Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa-mi demonstreze nenea militianu ca anvelopele mele pe care scrie M+S, nu sunt de iarna mai vorbim. La ce capete patrate au politistii nostrii pot sa spuna si despre o anvelopa de iarna ca nu-i de iarna si ,culmea, pe aia tot M+S scrie. Cat timp scrie Mud and Snow pe ea, e clar ca-i si de zapada. Parerea mea.

    Comment


    • Eu tot m-am chiorat la anvelopele mele Continental all seazon din fabrica dupa M&S dar tot nu l-am dibuit.

      Comment


      • Pentru ca, din cate stiu eu, nu toate au inscriptia M+S, GoodYear Vector 5+ un mare fulg dupa inscriptia GoodYear si M+S imediat dupa desenul acela cu un fulg intr-un munte. Nu este exclus ca anvelopele tale sa fie de vara, eu am trait cu impresia ca ale mele (kormoran k801) sunt all season pana am cautat detalii despre ele.

        Comment


        • Originally posted by Cromatic View Post
          Daca mergi pe all seazon o sa-ti iei amenda scurt si la obiect.
          Unde este specificat ca all seazon, nu sunt acceptate ca fiind valabile conform noii legi?


          sigpic

          Comment


          • @cromatic : ce ai vrut sa subliniezi cu legile puse?
            sigpic

            Comment


            • Aceleasi legi le-a postat si Dsign cateva posturi deasupra lui Cromatic si fiecare intelege ce vrea Parerea mea, atat timp cat pe anvelopa, fie ea de iarna sau all season, scrie M+S nu prea au cum sa de amenda. Ei nu au definit anvelopa de iarna, adica sa enumere modelele de anvelope de iarna.

              Comment


              • Originally posted by Cromatic View Post
                Eu tot m-am chiorat la anvelopele mele Continental all seazon din fabrica dupa M&S dar tot nu l-am dibuit.
                Nu mai cauta!
                Sunt de vara tot timpul.

                Exact ca tine am crezut si eu.
                Pana cand mi-a cazut fisa. Eram in decembrie, gerulet, drum in curbe, montan. Scartaiau ca naiba, desi pe acelasi traseu, vara, cu aceleasi viteze, liniste...
                Si nu le luam tare
                Asa ca...sugestia mea e sa ai pt iarna de iarna si vara, de vara.
                Dupa ce am rulat cu unele de iarna, iarna, m-am convins.

                Merita!
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • da'cine v-a zis ca gumele eco-contact sunt all season? desteptii aia de la reprezentanta? asa incearca sa-i minta pe toti posibilii clienti, ca ce au ei e cel mai cel. exceptand masina, care e un fel de coaja
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by vasile78 View Post
                    Nene, iarna circuli in special dupa conditia atmosferica si a carosabilului, nu dupa ce model de gume ai pe masina. Un "profesionist" in thread-ul asta a afirmat ca avand cauciucuri de iarna, a pus frana pe gheata si masina a "inghetat", era sa se dea cu capul de volan de la violenta franarii . Gumele de iarna sunt bune daca esti constient de calitatea conditiilor de drum, daca esti capcaun te rade SMURD-ul cu sapaliga de pe copac indiferent de ce gume ai pe masina.
                    Eu o sa-mi cumpar niste gume all-seasons...dar peste vreo 2 ani, cand o sa uzez Barum-urile din dotare.
                    Nu zice nimeni ca daca ai gume de iarna sa mergi in regim de circuit dar oricum ai pune problema, ele te ajuta enorm.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • E destul de vaga precizarea din codul rutier. Doar ca anvelopele sa fie de iarna conform nu stiu ce norme UE. Norme UE care le cuprind si pe alea all-season. Din pacate programul legislativ pe care il am la munca nu stie "norme UE".
                      Last edited by Cristi_LCD; 16 September 2011, 08:49.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • „M+S”, „M.S.”, „MS” sau „M&S”, dupa cum afirma un tip cu functie mare din MAI.
                        Cam astea cred ca sunt specificatiile, aici intrand si cele all season.

                        Pentru auto mari, nici nu se fabrica anvelope de IARNA, ci doar vara sau ALL SEASON.

                        Comment


                        • Din cate stiu M+S (si variantele) sunt all-season. Daca au si un fulg de zapada langa inscriptie sunt de iarna.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Daca scrie M+S si au doar fulgul, sunt de IARNA, daca au fulg+soare+ploaie (cum se vede incercuit in poza), sunt all season.
                            Attached Files
                            Last edited by mr.K; 16 September 2011, 09:24.

                            Comment


                            • Originally posted by Cromatic View Post
                              Eu tot m-am chiorat la anvelopele mele Continental all seazon din fabrica dupa M&S dar tot nu l-am dibuit.
                              Nici nu o sa gasesti. Probabil ai conti ecocontact2 care sunt de vara.
                              sigpic

                              Comment


                              • @Cromatic: de ce vorbesti prostii? Vad ca ai citit OUG: trebuia sa citesti si Directiva CE, unde nu se vorbeste despre anvelope de iarna, ci despre pneuri pentru zapada, definite foarte clar ca acele pneuri care poarta inscriptia M+S si atat! Numai atat este obligatoriu pe teritoriul Europei! M+S sunt cele carora poporul le spune in mod gresit "all season". Nu este nimic interpretabil, este foarte clar scris in lege si am auzit de zeci de ori la TV reprezentanti ai Politiei rutiere care au tot spus pe intelesul tururor ca "all season sunt ok". Cititi Directiva cei care mai aveti nelinisti.

                                @bad_hrc: Quatrac3 are un prieten si sunt chiar mai bune. Ambele Quatrac au inscriptia M+S, plus pictogramele cu fulgul de nea, cu muntele si fulgul de nea, si cu soarele. Adica toate certificarile posibile pentru anvelope de iarna, inclusiv cea Canadiana (cea mai dura pentru iarna).

                                Fapt divers: M+S se refera numai la profilul caii de rulare - adancime, procent din suprafata de contact acoperita de cauciuc si serpisori pentru eliberarea rapida a zapezii. Celelalte simboluri se refera la compozitia cauciucului si comportamentul ei in temperatura.
                                Last edited by ParuLuScorilo; 16 September 2011, 10:25.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google