Raspuns RAR Privind Foliile Pe Geamuri, Becurile Xenon Si Schimbarea Culorii Autoturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Razvy
    replied
    cum iti ofera omologare ?
    In mod normal e o hartie cu sigla CEARRT (Produs certificat RAR-OCP) Si scrie nr. de omologare RAR.
    Apoi scrie datele Utilizatorului, ale masinii, date despre locul mantajului foliei, tipul acesteia si transparenta, numele, semnatura si stampila service-ului si data aplicarii. (asta pentru spate)
    Pentru fata, iti scrie si seria marcajului de autentificare RAR, in cazul in care il pune.

    darky, RAR-ul te poate foote daca li se scoala. Pentru ca loganul nu are transparenta 100% din fabrica (cel putin al meu nu avea, era cu o tenta verde, transparenta 90% daca nu ma insel.)

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Pune-ti folii pe spate si gata. Daca ai Autorizatie la ele, nu se ia nimeni de tine, nici macar RAR-ul.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by dan.gutu View Post
    Ce facultate ai facut ? Sa stii ca alea de filmezi cu ele noaptea, sunt infrarosii,camera are un led ce emite in aceasta frecventa o "lumina",ce o poate "vedea" doar camera.Camerele de supraveghera cu nightvision lucreaza pe acelasi principiu,au un anumit numar de leduri,depinde de putere.
    am mai spus ca aia e tehnologia noua, imbunatatita care implica multa tehnologie digitala. in cea originala bazata 100% pe receptia razelor infrarosii vedeai numai obiectele care emiteau caldura si nu era o imagine clara ci se distingea silueta (conturul corpului emitent caloric). pentru ca metoda initiala se baza numai pe receptia razelor si nu emitea ea raze pt a face un corp vizibil. daca a-ti vazut pe discovery sau animal planet, exemplificarea "vederii" in infrarosu a sarpelui... asa arata.
    am incheiat cu off topicul ca nici nu mai sim de unde am plecat.
    ON : ideea e ca vreau sa-mi montez folii si inca nu sunt 100% lamurit daca e voie sau nu. cat despre ateliere autorizate n-am gasit in lista RAR niciunul dintre cele pe care le stiam serioase. astia nu sunt controlati? oare cum ofera omologare?! imi pun folii cu buna-credinta si ma trezesc ca am probleme cu politia...
    Last edited by B997NDL; 11 March 2012, 11:57.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    deci daca stai cu telecomanda in gura si apesi pe buton ti se incalzeste gura,asa ca sa intelegeti in termeni mai neacademici fenomenul descris mai sus )

    Leave a comment:


  • dan.gutu
    replied
    Ce facultate ai facut ? Sa stii ca alea de filmezi cu ele noaptea, sunt infrarosii,camera are un led ce emite in aceasta frecventa o "lumina",ce o poate "vedea" doar camera.Camerele de supraveghera cu nightvision lucreaza pe acelasi principiu,au un anumit numar de leduri,depinde de putere.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    stai linistit ca informatiile sunt din facultate. si alea de filmezi cu ele nu sunt infrarosii si nici ochelarii nu sunt "cu" infrarosii ci sunt facuti sa receptioneze razele cu frecventa respectiva, raze care sunt emise de corpurile calde. si intre imaginea obtinuta cu ochelari "cu" infrarosii si camera cu night eye e mare diferenta. a nu se confunda cu ochelarii de acum care au alt principiu asemanator camerelor de care pomeneai. sistemul bazat pe infrarosii a fost primul aparut in vederea de noapte si daca nu ma insel era prin '80. bazat pe infrarosii sesizezi doar siluete si sunt colorate divers in fctie de caldura degajata (mai multa sau mai putina)

    Leave a comment:


  • Razvy
    replied
    aia de vede soldatii noaptea cu ele, sau de filmez eu sa altii cu camera video, efapt e un sistem cu ceva care genereaza lumina in infrarosu, si un ansablu de lentilesi prisme mai speciale care capteaza si amplifica acea lumina, de-aia se vede alb/negru sau verde/negru.
    Oricum, e un procedeu ceva mai complicat. Multumim Youtube si discovery pentru informatii

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    in pricipiu la infrarosii sunt daunatoare in functie de intensitatea lor. ele sunt raspunzatoare de caldura si implicit de canicula verii, nu ultravioletele. deci daca infrarosiile patrund prin geam tot va fi cald in masina. sunt razele cu frecventa cea mai joasa din spectrul luminii, in timp ce UV sunt razele cu frecventa cea mai inalta din acelasi spectru. UV ataca mai puternic celulele epidermice fortandu-le sa produca melanina, respectiv bronz. la un salon de bronzare te poti "arde" dar nu asa tare ca la soare din cauza ca lipsesc infrarosiile care incalzesc pielea. de asta nu se sta la pranz in soare cant razele infrarosii au puterea cea mai mare.

    sau voi credeti ca "infraredele" cum spui tu, "e alea de vede soldatii noaptea cu ele"?!

    Leave a comment:


  • Razvy
    replied
    dsign, "infraredele" ataca omul de nu se vede
    lasa omul in pace, nu vezi ca sia facut un hobby sa ne contrazica? Desi mi se pare ca are ceva cu mine
    Infrarosii si Ultraviolete

    Eu in discutia asta, mai bag o singura intrebare. Daca infrarosiile sunt asa daunatoare, de ce mama dracu au aparut pe piata panourile de incalzire cu infrarosii ? )

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    daca nu stii...vrei sa inveti acum?!

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Zi ma Nedeleule, cum e cu infrarosiile?

    Leave a comment:


  • Razvy
    replied
    doar bixenon poti pune pe logan in farurile stock ;)
    Eu am, dar nu mi-a comentat nimeni in tara
    Pe dincolo am avut comentarii prin suedia, iar la nemti am scapat de ADAC, altfel probabil ramaneam fara frigider

    nedeleule, Aici ai lista pt folii
    Last edited by Razvy; 10 March 2012, 21:33. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • firiss
    replied
    Originally posted by RAZVAN-005 View Post
    ce spune rar-ul in privinta xenonului:

    3. Modificarea/inlocuirea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa se accepta numai cu elemente care poarta marcaj de omologare specific si daca verificarea efectuata evidentiaza faptul ca noile dispozitive isi indeplinesc rolul functional. Inlocuirea farurilor initiale cu altele cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip Xenon) este acceptata numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa dupa cum producatorul acestuia a prevazut in fabricatia curenta pentru respectivul tip de vehicul: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj în func?ie de sarcin?, spalator. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producatorul le monteaza in fabricatia curenta, acestea trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj).
    In cazul in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pt modificari constructive. In acest caz se va solicita declaratia de conformitate in care se vor enumera elementele montate, specificandu-se dupa caz, nr. de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse.
    In ambele cazuri, dupa reomologarea vehiculului se va mentiona in CIV textul "Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz".

    Am inteles ce zici...am vazut multi cu xenon chiar si bixenon pe logan....are cineva dintre voi si garcea v-a facut observatie?

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    pana la urma imi spune si mie cineva unde gasesc un atelier autorizat RAR pt folii ? tot cam ce am gasit nu sunt in lista RAR desi sustin ca au autorizare. nu apar nici color tuning, nici dcm...etc. lista mi se pare cam scurta, avand in vedere ca e pentru toata tara.

    Leave a comment:


  • RAZVAN-005
    replied
    ce spune rar-ul in privinta xenonului:

    3. Modificarea/inlocuirea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa se accepta numai cu elemente care poarta marcaj de omologare specific si daca verificarea efectuata evidentiaza faptul ca noile dispozitive isi indeplinesc rolul functional. Inlocuirea farurilor initiale cu altele cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip Xenon) este acceptata numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa dupa cum producatorul acestuia a prevazut in fabricatia curenta pentru respectivul tip de vehicul: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj în func?ie de sarcin?, spalator. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producatorul le monteaza in fabricatia curenta, acestea trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj).
    In cazul in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pt modificari constructive. In acest caz se va solicita declaratia de conformitate in care se vor enumera elementele montate, specificandu-se dupa caz, nr. de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse.
    In ambele cazuri, dupa reomologarea vehiculului se va mentiona in CIV textul "Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz".

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google