Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • iti recomand discuri Brembo cod 09.5802.24 http://bremboaftermarket.com/en/Car_...nIDMaster=7494

    http://www.daciashop.ro/frana/discur...rembo-ventilat

    placute Ferodo FDB 845 http://www.daciashop.ro/frana/placut...Ferodo-Premier

    si lichid ATE SL 6

    combinatia asta este folosita de mai multi colegi care sunt multumiti, inclusiv de mine si garantez pentru rezultate.

    P.S. daca nu ai ABS mergi pe ATE Racing Blue e doar cu 20 lei mai scump

    Comment


    • O sa merg pe combinatia recomandata de tine.

      Comment


      • discurile alea Brembo chinuite si ras-chinuite nu au nici pe naiba. sunt foarte rezistente, si ventilatia este ceva mai desteapta decat a unui disc normal.

        vezi ca este posibil sa apara niste scartaieturi discrete la franarile de la viteze mici ( parcari si opriri la semafor )

        Comment


        • Important e sa tina frana, scartaiturile n-ar fi o problema. Ai idee daca pe forumul asta e vreun tutorial pt reparatia etrierilor, de schimbat garniturile la pistonas. Ma gandesc ca la etrierii TRW care o sa-i iau o sa fiu nevoit sa fac operatiunea asta inainte de a-i monta si nu prea am idee cum se face exact.

          Comment


          • nu ai nevoie de tutorial...parerea mea

            scoti acel burduf din cauciuc pentru protectie, scoti pistonasul si inauntru are o garnitura.
            o schimbi bagi pistonasul la loc, burduful si gata. eu asa am facut pe unde am schimbat. ai muchii ai canturi pe unde intra garnitura si cauciucele. mi se pare greu sa gresesti

            inainte sa ii montezi ( sa legi conducta de frana ) cu o seringa curata ii umbli cu lichid de frana cat intra. ajuta la aerisire
            Last edited by alessandro; 30 June 2012, 11:27.

            Comment


            • Ok, ms de sfat

              Comment


              • si sa cumperi 1 litru de lichid de frana. sa speli instalatia bine.

                nu uita sa verifici si repartitorul pe spate si tamburii. macar curatare / degresare si gresare

                daca masina are km multi tamburii vor avea grad de uzura si ii vei scoate destul de greu. probabil cu bucati din ferodou.
                cu o bormasina cu piatra in varf le poti corecta gradul. daca nu te ai prins despre ce vorbesc cu siguranta te vei lovi de problema asta si iti vei da seama.

                Comment


                • De tamburi oricum ma ocupam, mi-au mai facut figuri in trecut, cand dreapta spate nu frana prea bine pe bancul de teste la ITP, o sa iau niste pasta ceramica si o sa ung pe acolo, o sa verific si pistonasele daca lucreaza cum trebuie si repartitorul.

                  Comment


                  • Vezi ca sunt cateva poze puse de Alessandro in primele pagini cu un etrier demontat.Repartitorul pe spate garantez ca e blocat si nu iti mai lucreaza,asa se intampla la cotoarbele astea daca nu este verificat,curatat si gresat periodic.
                    Alessandro unde ai gasit separat kitul de garnituri pentru etrier?
                    sigpic

                    IL 1 3 MIU

                    Comment


                    • Originally posted by ionut.stavar View Post
                      ham04 dar ce motor de 1.4 trebuie frane de raliu?Eu ma pot plange de calitatea vopselei,tabla proasta dar nu de frane care scuza-ma am 1.4 si tin beton,m-a scos din multe situatii de cacao mai ales in combinatie cu Abs-ul.Tu ai probleme de intretinere nu ca sunt proaste franele de logan si tie frica sa iesi cu el pe strada,nu generaliza.
                      la cele fara abs , si cu discuri pline, cam trebuie, cel putin asa simt eu, cand calc in podea pedala, aproape de fiecare data apas pedala dar am impresia ca apas de un zid si masina nu se opreste :|
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • S-a mai explicat: discurile ventilate au alte avantaje, nu cum/cat iti tine frana. Verifica instalatia de la A la Z, vezi ce placute ai. Dupa ce ai un sistem functional 100%, iti poti face o idee despre cat de eficienta este frana pe un Logan. Daca nu te duci la curse sau nu faci raliu cu "ligheanu", franele stoc trebuie sa fie mai mult decat suficiente, mai ales daca folosesti discuri+placute de calitate, iar amortizoarele sunt in parametri.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • ba are si avantaju cum tine frana, cand se incalzesc chiar asa tare, parca nici nu tine, asa simt. La inceput erau ok, o sa schimb placutele si o sa aerisesc pana una alta
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • la temperaturi normale de operare chit ca ai ventilat sau neventilat masina va opri la fel.
                            problema se pune cand cobori un drum alpin. cand discurile pline se incalzesc mai repede

                            @ alex miu se gasesc si pe daciashop http://www.daciashop.ro/set-reparatie-etrier

                            eu am facut etrieri de VAN. am gasit la magazine de piese auto. pe comanda

                            Comment


                            • Schimbare etrieri Logan MCV 1.5 dci 86 cai

                              Salutare tuturor,

                              Vreau sa-mi schimb etrierii de frana+suportii de etrieri. Motivele:
                              1. Nu am un mecanic cat de cat capabil sa-mi curete cum trebuie si sa unga pistonasele si cilindrii.
                              2. Eu nu am timpul necesar sa efectuez operatia asta. Plus ca trebuie sa caut garnituri de cilindrii...etc. Din cauza unui mic incident a trebuit sa schimb discurile de frana pe fata bineanteles, si etrierul de pe stanga(nu si suportul) pt ca avea o ureche fisurata. Etrierul de pe dreapta a ramas la locul lui. Placutele au ramas aceleasi, Ferodo, care au 5000 de km. Probleme aparute:
                              - roata stanga franare excesiva, striatii pe disc, huruit la viraj dreapta de la placute
                              - roata stanga, joc al etrierului in bolturi (etrier ,nu suport de etrier) si la plecare de pe loc din cauza vibratiilor probabil) se aude in tacanit din dreapta de ma scoate din minti!

                              Comment


                              • are cineva idee daca etrierii de clio III (discuri ventilate) se pupa cu suportii de etrier si discurile ventilate de logan?
                                vad ca discurile ventilate au fix aceleasi dimensiuni la clio III si la logan.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google