Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dsign View Post
    Eu am acum asa:

    - discuri + etrieri de VAN/Pick-up in fata
    - discuri + etrieri Clio1 in spate
    - pompa de frana de VAN/Pick-up

    Inainte de a pune discurile pe spate si cu pompa de VAN, pedala avea cursa maricica. Acum cursa pedalei este mai mica, se poate doza frana bine, "ingheata" rotile si la rece si la cald. Inca nu am testat pe banc, sa vad cum stau, dar fac asta maine si revin cu rezultate.
    Salut!!! as vrea sa te intreb in primul rand daca ai ABS sau nu. Care e parerea ta cu o astefel de modificare ce ai tu pe masinuta, e mai bine cu ABS sau mai bine fara???. In ceea ce priveste axul spate, e necesar sa schimbi puntea cu totul ca sa pui discuri si etrieri??? Imi poti spune te rog de la care varianta de Clio se potriveste pe Logan puntea spate (ma refer la motorizare) si anii intre care s-a fabricat acea versiune. Am facut si eu u upgrade dar din motive strict financiare m-am limitat la etrieri fata TRW de pe un 1.5dci din dezmembrari, discuri EBC TurboGroove si vreau sa pun Ferodo DS 2000 Performance (ceea ce am avut si cu discurile pline de dinainte, marca CAR Made in Italy su striatii si perforatii. S-a comportat excelent!!! Mania mea fiind insa discul ventilat doar cu striatii. Vreau sa schimb si lichidul de frana am optat pt ATE Racing Blue, insa ma intreb daca drenez in totalitate lichidul vechi si pun ATE-ul nu va afecta garniturile ??? Merci anticipat de informatii daca vrei sa le impartasesti si cu noi bineinteles. Pompa de VAN/PickUp ce diametru are la cilindri??? ...fata de de cel montat de fabrica pe un 1.4 fara ABS ??? Apropo felicitari mie personal Loganul tau imi place cel mai mult. Pana si culoarea

    Originally posted by alessandro View Post
    le ai dus la limita ? le ai incins bine sa vezi cum se comporta ? te intreb pentru ca vreau sa aflu cat mai multre. ma ierti daca sunt
    stresant

    ce nu mi place la placutele ferodo pentru van (fdb4035) este ca nu calca toata suprafata pe disc din prima.

    FDB1052 eu zic ca sunt perfecte pentru etrierii de van. calca din prima cu tpata suprafata pe disc si au o tentativa de comportament mai sportiv
    alessandro initial am vrut sa imi pun si eu etrieri ATE de VAN/PickUp si ma enervam ca pana si ferodo Premier are placutele tesite la extremitati. Vezi insa Ferodo DS Performance (2000) cred alea calca cu toata suprafata pe disc. Doar ca sunt cam scumpe 300-400 ron... Eu am avut DS Performance pe disc plin ce-i drept cu striatii si gauri CAR si s-au comportat suuuper. De inrosit chiar nu am avut curajul, insa placutele cu cat se incingeau mai tare cu atat prindeau mai bine, insa daca afara e frig nu ai frane si iarna e de preferat sa treci pe Premier.

    Originally posted by dsign View Post
    Taicule, inteleg chestiunile astea... Insa nu cred eu ca chiar te pun in cap niste discuri cu 2 cm mai mari in diametru.


    In alta ordine de idei, am o problema: toata lumea mi-a tipat la ureche sa-mi pun pompa mai mare (de frana) dupa ce am pus etrierii aia de VAN.

    Bun, acum am pus marea pompa, am pus si discuri pe spate (ai caror etrieri cica ar inghiti mai putin lichid de frana) insa pedala tot e moala si are o cursa de un kilometru...

    Repartitorul este strans BLANA. Aerisirea a fost facuta la marea meserie, fara graba, lichidul este unul bun

    Ia sa va vad, meseriasilor! Ca de facut teoria batului de chibrit cu 0.5mm mai lung sunteti capabili
    candva am avut Dacie berlina 1310 din 97' cu dublu circuit (si bord cn ) si dupa o uzura a sabotilor nu se autoregla distanta (la fel si la logan) pana sa citesc articolul tau si spui ca ai discuri/etriere si pe spate, nu stiu ce sa zic. Insa din experienta stiu ca la vechea mea dacie am reglat tija impingatopare a pompei de frana si s-a rezolvat. Nu mai avea joc pedala bineinteles exista riscul sa ramana frana blocata intr-adevar e nevoie de un reglaj foarte fin. Mai am un Logan din 2004 Ambition plus cu ABS si frana e beton, dar pedala prinde jos si ma enerveaza. Am luat din dezmembrari o pompa cu servo cu tot (doar asa sa nu o ieie altu) ca tot eftien era si ma gandesc sa o schimb. Sau sa reglez cursa tijei. Fiind cu ABS porma tre sa aerisesc si am auzit ca astea cu ABS sunt al naibii de greu de aerisit.
    Last edited by D T M; 3 August 2013, 19:29. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Pana la urma e bun kitul asta sau sunt si alte metode ca sa iesi mai ieftin cu aceleasi performante? http://www.daciashop.ro/kit-upgrade-frane

      Comment


      • @Raoulemilian, este cea mai buna alegere, fara sa faci modificari constructive si fara sa dai bani multi.

        Au fost la vanzare cu 400 lei aceste frane. Vor iesi din nou la vanzare, dar cu aprox 1000 km uzura

        In alta ordine de idei am disponibilitate pt un set de upgrade de la tamburi la discuri pt Lohgan Berlina. Se potrivesc perfect si pe sistemele cu ABS. Ma gasiti in privat
        Last edited by dsign; 19 October 2014, 20:09.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • Salut

          Am schimbat si eu etrierii cu cei de VAN , fara a schimba pompa de frana , odata cu acest upgrade am schimbat si discurile de frana 260 mm.
          Dupa aproape 100 de km pot sune ca diferenata este majora.
          initial am avut placute de frana pentru Logan VAN dar am cautat ceva mai bun si mai mare ca suprafata si am gasit. Cu placutele de VAN nu am mers mai mult de 20 km . Pedala de frana nu mai are cursa asa mare.

          Atasez cateva poze ale placutelor de frana pentru a putea vedea diferenta .
          Attached Files

          Comment


          • N-ai castigat mai nimic. Latimea aceea in plus este compensata de lungime la placuta de Logan VAN
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Salut
              Lungimea este aceiasi in plus placultele pentru Logan Van nu acopera pistonul etrierului si intra acolo umezeala si mizerie .6mm in plus se simte foarte mult

              Comment


              • Nu vorbim de lungimea placutei de frana cu tot cu suport ci de lungimea materialului de frictiune ce vine in contact cu discul, se vede de la o posta ca placuta de vad e mai ingusta dar mai lunga pe cand cealalta e mai scurta si mai lata

                btw, boschurile alea or sa-ti strice discurile
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Masurate sunt la aceiasi lungime
                  pentru ca pozele sunt facute cu telefonul obiectele ajung sa fie distorsionate
                  Attached Files

                  Comment


                  • Poti pune codurile pentru noua placuta Bosch, cea mai mare (nu imi dau seama din pozele de mai sus)? Ca vreau sa imi schimb si eu placutele de VAN si vreau sa stiu de la ce model/masina provine si sa caut echivalente pe ATE, Ferodo, etc.

                    Din ce vad cele mai mari au urechile de prindere in etrier taiate in partea de sus.

                    Comment


                    • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                      Poti pune codurile pentru noua placuta Bosch, cea mai mare (nu imi dau seama din pozele de mai sus)? Ca vreau sa imi schimb si eu placutele de VAN si vreau sa stiu de la ce model/masina provine si sa caut echivalente pe ATE, Ferodo, etc.

                      Din ce vad cele mai mari au urechile de prindere in etrier taiate in partea de sus.
                      Salut
                      Urechile nu sut taiate la placutele mai late acele urechi sunt mai late si se aseaza mai bine pe etrier
                      parte de port etrier este la fel , parerea mea este ca se aseaza mai bine .

                      Pentru Placute logan VAN
                      098949197
                      cost 180 lei
                      Pentru celelate
                      0989424558-4AEG

                      MARE ATENTIE CAND LE MONTEZI
                      urechile de prindere in pistonul etrierului sunt putin diferite si trebuie sa le asezi astfel incat sa te trezesti ca iti impinge pistonul inapoi si sa ai o cursa mare a pedalei de frana.

                      Etrierii se potrivesc cu cei de ford Firesta 2007.
                      Eu personal am testat si nu este nici o diferenta fata de cei de Logan VAN "doar la calitatea finisarii"( dar asta este ce am testat eu nu trebuie sa va luati dupa mine , nu modificati daca nu stiti foarte bine ce faceti si nu va documentati inainte )
                      Attached Files

                      Comment


                      • Multumesc de informatii.

                        Etrierii pe care ai pus placutele mai late de Fiesta sunt cei de Dacia? Eu asa am inteles initial. Dar in ultimul post zici ca nu e nici o diferenta intre etrierii de Fiesta si cei de Logan VAN.

                        Comment


                        • Sunt montate pe etrierii de logan.
                          Last edited by 77sky; 30 April 2015, 23:08.

                          Comment


                          • Am o intrebare pentru cineva care a facut urmatoarea conversie.
                            A schimbat cineva la un Logan berlina pompa de frana cu una de Van sau pick-up?
                            A simtit vreo imbunatatire ? In ce fel s-a simtit modificarea asta?

                            Comment


                            • Da, eu, mai demult. N-am simtit mare lucru pentru ca am cuplat modificarea cu mai multe chestii pe la frane.

                              Scrie pe pompa daca e ce trebuie sau nu (la berline si unele MCV-uri pompa e de 20 mm si la VAN/Pickup/unele MCV-uri e de 22mm)
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Multumesc de informatie!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google