Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce, n-ai auzit de flanc de rulare?
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Ma gandeam care e legatura dintre aderenta si flanc.

      Comment


      • Fa un curs de dinamica autovehiculelor la facultate si o sa intelegi. Aderenta e data de cum se deformeaza pneul si se lipeste de sol (histerezis, treburi din astea); un pneu cu flancuri moi se deformeaza mai mult.
        De flancul anvelopei am auzit, de flanc de rulare nu. Ca nu rulezi pe flanc decat daca ai pana sau e motoreta.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • firma nankang a folosit/foloseste cineva?

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Cu BF Goodrich nu generalizam, dar unul de iarna a taiat fratemiu' pe flanc, la un contact relativ usor cu bordura. Anvelopa noua.
            Au flancul subtire.
            Mama lui de flanc, eu zis ca e SUBTIRE.
            Delicat, usor de distrus.

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              NDL. flancul e partea laterala.
              stiu ca e partea laterala, dar daca flancul e tare, anvelopa nu mai face balonul ala care e bun pe ud si pe polei. de obicei, cele cu flanc mai moale au aderenta mai buna pe ud si pe mazga. vezi michelin de vara si de iarna. la ei si cele de vara au flancul mai moale si au A la franare pe ud.

              Comment


              • anvelopa nu mai face balonul ala care e bun pe ud si pe polei.
                Dezumfla anvelopele si o sa se lipeasca ventuza de asfalt.

                Vezi ca n-am folosit termen gen moale/tare ci SUBTIRE.

                Comment


                • Originally posted by einstein1984 View Post
                  Aderenta e data de cum se deformeaza pneul si se lipeste de sol (histerezis, treburi din astea); un pneu cu flancuri moi se deformeaza mai mult.
                  Candva am spus ca iarna las un pic mai moi anvelopele, tocmai pentru cele subliniate mai sus. Unii au invocat probleme de fizica, etc; in general nu mergem PRIN zapada, ci PE zapada, asa ca prefer o aderenta sporita in ciuda unei oarecari rezistente la inaintare, oricum insesizabila.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • @mr.K
                    da, la faza cu "moale" in loc de "subtire" am gresit eu.
                    nu rade. n-ai vazut ca unii dezumfla anvelopele cand e polei, mazga si au nevoie de aderenta ?

                    Comment


                    • Pai nu rad, si eu scot putin aer din anvelope cand e zapada.

                      Comment


                      • Salutare tuturor! Aș vrea să achiziționez două cauciucuri de iarnă. Momentan am două Sava Insa Turbo de vreo doi ani, acceptabile, zic eu. M-ar interesa ceva în zona de preț 170-200 de lei. Din tot ce am văzut pe net, m-ar atrage Kumho IZEN KW23 185/65 R15 88T. Am citit că sunt făcute în Coreea și că ar veni standard pe mașinile coreene. Oamenii se declară mulțumiți. Consultând un clasament al cauciucurilor de iarnă, am aflat că sunt apreciate (și în sfera mea de preț) cele de la Barrum Polaris 2. De lăsat nu ar fi nici Sava Eskimo 3, am înțeles că și ele sunt bune. Ce îmi recomandați dintre cele trei enumerate? Aveți alete sugestii? Mulțumesc.

                        Comment


                        • eu zic ca barum, nu. mai de graba sava eskimo 3 sau astea...

                          Comment


                          • Barum Polaris sunt ok, in gama lor de pret. Sava, Barum, Kormoran, Debica de iarna, totuna, cat dai, atata face.

                            Comment


                            • Sunt multumit de barum polaris 2, dar parca a aparut si polaris 3 intre timp.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Originally posted by IancuMIC View Post
                                Candva am spus ca iarna las un pic mai moi anvelopele, tocmai pentru cele subliniate mai sus. Unii au invocat probleme de fizica, etc; in general nu mergem PRIN zapada, ci PE zapada, asa ca prefer o aderenta sporita in ciuda unei oarecari rezistente la inaintare, oricum insesizabila.
                                Cat inseamna "un pic mai moi" in bari?
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google