Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • seara in particular, marx face meditatii cu inginerii de la Dacia

    Comment


    • am doar un prieten care lucreaza la Titu. cu prima ocazie cand il vad o sa ii zic bai, intra ma pe forum sa inveti treaba. ai facut degeaba facultati cursuri si specializari prin afara. intra pe forum tati sa inveti ca esti praf.

      Comment


      • Frati-miu, acest prieten de-al tau o fi pasionat de ceea ce face. Ca altfel, am si eu prieteni din generatia mea, ingineri, care lucra la RTR, insa abia stiu pe ce parte se deface un surub cu filetul pe dreapta. Compileaza niste date si cica fac cercetare ...
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • el lucreaza la cu totul altceva decat frane. i am spus problema mea si a transmis o mai departe.
          raspunsul pe care mi l a dat a fost sa nu mai folosesc lichide cu vascozitate mare pentru ca pot influenta ABS ul din functionarea lui corecta. scrie si in manual mi a zis. la masinile non.ABS un lichid cu vascozitate mare gen ATE Blue sau RBF face minuni

          de cand am pus RBF sare ca o broasca beata cand pun frana cu ABS. ce sa mai cred ? pune te in locul meu !
          pe forum lumea zice sa pun RBF si astia de la Renault imi spun ca nu este deloc recomandat. am vazut PH1 care impecabil cu RBF. a mea nu prea stie sa il foloseasca.

          cand ma hotarasc si eu sa pun etrieri de van apar posturile tale legate de problema cursei pedalei dupa care vin altii si zic ca si ei au.
          sunt unii care zic ca au etrieri de van si nu au probleme.

          eu pe cine sa mai cred ? vreau sa fac ceva si sa nu imi para rau cum am facut pana acum. am dat cu bani sa fac modificarea si am dat si mai multi bani sa o fac la loc.
          asa ca mai bine o las in saracia ei asa cum a fatat o uzina si nu ma doare capu'

          Comment


          • ba, eu am mers cu masina lui Golan... M-a uimit. Are pedala asa cum trebuie sa fie. Nici la Duster nu e asa, iar la ala n-am umblat deloc. Golan are frane de VAN pe fata.

            E ok acum informatia cu lichidul.
            Last edited by dsign; 27 November 2011, 20:18.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • si eu am mers cu doua frane de VAN si erau fleasca. de franat franau.

              am mers cu 1.4 discuri 259 pline si aveau pedala mult mai beton ca la mine. cum puneam piciorul pe frana ma arunca din scaun pentru ca era mult pre sensibila fata de ce eram eu obisnuit

              daca tu zici ca Golanu avea frana ok....cum a facut ? ce a facut in afara de aerisire ? aerisiri i ai tras tu ai innebunit si tot vad ca nu ai rezolvat.
              dupa enshpe pagini nu am reusit sa ajungem la o concluzie nici unul din noi. la unu merge la altul nu....

              daca maine gasim o solutie ca schimbul de etrieri sa decurga fara probleme de tarie sau cursa a pedalei eu in secunda urmatoare mi i am pus

              ce este cu informatia cu lichidele ?
              Last edited by alessandro; 27 November 2011, 20:43.

              Comment


              • ia incercati voi lichid "stock".....poate veti avea o surpriza?

                Comment


                • si lichidul stock care este ? daca este ala Dacia Dot 4 pe care scrie 170 grd punct fierbere .... nu mersi

                  maine ma duc sa schimb lichidul. gata. dau cat costa numai sa imi iasa din cap asta. asa ca maine vad daca functioneaza altfel cu ATE SL.6

                  Comment


                  • te duci unde am vorbit noi, la Sorin?

                    Comment


                    • vreau sa fac toata operatia ca la carte. vid lichid nou purjare aerisire

                      Comment


                      • ok...sa postezi rezultate

                        Comment


                        • logic. primul lucru asta fac.

                          sper doar sa se intample ceva, se se schimbe comportamentul ABS ului

                          p.s. in ritmul asta threadul asta o sa ajunga lung, foarte lung
                          Last edited by alessandro; 27 November 2011, 21:02.

                          Comment


                          • Originally posted by alessandro View Post
                            si lichidul stock care este ? daca este ala Dacia Dot 4 pe care scrie 170 grd punct fierbere .... nu mersi

                            maine ma duc sa schimb lichidul. gata. dau cat costa numai sa imi iasa din cap asta. asa ca maine vad daca functioneaza altfel cu ATE SL.6
                            Iti doresc mult sa poti rezolva problema care te chinuie,dar sa stii ca la revizia de 3 ani am bagat Dot4 de la Dacia,plus la alte 2 benzinare si un dci,toate cu ABS,acelasi tip au folosit.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • ca si vascozitate lichidul dacia si acesta al meu sunt asemanatoare. insa ca punct de fierbere nu se compara. ce fac cu lichidul Dacia cand ma apuca pandaliile sus la Straja ? sau vreun TSF unde ajung cu franele in flacari jos ?

                              Comment


                              • te urci in Lambroghini la Straja si faci ce vrei tu. Masinile noastre, desi pare, nu pot fi "imbunatatite" la nesfarsit. poate cel mult ajungi la nivelul unui Megane sau putin peste. este vorba de proiectarea caroseriei, care nu permite la nesfarsit..va trebui sa inveti sa mai mergi si in frana de motor cu Loganul. chiar vei avea si un consum de invidiat in felul asta. doar ai luat masina din saracie....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google