Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • wtf , cateva poze pe net m`au bagat in ceata... sa fie oare centrul discului de 300 mm de scenic mai mare decat al discului de 260 mm?? daca este chiar si cu 10 mm pe diametru , ma apropii
    Attached Files
    Last edited by silviu_cos; 7 January 2012, 23:24.

    Comment


    • Din ce am vazut eu pe net ,etrieri tai calca perfect pe discuri de 300 320 mm
      nu cred ca vei avea probleme ,iti trebuei decat adaptorul dintre fuzeta si etrier .

      O idee tampita a mea ar fi sa faci un sablon din carton de 300mm care sa il pui pe porfuzeta si sa vezi cum ar veni ,poate te inseala ochiul ....si etrierul se aseaza corect
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • pai eu am probat etrierul pe disc de 300 mm de scenic si vine bine , ar merge si mai mare dar nu exista 4x100 cu 60,1 , problema e ca daca centrul e lafel de mare ca si asta de la discul de 260 mm eu nu as putea sa apropii etrierul de centru si placuta sa imi calce pe toata suprafata posibila a discului . ar fi perfect daca as putea lua un disc uzat , ar fi impulsul care mi-ar trebui sa ma hotarasc daca iau discuri noi sau nu . parca nici nu as da ~ 500 lei pe discuri doar ca sa fac probe... si asa in exterior cum vine acum nu le pun... imi scade eficienta la franare si atunci pentru ce-am mai pus etrieri de 5.2 kg/buc si discuri de 10 kg )) doar ca sa ingreunez masina...
        Last edited by silviu_cos; 7 January 2012, 23:42.

        Comment


        • de ingreunat oricum o ingreunezi plus ca discurile vor avea inertie foarte mare la acceleratie. fading nu o sa stii ce e ala, dar distanta de franare tot pe acolo ramane

          Comment


          • sunt constient ca o ingreunez ... iar referitor la distanta de franare , trebuie sa ai in vedere ca merg cu 205 40 17 . o sa fac niste masuratori inainte si dupa sa vad cum stau . daca micsorez distanta cu 1-2 m , sincer sunt ffff multumit , e diferenta dintre a scapa sau a face accident. in plus pana la vara am in plan o crestere de putere cu peste 50% deci sunt binevenite franele astea . dar sa revenim la oile mele , cum spuneam mi se lovesc prinderile inainte ca etrierul sa ajunga in pozitia lui normala.

            Comment


            • temerile tale se pot adeveri, uite la sgm ,el zice ca ii calca corect nu stiu, nu contrazic .....
              Attached Files
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • tocmai poza asta o studiam acum , si eu sunt de parere ca nu calca corect ... dar daca te uiti la pozele din partea cealalta si el cred ca s-a lovit de aceesi chestie .
                Attached Files
                Last edited by silviu_cos; 8 January 2012, 00:53.

                Comment


                • cred ca forma discului de scenic nu e buna pentru un ertier cu 4 pistonase
                  ce vad eu e ca etrierul cu 4 e facut sa calce pe un disc cu centrul mai mare, de aceea credem ca nu calca corect .
                  Senicul are etrier normal..e diferenta
                  Cred ca discurile sunt problema ,nu etrieri
                  sigpic
                  Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                  Comment


                  • din pacate trebuie sa te contrazic . am probat etrierii astia pe discuri de scenic si vin perfect atunci cand sunt jos ... odata ce intra si fuzeta in calcul , da cu virgula , din cauza prinderilor fuzetei .

                    Comment


                    • Originally posted by silviu_cos View Post
                      sunt constient ca o ingreunez ... iar referitor la distanta de franare , trebuie sa ai in vedere ca merg cu 205 40 17 . o sa fac niste masuratori inainte si dupa sa vad cum stau . daca micsorez distanta cu 1-2 m , sincer sunt ffff multumit , e diferenta dintre a scapa sau a face accident. in plus pana la vara am in plan o crestere de putere cu peste 50% deci sunt binevenite franele astea . dar sa revenim la oile mele , cum spuneam mi se lovesc prinderile inainte ca etrierul sa ajunga in pozitia lui normala.
                      Silviu, daca majorezi discurile + etrieri cu mai multe pistonase + placute cu suprafata mai mare + anvelope mai late - cu siguranta masina va opri mai repede... poate distanta de franare de la 80 - 100 km/k va scadea cu 2 m sau chiar mai mult. Va trebui insa sa ai mare grija iarna pe zapada gheata, fiindca vei avea toate sansele sa te duci sanie, fiind obisnuit ca masina sa franeze foarte prompt.

                      Comment


                      • pai eu sper ca va frana lafel de prompt dar se va putea controla mai bine forta de franare . masina are abs oricum ...

                        Comment


                        • oare cum o sa lucreze ABS ul cu noile periferice ? ai clio sau logan ?

                          Comment


                          • am si clio si logan , modificarile se fac la clio . ce treaba are abs-ul? e pe planetara, crezi ca`l intereseaza pe el daca blocheaza roata un etrier brembo+ disc de 300 mm sau un trw cu 260 mm? eu nu cred sa am probleme in privinta asta , efectul e acelasi .
                            PS : doar la socurile care le da el sa fie ceva... cum elibereaza etrierul discul... habar n-am ! o sa incerc , daca nu merge ghinion !
                            Last edited by silviu_cos; 8 January 2012, 12:50.

                            Comment


                            • la cum se manifesta schimbarile bruste de presiune in noii etrieri ma refer. nu la senzor.

                              Comment


                              • da , abea apoi mi-am dat seama ... habar nu am sa`ti zic sincer .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google