Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • postul asta trebuia sa il scrii acum vreo 13 pagini. foarte corect ce spui.

    cu toate modificarile ce ne trec prin cap mai jos de 36 38 metri nu cred ca se pot obtine cu loganul. si asa 36 metri....vise

    mai tot ce au facut baietii pe aici a fost mai mult in sensul de intarziere al fadingului ca distanta de franare o micsorezi greu si foarte greu

    Comment


    • Originally posted by o8MeLC View Post
      In fata mea, s-a rotit un mercedes c class si a cazut cu fundul in sant. Avea cauciucuri de iarna ajunse la martorul de uzura. Pe jos era zapada batatorita si depasea pe toti cei care mergeau cu 50km/h. Nu a ajutat nici abs , nici esp nici toate literele alea sa ramane pe sosea asa ca .. prudenta si un set de anvelope ok fac mai mult decat toate mega optionalele.
      Sistemele respective chiar ajuta - un sofer normal la cap, fiindca atunci cand incepe patinarea unei roti (sau a ambelor roti) iti apare in bord un triunghi cu semnul exclamarii care palpaie intermitent si o alarma sonora care bipaie. E suficient sa ridici piciorul din acceleratie si masina se redreseaza, ajutata inclusiv de sistemele respective. Daca esti animal si apesi cu nesimtire acceleratia, mai ales la o masina cu tractiune spate - ai toate sansele sa te invarti si sa iesi de pe sosea. Chiar si cu anvelopele ajunse la martorul de uzura, daca nu era cioban soferul, ramanea pe sosea.

      Originally posted by alessandro View Post
      am mers cu 1.4 discuri 259 pline si aveau pedala mult mai beton ca la mine. cum puneam piciorul pe frana ma arunca din scaun pentru ca era mult pre sensibila fata de ce eram eu obisnuit
      Nu stiu cum iti plac tie franele, dar mie mi se par foarte incomode niste frane care franeaza "80%" in primul centimetru de pedala.

      In special iarna pe polei, e destul de greu sa dozezi frana la o astfel de masina, fara sa nu intre imediat ABS-ul, care iti poate creea ceva probleme, daca nu esti foarte obisnuit cu fenomenul (adica daca in mod normal nu ai ajuns sa franezi, astfel incat sa ajungi la declansarea ABS-ului)

      Eu prefer o frana ferma, insa care sa iti permita un dozaj, astfel incat sa nu ajungi in situatia de a intra ABS-ul.

      (Am avut inainte un Renault Super5 cu care franam pe zapada batatorita fara sa blochez rotile, de la circa 70 km/h si masina se oprea destul de bine. Cu Renault-ul asta mergeam pe zapada bataorita cu 80 km/h cu anvelope Montana si Kormoran - de vara - si masina statea foarte bine pe sosea, la cele 850 kg ale masinii)

      Adevarul este ca R5 era o masina foarte sprintena si fasneata... care nu se poate compara cu caroseria greoaie si inertia Loganului

      ... si nu avea ABS
      Last edited by ion_R5; 28 November 2011, 00:19. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • nu am zis ca imi doresc frana care tine in primul centimetru. cursa lunga a pedalei poate insemna aerisire precara. asta ma ingrijoreaza

        ca sa ma intelegi mi as dori o pedala de frana cum avea Oltcitul. era tare ca piatra. etrieri fata spate si fara furtune de frana. dozaj perfect si distante de oprire de la 100 - 0 cu usurinta sub 38 metri. aveam gume de 165

        Comment


        • Dupa ce am inlocuit lichidul de frana,cursa pedalei de frana e mult mai mica,franeaza mult mai sus.Dupa primii km.parca eram in primii ani de conducere,franam mai mult decat trebuia apoi fiind nevoit sa reiau viteza cu motorul un pic subturat sau sa schimb repede;acum m-am acomodat.
          De subliniat ca si ceilalti membrii ai familiei, care conduc masina, au sesizat rapid diferenta.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            nu am zis ca imi doresc frana care tine in primul centimetru. cursa lunga a pedalei poate insemna aerisire precara. asta ma ingrijoreaza

            ca sa ma intelegi mi as dori o pedala de frana cum avea Oltcitul. era tare ca piatra. etrieri fata spate si fara furtune de frana. dozaj perfect si distante de oprire de la 100 - 0 cu usurinta sub 38 metri. aveam gume de 165
            Imi e greu sa cred ca vei avea performantele Oltcit-ului la franare - pe Logan, fara modificari majore ale franelor la Logan.

            Oltcitul era usoara ca un "fulg" pe langa Logan - la care contribuia inclusiv lipsa portierelor spate. Dupa aia ce sa mai vorbim... discurile de frana pe spate, suspensia pe bari de torsiune, faceau ca masina sa se aseze pe burta foarte cuminte la franari mai consistente. Daca lasi Loganul jos cu arcuri sport (gen Eibach, etc) o sa vezi si la Logan o modificare a comportamentului la franare, dar tot mai ai de lucru. Vezi la loganul lui dsign cum sta treaba, fiindca e lasat si are si discuri pe spate...

            Comment


            • cand franam puternic cu Oltcitul se lasa masina si de bot si de spate in aceiasi masura. nu se lasa doar de bot cum fac astea. vorba ta zici sa se aseza cuminte pe burta. sa nu mai zic de dozajul pedalei care iese perfect de 99 ori din 100 de incercari.
              suspensia la Oltcit era reglabila. cu cat o lasam mai jos cu atat era mai tare.

              nu cred sa existe Logan care sa opreasca in 36 metri de la 100 cum facea raposatul Oltcit. ce masina

              Comment


              • Pai de ce nu mergi cu un Oltcit?

                In alta ordine de idei am doi clienti cu Citroen C4 VTS 2.0 ~180cai ambele masini dotate cu ABS ambele merg cu RBF 600 - nu i-am auzit sa se planga in vreun fel de comportament anormal; ambele masini au efectuat schimbul complet cu instalatie de presiune si cu deschis inclusiv electrovane de ABS din soft pentru una dintre masini care in prealabil avusese alta marca de lichid.

                Lichide cu vascozitate mai mica speciale pentru comutare rapida la electrovane ABS / ESP este Ferodo DOT 4 ESP. Pretul este mai mult decat acceptabil 48 ron/L.
                Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                Comment


                • eu sunt unul din exemplele nefericite la care RBF ul nu a functionat cum trebuie. in ciuda tuturor recomandarilor de a nu pune RBF m am incapatanat am pus si nu este tocmai ce mi am dorit

                  restul e can-can
                  Last edited by alessandro; 28 November 2011, 16:03.

                  Comment


                  • Originally posted by alessandro View Post
                    ... cum facea raposatul Oltcit. Ce cazan de masina

                    Am modificat eu

                    Sa fim seriosi, avea destule solutii tehnice nefericite. Franele au fost o greseala.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • Da, intradevar, franele pe fata destul de neinspirat plasate... mai ales la un motor cu racire pe aer....

                      Daca apucai sa incingi discurile de frana - plasate chiar langa cutie, sub capota motorului --- sanse sa se mai raceasca... destul de mici

                      Comment


                      • Sunt surprins sa vad ca s-a adus Oltcitul in discutie. Pai masina aia avea repartitia maselor pe punti, mai buna decat la Logan. In al doilea rand era mai usoara...oricum, nu vad relevanta.

                        PS: Am pus asta vara, in BMW E90, lichid de frana de SuperNova (Fabricat de Shell-DOT 4) pentru ca-l aveam deja in garaj si statea degeaba. De tot rasul faza, am niste frane de iti ies ochii din cap, fara gluma. ABS-ul lucreaza normal, nimic suspect. Sincer, va bateti prea mult capul cu lichidele astea. Important e sa fie schimbat la maxim 5 ani si sa respecte indicatiile constructorului. Pentru cei care fac "raliuri", luati-va lichid rezistent la temperaturi mai ridicate si asta e.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • asta zic si eu. e valabil oarecum si cu placutele ds2500, pe care alessandro insista sa le puna pe o masina de strada...

                          Comment


                          • Nu vad decat o justificare subiectiva in a pune placute Racing pentru o masina ce merge pe strazi.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • corect

                              Comment


                              • Originally posted by dsign View Post
                                Am modificat eu

                                Sa fim seriosi, avea destule solutii tehnice nefericite. Franele au fost o greseala.
                                ce sa zic. mie mi a placut masina aia. mi ar placcea sa am una sa o bibilesc. si la frane .... oricand peste Logan

                                Originally posted by razvanamza View Post
                                asta zic si eu. e valabil oarecum si cu placutele ds2500, pe care alessandro insista sa le puna pe o masina de strada...
                                pentru ca ma costa cat te costa pe tine o pereche de EBC uri. daia

                                nu inteleg ce ne tot roade si de comentam sa ne aflam in treaba in legatura cu ce pune unul sau altul pe masina. consider ca fiecare este liber sa aleaga si sa puna ce vrea fara sa fie supus criticilor si comentariilor inutile
                                Last edited by alessandro; 28 November 2011, 23:40.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google