de exploatare asa ca mi-am facut o idee despre ele in timpu' asta. Foloite doar in sezonul cald, adica din aprile (uneori si martie) pana in octombrie.
                          Aderenta pe suprafata umeda, din pacate nu e de nota 10 (sau clasa A), mai degraba undeva pe la un 7-8 (sau clasa C sau cel mult B)
                          La zgomot stau intr-adevar f. bine d.p.m.d.v., deci aici nu pot contrazice testele. F. silentioase.
                          La consum, din nou, stau bine zic eu...deci mai degraba un clasa B, daca nu chiar A, le-as da.

                          Repet, astea sunt parerile mele dupa o destul de lunga exploatare a acestor tipuri de anvelope.

                          L.E.:

                          Singurul aspect deranjant ptr. niste anvelope care se considera din gama premium, e ca la la aprox. 2 ani vechime (de la DOT) au aparut pe flancuri fisuri superficiale si dese spcifice imbatranirii cauciucului, dar care din cate am inteles nu influenteaza comportarea si siguranta acestora.
                          Last edited by Kojak; 13 August 2013, 10:08. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Hai sa pun o concluzie la care am ajuns legata de cauciucuri. Tin sa precizez ca am schimbat cauciucurile masinii stock dupa 5 ani optand pentru Continental Eco 5 la un pret bun. Cauciucurile originale au fost pe masina 5 ani, 38.000 km, dar deja erau obosite, calea de rulare usor denivelalta, mi-a crescut consumul cu 1 litru. Masina rulata in conditii foarte bune, drum asfaltat si bine intretinuta.

                            1) Schimbarea cauciucurilor mi-a oferit aderenta foarte buna. Am putut sesizat asta imediat, demaraj si toate cele. Consumul a scazut simtitor, stabilitatea masinii s-a imbunatatit. Practic cu 100 km/h pe bord si AC m-am intors la valorile initiale de consum, 4. 4 - 5.7 litri. Fata de 5.5 - 6.7 initial. Asadar cauciucul este un factor important in influentarea consumului.

                            2) Cauciucurile stock puse de Dacia pe modele cel mai probabil sunt facute de Continental pentru ei, dar nu au calitatea si materialele celor care le gasiti in magazine. Cauciucurile care le aveam s-au imbatranit si crestat dupa doar 3 ani semn ca au fost facute sa dureze fix cat este masina in garantie. Este des intalnita smecheria asta si in alte domenii unde ai impresia ca vei cumpara un ceas, dar de fapt ai cumparat doar forma ceasului, nu cel original. Caci firma produce si astfel de dummies.

                            3) Daca iti creste consumul schimba imediat rotile. Nu te gandi ca scoti bani si pierzi, din contra vei castiga daca o faci la timp. Daca nu ai bani suficienti, schimba-le doar pe cele fata dar cu unele noi cu aderenta. Uita-te la DOT (saptamana/an) cand au fost produse, sa nu iei teapa mai ales cand dai de o promotie. De ce recomand sa schimbi? Poti face un calcul si singur financiar. Un Continental Eco 5 este la 300 RON. Daca faci 15.000 km/an si ai un consum la 100 km de 1 litru in plus, ai o pierdere de 150 * 6 lei/litru = 900 lei. In timp ce 2 cauciucuri costa 600 lei! Daca faci mai multi km/an atunci esti aproape de un schimb complet. Pune in balanta pierderea din benzina contra inlocuirea cauciucurilor. Practic in loc sa fie o pierdere o transformi intr-un castig.

                            4) La un schimb dupa o perioada lunga, optati sa schimbati si valvele. Si astea imbatranesc, se pot crapa. Pentru siguranta si nu costa mult. De asemenea nu mai lasati toti berbecii sa puna plumbii la exterior. Sa ii puna la interior cu pastile care se lipesc. Curata zona, o degreseaza si lipeste pastilele de plumb pe janta. Este si estetic, dar si practic. Daca un meserias iti da plumbul cu surubelnita jos te-ai scos de niste bani, asa nu se mai vede. O sa creada ca ai cauciucuri sa jante impecabile

                            Comment


                            • Singurul mod in care anvelopele pot influenta consumul la ordinul de 1l/100km este daca in 4 ani de zile nu ai facut presiunea niciodata.
                              Valvele anvelopelor se schimba LA FIECARE DEMONTARE. Nu doar dupa 100 de ani. Asta daca e vulcanizator si nu instalator reprofilat.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • @ winnie: daca tii masina afara, in 2-3 ani si astea se vor prezenta identic.

                                N-am inteles ce cauciuri avea masina ''stock'', lasand la o parte faptul ca reusesti sa faci propozitii si fraze fara subiect ori predicat. Sa presupunem Kormoran sau Montana ?

                                Presiunea in anvelope se masoara si ajusteaza periodic, de preferat de cate ori faci plinul sau macar o data-n luna, zic si io asa, sa ma aflu in treaba.

                                Daca ai avut anvelopele asa cum spui > "calea de rulare usor denivelalta" eu m-as uita putin la suspensie, in special la amortizoare.

                                @ kojak: vis a vis de aderenta la franare, schimba toate 4 amortizoarele si mai incearca inca o data, chiar daca raman anvelopele vechi.

                                Imi place cum corectezi clasele de eficienta la o anvelopa uzata, care trebuia schimbata acum un an, din cauza imbatranirii cauciucului. Ce prosti au fost aia de-au facut clasamentul, ca nu le-au testat de-a gata uzate si imbatranite.

                                La treaba cu ''crapaturile'', valabil si pentru tine.

                                Anul asta am rulat cu Michelin EnergySaver+, singura nemultumire este legata de confortul pe denivelari mici si dese, precum si legat de precizia directiei in timpul conducerii sportive, net sub Bridgestone sau Pirelli. Cine a pipait anvelopele demontate, la nivelul flancurilor, intelege de ce.
                                Concluzia este ca desi sunt turnate foarte frumos, se uzeaza absolut in acelasi ritm cu celelalte, desi se lauda ca au anduranta sporita. Eu personal nu o sa mai cumpar Michelin din gamele inferioare. Pretul este mult prea ridicat pentru prestanta oferita.
                                Last edited by dr_mke; 23 September 2013, 16:32.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google