Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu privire la frana de mana poti incerca tutorialul acesta:
    http://www.loganclub.ro/forum/tutori...an-t15088.html

    Comment


    • grigu, din ce povestesti tu pe diferite topicuri, in afara de faptul ca frana de mana iti prinde sus (ceea ce se poate regla usor), eu deduc ca masina ta fie are grave probleme la sistemul de frana, fie tu nu esti (inca) obisnuit cu ea. e normal s ai acea "cursa moarta" de 2cm la pedala, tipic Renault, dupa care franele sa prinda zdravan. dar din ce zici tu, ba ca merge, ba ca se blocheaza, ba ca nu prinde, ori masina are o problema serioasa, ori tu n-o stapanesti inca.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • da, eu recunosc ca sunt incepator si am spus ce mi se parea ciudat. eu n-am auzit in viata mea ca rotile sa se blocheze cand masina are abs functional..da uite ca o singura data am patit chestia asta si efectiv nu imi explic de ce, de aia am scris si aici ca poate cineva stie cam care ar fi posibilitatile si in functie de ce observ la masina pot sa imi dau seama de ce am patit acele lucruri si asa invat si eu explicatiile si nu mai trebuie sa scriu pe forum de fiecare data cand observ eu ceva ciudat, ca doar am retinut care ar fi cauza/cauzele
        masina inca trece itp fara spaga si fara "mentouni" speciale,deci presupun ca o fi in parametrii dpdv tehnic
        Last edited by grigu32; 9th September 2016, 16:33.
        Semințele acelaș gust are.

        Comment


        • @grigu, posibil ca sistemul de spate sa nu te ajute suficient. Eu unul recunosc, in afara de masina lui taica-miu (1.4 stock, frane neventilate) - care are niste frane beton - nu am vazut sistem cu tamburi la Dacia sa functioneze cum trebuie. Ba e blocat autoreglajul, ba e blocat repartitorul, ba curge un cilindru... Eu nu am fost in stare sa fac niste saboti sa mearga perfect 1000 km. A lui trece prin service doar pe la revizie, intotdeauna la Dacia (ceea ce nu inseamna neaparat ca e bine) si are o pedala cu un raspuns dracesc. Nu am simtit-o niciodata sa cedeze, atat ca nu are ABS si devine periculoasa peste un anumit prag.

          Daca la franare prelungita nu te ajuta spatele, este normal sa fierbi lichidul si sa raamai fara pedala.

          La ABS, sistemul cu discuri pe spate functioneaza excelent.

          In curand revin cu info despre noul meu sistem de franare :

          - Brembo 4 pistonase fata, disc 280mm
          - Disc 270mm spate
          - Pompa centrala 23.8 mm

          @grigu, te dai de gol cu bacul. Spatiul dupa fiecare semn de punctuatie, litera mare la inceputul frazei, alineatele, etc - ai cam lipsit de la gramatica elementara. Si eu ma simteam jignit cand mi se spunea la fel - invatati ba, ca ne ducem dracului - si acum i-as pupa talpile profesoarei respective. Macar nu mai spune nimanui ca esti student ... Nu ti-am scris astea ca sa te superi.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • asta e, daca ti se pare ca sunt semianalfabet e strict parerea ta, i can live with that. acuma sa fim seriosi, forumul e forum si scriem in asa fel incat sa se inteleaga dar in acelasi timp sa fie si o oarecare lejeritate. daca e pana acolo, ar cam trebui sa scriem si cu diacritice, ca sa vada lumea ca am mai dat pe la orele de romana.

            legat de studentie, imi pare rau, sunt prea mandru ca am reusit sa intru la conservator fara sa am pile sau relatii.. ca inca nu sunt asa de copt la minte si ca mai am de invatat, da. ai dreptate. dar imi stiu nivelul si mi se pare o jignire faptul ca ma bagi in oala prostalailor care iau bacalaureatul si intra la facultate cu 300 de euro. dar repet, parerea ta, i can live with that.

            on topic: te-am mai intrebat acu un an de discurile spate pentru abs. daca functioneaza bine, am sa am in vedere si upgradeul asta.
            legat de tamburi..ca ziceai acum ca daca nu ma ajuta spatele, ajung sa fierb lichidu si sa raman fara frane, am sa duc masina la mecanic si am sa-l rog sa imi regleze pe acolo ce e de reglat ca sa franeze si tamburii, nu doar franele fata.
            multumesc de ajutor
            Semințele acelaș gust are.

            Comment


            • O testare riguroasa pe banc te-ar ajuta enorm.
              Nu stiu, nu pot, nu ma impac cu sistemul asta, desi am lucrat cf manualului de reparatii. Tamburii si sabotii sunt pentru mine un mister. Am aceeasi problema la Duster. Nici eu si nici mecanicii nu pot regla, desi la 47 000 km sabotii sunt "ca noi"
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • buna ideea cu bancul de frane. cu prima ocazie am sa trec pe acolo. bani sa fie doar
                Semințele acelaș gust are.

                Comment


                • Originally posted by dsign View Post

                  In curand revin cu info despre noul meu sistem de franare :

                  - Brembo 4 pistonase fata, disc 280mm
                  - Disc 270mm spate
                  - Pompa centrala 23.8 mm

                  Logan 1.6 16v - motor K4M845, Renault Sport, clapeta mecanica
                  Abia am facut primii pasi cu masina, cu noua configuratie la franare, insa si cu un nou motor.

                  Inca din primii km, desi placutele nu sunt rodate, pedala tine de sus, la cea mai usoara apasare. Am efectuat cateva franari de la viteza de aprox 100 km/h - testez intr-o zona izolata, insa nu foarte spatioasa - si ma declar 100% multumit. Nu am avut niciodata asa franare.

                  Momentan a primit lichid ATE SL, urmeaza sa pun ceva mai performant.
                  Flexibilele sunt asamblate de mine, folosind furtun cu impletitura de inox si fitinguri tot din inox. Materialele sunt omologate pentru utilizare in competitii, asemenea flexibile folosesc de multi ani pe masina cealalta, care acum merge la curse.
                  Astept sa se rodeze tot sistemul corect, sa schimb lichidul si poate fac si niste teste masurate, de data asta.

                  In poze : etrierul multipiston, pompa mare in comparatie cu cea originala
                  Attached Files
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Frumos ! Arata superb.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Salut
                      Scriu si eu aici in speranta ca poate gasesc pe cineva sa ma ajute...
                      Imi poate face si mie cineva niste flanse pentru fuzeta de dacia supernova sa pot pune etrierul de logan pentru discurile de 260 ventilate?
                      Stiu ca se face la un strungar dar nu ma pricep la acele desene la flanse si la masuratorile acelea.
                      Daca deranjeaza acest post se poate sterge si imi cer scuze daca am deranjat.
                      Multumesc.

                      Comment


                      • Salut baieti, incerc si eu sa fac ceva la frane, merg pe o combinatie intre etrieri Peugeot 206rc cu discuri de megane 2 ATE 280x24. Intrebarea mea este daca stie cineva ceva..mergeu sau nu?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google