Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ca fapt divers de ce zici tu in legatura cu costul upgrade-ului la frane cineva la un golf 5 a trecut la ertieri de porsche cayman cu 4 pistonase + disc oem porsche + placute(totul nou) costul total fiind putin peste 6000ron deci...pentru logan sa dai +/-1200 ron pe tot tacamul etrieri,disc,placuta si lichid frana e pistol cu apa.
    sigpic

    IL 1 3 MIU

    Comment


    • dsign iar intram in sfera curselor. Aici nimeni nu se lauda ca a mers pe un traseu virajat in coborare si dupa 50 km de mers la limita frana nu a dat semn de oboseala ci ei se lauda ca frana tine mai bine in mersul cotidian, in oras, la franari de la 60-70 la 0 ceea ce nu este adevarat. Tu intelegi foarte bine ce vreau sa exemplific aici doar ca tu te gandesti doar in cazul tau in care mergi la limita, ai cauciucuri peste kormoran si celelalte puse pe logan si o suspensiue care nu face ca masina sa se ridice de fund la franare.

      Discutia a inceput de la acel coleg care doarea ca masina lui sa franeze mai bine. Nu a spus ca el vrea sa schimbe franele pentru ca a coborat tsf in blana si dupa 2km iesea fum din discuri ci doar ca vrea o frana mai bune. Pentru o frana mai buna se cumpara anvelope late si premium + o suspensie (pentru cei care suporta sa isi amestece matele la fiecare denivelare). Si cu asta am terminat. Eu inca astept un coleg care va face schimbarea asta si sa faca un test inainte si dupa si sa vedem un rezultat concret.

      cat despre razvan... ce sa spun... vrea sa aiba pe logan frane de masini care au peste 150 de cai cu mult peste o tona si niste anvelope nu se compara cu ce avem noi pe masini.

      Comment


      • Am povestit de 1000 ori: eu unul am inceput sa modific franele dupa ce am ramas fara pedala pe Predeal-Busteni. Daca ala e un drum cu prea multe viraje... atunci eu sunt calugar!

        Si gandeste-te la un amator mai amator ca mine, care coboara transfagarasanul cu piciorul in ambreiaj, cu familia in masina, portbagajul plin... Nu fabulez, sunt o groaza de-astia. Ei, astia AU MARE nevoie de franele ventilate.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • Am umblat destul de mult prin tara pe drumuri montane. Am mers atat economic cat si la limita, atat cu masina personala cat si cu un alt logan si nu am intampinat niciodata aceasta problema cu franele.

          Am reusit o singura data sa scot fum din discuri si din placute si acea data a fost intentionat, in momentul cand am schimbat set discuri palcute cu unele ferodo de la voi pentru a le face un rodaj (cum e normal). Desi iesea fum din ele frana era destul de ferma si rotile se blocau. Pentru a le incinge s-au facut in jur de 10 franari de la 110 la 0 fara a bloca rotile. (in momentul in care blochezi rotile nu se mai produce nicio fercare si nu exista in niciun fel riscul de a incinge discurile). Dupa aceste franari am incercat sa vad daca blocheaza rotile si cu riscul de a imi distruge pneurile am franat la 110 blana si inca se blocau rotile.

          In momentul actual sunt extrem de multe loganuri care au pneuri mult sub standardul franelor (vezi loganuri cu kormoranuri si montana din 2005, 2006 care mai au carne)

          Comment


          • Presupunand ca forumistii care ne citesc sunt soferi responsabili si au pneuri de calitate, eu am raspuns la intrebarile tale.

            O masina care merge la liniute trebuie sa si franeze. Ca sa mearga bine la liniute, ii trebuie suspensie buna si anvelope bune. Cand le va avea pe astea, va avea nevoie garantat si de frane mai bune.


            Cu ce anvelope ai facut tu testele? Cu 185/65? Ia incearca cu 205/45/17 sau chiar cu 205/40/17. Sa vezi scandal pe frane.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Originally posted by dsign View Post
              Pentru ca adevaratul avantaj al unei frane ventilate vs una neventilata se vede la franarile repetate, cu sarcina mare.
              Adica un must have pentru raceri, o optiune utila dar in nici un caz indispensabila pentru soferii normali.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • trebuie sa intelegi ca nu toata lumea are roti de 205 latime sau peste 205. Se vede ca intrati aici pe topic cititi ultimul post si comentati direct.

                Am spus in posturile trecute in cazul in care ai anvelope peste 205 latime (bune) atunci se simte nevoia uneo frane mai puternice pana atunci franele stoc sunt exact ceea ce trebuie. Da am 185 65 r15 si pentru mine sunt de ajuns. Nu merg la competitii, nu ma dau pe curbe poate doar mai fac cateva "liniute".

                Oare merita sa dau o caruta de bani pe niste anvelope + jante pe care sincer nu le voi folosi aproape niciodata la limita lor?

                Cand te exprimi pe un forum public trebuie sa te gandesti ca sunt putini care au aspiratiile tale de la logan si ca ceea ce iti trebuie tie nu e "must have" pentru toti.

                Dupa cum ai zis si tu, in momentul in care masina are cauciucuri peste 205 latime, suspensie sport atunci este necesar sa pui frane ventilate pana atunci imbunatatirea franarii se face doar din anvelope premium, placute de calitate si din suspensie.

                Comment


                • Aceasta este concluzia la care se ajunge pe fiecare pagina din topicul asta... Geez.

                  N-am pretentia ca fiecare sa aibe aspiratiile mele, evident

                  La masinile din Cupa Dacia nu era permisa modificarea franelor, asadar baietii mergeau cu discuri neventilate si cu placute Ferodo DS Performance. Masinile alea erau de fapt niste Preferance dezbracate de orice era inutil pt curse si au fost omologate cu franele de fabrica. Daca maine m-as inscrie in Cupa Dacia, m-as conforma.

                  @melcu, am vazut cu totii ca nu te dai la limita
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Are alergie la masinile galbene, prinde chef de alergat ca altfel sta domol...
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Salutare la toata lumea, am loganul de cupa si vreua sa il modific radical, adica sa trec la grupa H cu el si vreau sa incep de jos cu sistemul de franare...Nu am stat sa urmaresc topicul dar la subiect cam ce ar merge pe logan la sistemul de franare si sa fie eficient discuri, etrieri....si daca a facut cineva modificarea. Astept ceva pareri si eventula foto.
                      Multumesc
                      LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        Adica un must have pentru raceri, o optiune utila dar in nici un caz indispensabila pentru soferii normali.
                        eu am discuri neventilate , simt asta si cand conduc mai sportiv, dar si cand conduc in oras cu aglomeratie la temperatori foarte mari.. deci ar trebui un must have pentru toti ..

                        Sorin, poti vizita threadul lui SGM ( el are jante pe 17 si a pus discuri si etrieri de bmw seria 5 sau 7 parca ) sau a lui Dsign
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment


                        • Originally posted by SorinTelehoi View Post
                          Salutare la toata lumea, am loganul de cupa si vreua sa il modific radical, adica sa trec la grupa H cu el si vreau sa incep de jos cu sistemul de franare...Nu am stat sa urmaresc topicul dar la subiect cam ce ar merge pe logan la sistemul de franare si sa fie eficient discuri, etrieri....si daca a facut cineva modificarea. Astept ceva pareri si eventula foto.
                          Multumesc
                          o modificare bolt on ar fi etrieri de 407 coupe si discuri 300mm 4x100 cu gaura de 61
                          s ar putea sa fac rost de o pereche de asemenea etrieri

                          nu mai e ok la \N2 ?

                          Comment


                          • Suna interesant cu etrieri de 407 si discurile tot de 407 ? ma si uit maine pe tecdoc sa vad ce gasesc m-ai facut curios, dar esti sigur caz merge la fix fara modificari ? Ai ma vazut la cineva ceva de genul?

                            Da vreau sa trec pe H si voi modifica si partea de motorizare si sistemul de franare. E posibil sa achizitionez un motor de clio Rs, dar sa vedem... Asa cred ca ar merge si frane de clio rs dar sa se potriveasca pe logan....
                            LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                            Comment


                            • @sorin, 406 Coupe V6 are etrieri Brembo cu 4 pistonase, de fabrica. Se potrivesc etrierii la fix pe portfuzetele de Logan.

                              Asta era o modificare frecventa la posesorii de R19 1.8 16v, ale carui portfuzete sunt similare cu cele de Logan. Deci... go for it

                              Discurile de Peugeot nu se potrivesc. Au alte gauri. Tie iti trebuiesc discuri de pe la RenaultMegane, Scenic, Espace, care au avut prindere in 4 suruburi la roti. Practic, dimensiunile care te intereseaza sunt : 4x100 la gauri, fi61mm gaura de centrare. Restul (adica diametrul total al discului cat si grosimea lui) ramane de vazut dupa ce iti alegi etrierii



                              Mai simplu, portfuzete de Megane 1 (Break sau Coupe), butuc de Logan (ala de Megane are alt numar de dinti pentru planetara, insa rulmentul e acelasi ca la Logan), discuri si etrieri de la aceeasi masina (are 280x24mm). Megane 1 Break se gasesc o multime la dezmembrari.

                              Daca vrei mai multe lamuriri, iti stau la dispozitie pe PM, sau la telefon. Doar sa-mi ceri numarul
                              dsign
                              Garaj Man
                              Last edited by dsign; 4 March 2012, 18:46.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Azi veneam de la munte 4 oameni in masina si full cu bagaje. La Comarnic mergem in coloana, 40km/h la o distanta de 4...5 m cand ajungem la vestita trecere de pietoni ,la care stau sapcaliosii sa ia permise, masina din fata mea opreste brusc la trecere. Eu linistit avand viteza mica calc frana si constat ca masina nu da semne de incetinire. Am avut timp sa gandesc 1000 de manevre, toate erau proaste fiind masini si pe sensul opus si prin drapta deci am ales cea mai "buna" metoda, pedala in podea si sa ma rog ca paguba sa nu fie mare. Cum va dati seamna m-am oprit in cel din fata. Din fericire impactul a post foarte usor avand in vedere viteza mica de deplasare si distanta destul de lunga.

                                Dupa toata asta am ajuns la concluzia ca decat sa imi cumpar frane de veyron mai bine imi cumpar anvelope premium.

                                Am uitat sa precizez ca afara ploua zdravan (siroia apa la vale pe sosea) si ca masina mea are kormorane 0707 pe fata si montana 0505 pe spate (toate au carne pentru a fi legale). Avand in vede si luand in considerare prima imbunatatire la masina vor fi niste cauciucuri NOI premium.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google