Raspuns RAR Privind Foliile Pe Geamuri, Becurile Xenon Si Schimbarea Culorii Autoturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • matheo66c
    replied
    Cat te-a costat toata afacerea?

    Sa fie primita

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Gata baieti, m-am tziplat!

    Am mers pe 20% transparenta, in final.
    A iesit f. ok lucrarea, fara bule de aer sau alte imperfectiuni. Chiar arata f. bine masina cu geamurilea astea, din ext. se vede f. putin in interior, iar din int. in ext. se vede perfect, chiar si noaptea. Este exact ceea ce doream.

    Am primit toate hartiile posibile ptr. a fi in legalitate: de conformitate / omologare RAR, atat ale foliilor cat si a atelierului, autorizatia de fct. si cate un sticker rar aplicat pe fiecare geam in parte (3 bucati). Inca o chestie foarte importanta care ptr. mine era un "must have": folia pe luneta a fost decupata in dreptul lampii stop interioare, la limita conturului negru (carcasa) interior. Nu trec razele soarelui pe langa, a iesit ca turnat.
    In concluzie, va recomand atelierul: http://www.tinted.ro/
    Baiatul care conduce biznisul lucreaza f. atent, curat si e receptiv la toate sugestile.

    Inca o data multumesc tuturor ptr. sugestii si comentarii.

    Leave a comment:


  • alan42
    replied
    pe fata daca o pui pe cea mai deschisa (care nici nu se cunoaste ca o ai) nu se ia nimeni de tine.

    pune si in fata ca e pacat. chiar asta cea mai deschisa tot mai protejeaza un pic impotriva soarelui, dar cel mai important impotriva "bucatilor de bujiie".

    pe spate cu cea mai inchisa pe ploaie si intuneric bezna nu vezi nimica, dar pentru asta sunt oglinzile laterale. plus ca nu cred ca parchezi mereu noapte in camp unde nu e nici o lumina.

    sfatul meu: la fel cum am si eu: cel mai inchis pe spate plus cel mai deschis pe fata.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Multumesc tuturor ptr. pareri.

    In concluzie, sa inteleg ca un 20% e de preferat: am si protectie solara ok si ceva vizibilitate nocturna sau pe vreme nasola...cred ca e si chestie de obisnuinta, ma gandesc, la ultimul aspect.

    Leave a comment:


  • Metin2
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    Salutare tuturor!
    Cu permisiunea voastra, vin si eu cu cateva intrebari referitoare la foliile auto, ptr. cei care poseda asa ceva si nu numai:
    1. In ce masura e afectata vizibiliatea in spate noaptea, pe strazi total neiluminate sau slab luminate, la parcari, pe timp de inserat / rasarit, viscol puteric, ceata densa, cer f innorat...si alte minunatii de-astea?
    2. Daca operatiunea de foliere (laterale spate + luneta, la un 5 sau 20%) se realizeaza intr-un service autorizat RAR si primesc toate documentele posibile si imposibile...pot avea probleme cu politia rutiera romana? Dar in restul Europei, aveti idee ce reglementari au? Cateva exemple de tari.
    3. intre 5% si 20%...care ar fi alegerea "cea mai optima", d.p.d.v al raportului protectie impotriva soarelui / vizibilitate noaptea? Pe fata nu vreau sa umblu, dat fiind faptul ca stock loganu are 81-82%, din ceea ce am inteles.
    4. Am gasit o oferta la 330lei ptr. pachetul de mai sus ( 5% sau 20%), ptr. folii Llumnar - seria ATC Esprit, deci nu basic...se merita, in conditiile in care am inteles ca seria ATR ar fi vf de gama?

    In speranta ca ma veti lamuri ptr. a lua decizia de foliere sau nu, va multumesc anticipat ptr. raspunsuri si pareri...astept cat mai multe!
    1. La 95% nu vezi nimic noaptea in spate daca nu exista lumina ( Ex: daca o masina se apropie fara lumini nu o poti vedea)
    2. Probleme poti avea pana prezinti omologarea...apoi se calmeaza.
    3. 20% clar pentru vizibilitatea, UV cam aceeasi treaba
    4. EU am pus cu 280 ron laterale spate si luneta si inca 20 ron pentru parasolar, folie Global, autorizat.

    Leave a comment:


  • Razvy
    replied
    Eu am de 20% pe laterale spate si luneta si nu am nici o problemaa noaptea, dar mi-am pus leduri pe marcharierre.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    de asta spuneam sa-si ia 50% sau max 30% vizibilitate. mai vine si iarna cand e mai mult intuneric. eu sunt multumit de 50%. nu am pretentii sa se faca intuneric in masina

    Leave a comment:


  • RAZVAN-005
    replied
    eu o am pe cea cu 5% transparenta si noaptea nu am niciun fel de vizibilitate.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    eu am pe spate 50% ;i se vede pefect si noaptea, normal ca daca pui cea mai inchisa sunt probleme. pe fat[, din ce stiu nu exista folie omologata.
    adica daca te vede garda cu geamuri mai inchise la culoare pe fata te opresc automat si 99% ramai fara talon.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Salutare tuturor!
    Cu permisiunea voastra, vin si eu cu cateva intrebari referitoare la foliile auto, ptr. cei care poseda asa ceva si nu numai:
    1. In ce masura e afectata vizibiliatea in spate noaptea, pe strazi total neiluminate sau slab luminate, la parcari, pe timp de inserat / rasarit, viscol puteric, ceata densa, cer f innorat...si alte minunatii de-astea?
    2. Daca operatiunea de foliere (laterale spate + luneta, la un 5 sau 20%) se realizeaza intr-un service autorizat RAR si primesc toate documentele posibile si imposibile...pot avea probleme cu politia rutiera romana? Dar in restul Europei, aveti idee ce reglementari au? Cateva exemple de tari.
    3. intre 5% si 20%...care ar fi alegerea "cea mai optima", d.p.d.v al raportului protectie impotriva soarelui / vizibilitate noaptea? Pe fata nu vreau sa umblu, dat fiind faptul ca stock loganu are 81-82%, din ceea ce am inteles.
    4. Am gasit o oferta la 330lei ptr. pachetul de mai sus ( 5% sau 20%), ptr. folii Llumnar - seria ATC Esprit, deci nu basic...se merita, in conditiile in care am inteles ca seria ATR ar fi vf de gama?

    In speranta ca ma veti lamuri ptr. a lua decizia de foliere sau nu, va multumesc anticipat ptr. raspunsuri si pareri...astept cat mai multe!

    Leave a comment:


  • RAZVAN-005
    replied
    a fost undeva pe forum discutia aceasta si din masuratori reiesea ca se poate colanta portbagajul, plafonul si capota fata doar partea centrala (fara cele doua "triunghiuri" laterale). dar nu stiu cat este de incredere acest raspuns

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    nu e prea mult. e ok. nu mai retin procentul dar voiam sa fac si eu si am intrebat un prieten bun de la circulatie.
    parca e vba de vreo 60% culoare originala. oricum stiu ca e ok ce ai zis tu.

    Leave a comment:


  • electrica2000
    replied
    sall as vre si eu sa mi pun colant pe capota,plafon si spate portbagaj oare e prea mult cat la % trebui sa fie culoarea originala e vb de un logan alb.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    @alex
    pe luneta spate si laterale nu prea conteaza decat sa vezi bine ca nu te opreste nimeni pt astea. pt fata e alta poveste... pe spate poti si sa nu vezi nimic si tot esti legal daca ai 2 oglinzi exterioare. vezi mcv duba (fara geamuri spate") si multe altele... iar pe fata am inteles ca numai folia antiefractie si inca una de care zicea aici colegul din deva si care iti asigura min 70%vizibilitate pe fata. ceea ce e f transparent. eu am 50% pe spate si se vede clar din afara inauntru. daca e mai inchisa pe fata, poti sa ai si mama "autorizarii" ca le dai jos pe loc daca nu vrei sa predai talonul.

    Leave a comment:


  • Alex@MKA
    replied
    Imi cer scuze ca intervin cu intarziere, la un moment dat se preciza diferenta de pret la folii, intre ateliere. Explicatia e destul de simpla: e usor de afirmat ca "montez folie omologata Llumar" sau altceva. Conteaza care gama de la Llumarm deoarece si Llumar are 5 game de folie, de la cea mai "basic" (ca sa nu zic altceva) pana la cea de varf. Pretul de achizitie extrem de diferit, cea de varf costand, spre ex. ATR fata de LA (basic) de aproape 3-4 ori mai mult decat LA.
    Al doilea aspect se refera la "omologata". In general toate foliile ce se vand sunt omologate de RAR, doar ca MONTAJUL TREBUIE FACUT IN ATELIER AUTORIZAT RAR.
    Autorizarea, pe langa ca nu e chiar floare la ureche, costa destul de mult, si pe langa autorizarea initiala costa si auditurile semestriale pentru reconfirmarea capabilitatilor de montaj (de fapt o reautorizare).
    Iata cum se obtin preturi diferite.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google