Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by o8MeLC View Post
    stiu ca se va spune ca sunt gica contra dar sunt curios.

    @dementor ne poti spune si pentru ce iti trebuie o frana mai "buna"? Folosesti masina la limita si ai ajuns sa incingi franele cat sa nu mai franeze sau doar pentru faptul de a te lauda in parcare ca ai logan si ca ai frane cu 10 pistonase si disc cu tripla ventilatie?

    Daca vei spune ca vrei sa fii mai sigur pe masina si ca vrei sa franeze mai bine nu ai ales piesa buna. Pentru a frana mai bine se cumpara anvelope premium si mai late. Schimbatul discurilor si a placutelor nu fac decat sa mareasca timpul pana cand franele se incing si devin ineficiente.
    tu de ce vrei axa ? raspuns : sa dureze mai mult pana se incing franele

    Comment


    • alessandro ms de specificatii, lau911 pretul este de 70 lei si i o8MeLC, cui nu i trebuie o frana mai buna???E drept masima n o folosesc la limita sau la maxim si oricum nu ma laud in parcare, nu mi sta in caracter, dar de cand am schimbat placutele de franare(cele originale) si am pus altele (piese de origine DACIA) TRW, nu mai e aceiasi. Spun asta, pt ca atunci cand franez, simt ca masina nu se opreste, ci ceva mai tarziu, avnd pedala la maxim. Din acest motiv as vrea sa schimb sistemul. Deci nu vreu sa fiu inteles gresit!

      apropo vara merg intotdeauna cu 195.60.15, iar iarna cu 185.65.15
      Last edited by dementor; 4 February 2012, 21:50. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • colegu MELCu vrea sa sublinieze ca ANVELOPELE fac diferenta ......doar ca el e mai acid asa .
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • merg cu anvelope michelin 195-60-15

          Comment


          • Originally posted by dementor View Post
            alessandro ms de specificatii, lau911 pretul este de 70 lei si i o8MeLC, cui nu i trebuie o frana mai buna???E drept masima n o folosesc la limita sau la maxim si oricum nu ma laud in parcare, nu mi sta in caracter, dar de cand am schimbat placutele de franare(cele originale) si am pus altele (piese de origine DACIA) TRW, nu mai e aceiasi. Spun asta, pt ca atunci cand franez, simt ca masina nu se opreste, ci ceva mai tarziu, avnd pedala la maxim. Din acest motiv as vrea sa schimb sistemul. Deci nu vreu sa fiu inteles gresit!

            apropo vara merg intotdeauna cu 195.60.15, iar iarna cu 185.65.15
            Aceeasi problema o am si eu cu placutele insa ma intreb daca n-o fi si de la ABS..

            Comment


            • @dementor sper sa nu o iei in nume de rau dar vreua sa te fac sa intelegi ca schimbarea asta nu duce neaparat la o imbunatatire a franarii. Masina fara abs ajunge la maximum anvelopelor cand blocheaza rotile. Daca ai niste etrieri care blocheaza rotile inseamna ca franele acelea sunt perfecte pentru acea masina. E adevarat poti pune si frane de veyron doar ca vei avea aceeasi franare pentru ca mai mult decat blocatul rotilor nu se poate la masinile fara abs doar ca acest punct maxim va fi atins cu o mai mare usurinta, adica nu vor depune decat 10% efort sa blocheze rotile pe cand un sistem stoc va pune 70% sa spunem (sunt niste date fictive).

              Daca tu spui ca ai schimbat placutele si spui ca acum cand franezi la balan nu se blocheaza rotile inseamna ca ai o problema cu noile placute care nu sunt de cea mai buna calitate.

              Acel feeling ca nu franeaza se gaseste la cam toate masinile low pe carosabil umed. Se uda discul de frana si in prima instanta parca nu franeaza si cand apesi mai tare, deja din cauza frecarii, apa se duce si frana prinde foarte bine dar peste ce iti doreai. Din cate am inteles asta se rezolva cu discuri care au anumite canale pe partea de franare.

              Nu vreau sa oblig pe nimeni sa faca ce vreau eu doar ca m-am saturat de oameni care au principiu cu cat mai mare cu atat mai bun... (poate este mai bun dar nu impetuos necesar)

              Cel mai nou exemplu in club de efect palcebo a fost cand 2 masini au franat de la aprox 130 pana la 0 pe un carosabil umed. Una dintre masini a franat vizibil mai bine si posesorul ei se lauda ca are frane de van si de aceea a franat mai bine. In realitate si cealalta masina avea frane de van doar ca avea cauciucuri mai vechi si nu avea abs.

              Comment


              • pune`ti tata frane de van , daca ai posibilitatea si chiar vrei .
                o sa vi aici si o sa ne multumesti pentru sfaturi.
                o sa simti diferenta de la prima pedala , dar cumparati niste placute de frana bune, gen ferodo.

                Comment


                • ce diferenta o sa simta? ca apasa mai usor pedala? daca asta se doreste sa isi puna. La tine fof este frana mult mai buna din cauza cauciucurilor.
                  Last edited by o8MeLC; 4 February 2012, 22:29.

                  Comment


                  • si acuma cu cele stock ? ce diferenta e ?
                    abia apas frana si imediat franeaza masina.
                    tin minte si acuma cu cele stock ,(disc plin 238 si etrierul amarat) trebuia sa fortez mai mult pedala sa ma opresc in siguranta.

                    Comment


                    • Stii sigur ca ai avut de 238? sunt foarte rare masinile din RO cu discuri de 238. Daca in realitate ai avut de 238 este o diferenta imensa sa treci la 260 pentru ca 238 sunt mici si nu se ajunge la acel maxim spus de mine.

                      Pana cand nu se va face niciun test toata lumea foloseste simturile care sunt de cele mai multe ori inselatoare + subiectivismul fiecaruia indus de un efect placebo duce la astfel de dispute. Sunt putini care fac teste inainte si dupa pentru a vedea exact ce si cum se intampla in realitate.

                      Cine vrea sa inteleaga ce spun eu aici va intelege cine nu este la fel de bine. de pierdut nu pierde decat niste bani intr-o investitie inutila din punctul meu de vedere la o utilizare normala a autovehiculului.

                      Fof imi explici si mie din ce cauza viteza a oprit cu 5m dupa tine cand ai fost cu masina lui dny pe kiss? amandoua aveau frane de van.

                      Comment


                      • tu ai dreptate melcule. in felul tau.

                        aici vorbim de eficienta franelor in cazul cobararii TSF in ritm usor alert

                        Comment


                        • Eu am coborat si TSF (transfagarasanul). Eram 4 oameni in masina, portbagajul plin de bagaje (pentru 10 zile) si coborat in coloana cat de normal se poate. Nu am simtit nicio secunda ca masina nu franeaza sau sa iasa fum din discuri.

                          Din cate stiu toate masinile trec un test in care se coboara nu stiu de pe ce munte cu masina numai cu frana si acela este testul suprem. Din cate stiu loganul este una din masinile care au trecut acel test.

                          Comment


                          • Eu am mers cu masina lui florin_dnf care are frane de van aproximativ o zi apoi seara cand am plecat cu a mea, primul speedbump l-am trecut cu picioru pe frana si la orice intersectie aveam senzatia ca nu ma opresc, trebuia sa calc pedala mai mult sa se opreasca cum tinea a lui florin de sus.
                            Da stiu..placebo si sofer prost.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • pai asta e diferenta. cu etrieri de van, se va apasa mai usor, adica vei face un efort mai mic pentru aceeasi franare. Daca asta ti se pare tie ca insemana ca franeaza mai bine inseamna ca nu prea intelegi termenii.

                              Voi nu intelegeti ca o masina are si ea un maxim de frana. punctul in care orice sistem ai avea masina va frana la fel. La masinile fara abs e usor de spus. acel punct este cand blochezi rotile. La abs e mai mult de discutat din cauza sistemului.

                              Daca eu cu sistemul stoc blochez rotile adica ajung in punctul maxim de franare (mai mult de atat nu se poate fizic orice discuri si etrieri ai avea) Pentru ce sa imi pun frane de veyron daca eu cu un sistem stoc ajung la punctul maxim? Nu e logic ca daca ajung la puntul maxim ajung la orice punct cuprins intre deloc si maximum?

                              Explicati logic nu mai veniti cu exemple puerile ca mi se pare mie, parca, aici nu vorbim despre cum simtit noi ci cum se intampla in realitate.
                              (vedeti exemplul dci-ului vs benzina. In orice dci cand te urci spui sa trage de rupe din cauza cuplului, adevarul iese la iveala cand il pui contra unui beniznar "lesinat" care are cuplu jumatate cat diesel-ul)

                              Am spus si o repet castigul cu frane de van este dat o pedala mai moale (adica un efort mai mic). In distanta de franare nu se schimba nimic. Se schimba doar daca ai avut placute contrafacute, discuri ovalizate si peste limita si alte probleme.
                              Last edited by o8MeLC; 4 February 2012, 23:45.

                              Comment


                              • Eu am zis ce am simtit eu, si mi-a placut senzatia.
                                Nu ma princep la teorii d-astea si sunt de principiu ca socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ.

                                Nu mai vorbii de explicatii logice, tu care tot o tineai pe threadu cu internele de 1.6 in 1.4 ca motoru tau era strans si nu pornea.Nu am auzit in nici un manual denumirea "strans".
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google