Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    se refera la faptul ca n-ai nevoie..Green la 200 de lei iti puteau......eu cand am zis, t Batman, Batman. cel mai probabil si Black Stuff sunt de fapt suficiente la mersul pe strada. green-urile mele , am vaga impresie, franeaza mai prost la rece decat ate-urile stock, care sunt cam 200 de lei peste tot, nu 800 cum zici tu. de banii aia iei din-ale carbonelorain...

    Comment


    • #77
      cauta pe ceva site uri sa vezi preturi la ATE racing

      am etrieri stock si vor ramane stock din nenumarate motive. EBC sunt depasite de mult, expirate as zice. nu cunosc un singur motorsport care sa foloseasca EBC. sunt placute din gama buna dar atat.
      tu dai 200 pe EBC si eu dau 270 pe Ferodo Racing si sunt de 1000000 de ori mai castigat si asta nu o cred sunt absolut convins.

      eu unul nu te inteleg. ba zici ca EBC de 200 sunt suficiente ba ca la 400 lei iau C.Lorraine pentru care mai dau 500 euro pe discuri. care sa reziste cat de cat la polizoarele alea de Lorraine

      nu va doresc niciunuia dintre voi sa patiti ce am patit eu. coborare de la Straja la Lupeni. Pedala de frana la blana si frana de mana trasa iar rezultatul sa fie frana 0. sa trebuiasca sa dai Reverse la mare japca sa poti opri. asta din cauza ca niste mizerii de placute si o ciorba de lichid s a evaporat dupa 2 pedale mai viguroase.
      coborarea de la straja are probabil cele mai nenorocite pante. cu a 1 a in frana de motor se duce in blana si un diesel aspirat
      Last edited by alessandro; 7 November 2011, 17:59.

      Comment


      • #78
        Alex,Ferodo Racing sti foarte bine....acum DS performance sau DS 2500 in functie de ce discuri iti pui.DS 2500 uzeaza discurile mai repede discurile standard.
        sigpic

        Comment


        • #79
          am discuri ceva mai ok decat alea stock. dar nu ma deranjeaza sa le schimb mai des pentru ca sunt aproape cat un set de placute.

          un set de DS performane pentr etrierii de VAN ajunge la 550 600 lei efectiv dublu fata de placutele normale. se merita ? pe cand un set de DS perf normale sunt 270 lei si ies de n ori mai castigat decat cu etrieri de VAN.

          intre DS performance si Ds2500 care prinde mai bine la rece ? din ce am google uit DS performance se preteaza mai bine pentru mers normal dar si pentru mers foarte agresiv. DS2500 ofera performante maxime la temperaturi foarte mari

          cu DS3000 se recomanda scaderea presiunii din instalatia de franare
          Last edited by alessandro; 7 November 2011, 18:52.

          Comment


          • #80
            salut loganistilor,,,,,,,,,cine ma indruma unde gasesc la pret bun etrieri van??? mersi.

            Comment


            • #81
              Deasupra ta....
              Sincer e greu de ales,aceasi problema o am si eu la clio...nu stiu ce sa fac.Sincer in prima faza o sa aleg DS Performance cu etrieri stock,sunt curios daca franeaza mai bine decat etrieri de Van + placute Ate.
              Nu imi place cand aud ca nu au aceasi eficienta la rece,mare parte lucrezi cu ele normal sa zic,mai rar in temperatura foarte mare.
              Last edited by GOLAN91; 8 November 2011, 00:52.
              sigpic

              Comment


              • #82
                ai ABS pe Clio ? pe mine ma nu ma incanta ideea etrieri de VAN decat in conditiile in care fac toata modificarea mastervac+pompa +etrieri+tamburi, altfel....nu, clar nu

                toti comerciantii cat si producatorul descriu DS perf. si DS2500, cu aceleasi caracteristici. se lauda cu franare constanta de la rece la cald. recent am mers cu un Ford fiesta echipat cu DS2500 si nu avea nici cea mai mica jena in a frana bine si spre foarte bine bine la rece chiar de prima frana, iar cu cat le incalzei tineau din ce in ce mai bine. pedala era ferma si franarea se face cu efort minim.

                Comment


                • #83
                  Marx ai innebunit lumea cu ds-urile alea. jumate de forum are etriere de van si pe ele diverse placute (ate, greenstuff, ferodo premier) si n-am auzit sa se planga careva de ele. efectiv masina franeaza si atat! intr-o seara sa ne vedem sa-ti arat ce frane am acum. mai bine cumperi arcuri...

                  Comment


                  • #84
                    nu inebunesc lumea, doar port o discutie cu golanu sa vedem care placute is mai avenite pentru noi. daca vreau sa imi pun placute Samco sau Fermit este problema mea. nu mai intru in polemici X vs Y ca nu isi au rostul. fiecare este liber sa aleaga ce doreste
                    ti am explicat de 5 miliarde de ori poti sa iti pui etrieri de boeing, pentru ca un amarat de logan cu discuri de 238 dar echipat cu placutele si anvelopele corespunzatoare te bate la frana de nu te vezi

                    Comment


                    • #85
                      vom face si proba asta. tu pui ce vrei pe loganul ala cu discuri mici, si eu las ce am eu pe etrierii mei. daca placuta e mica si discul plin, nu va frana in veci ca un ventilat cu placuta mare. daca era asa eficiente de ce nu punea si bmw discuri mici dar placute "bune"??? van-urile la fel?

                      Comment


                      • #86
                        ba o sa faceti intoxicatie frate )
                        eu am facut transalpina cap-coada cu oprire 5 minute, 4 oameni si bagaje cat incape, discuri klaxcar ventilate si placute de origine (supernova), ce-i drept aveau 5 mii km de cand erau puse, si n-am mai ramas fara frane, iar voi va dati de ceasu mortii si vreti sa opriti ca un lambo, io zic sa nu va bazati pe rahaturile de fiare si mai bine conduci ca si cum ai avea doar frana de mana, ca asa te increzi in ele si iti pocneste vreo conducta chiar cand tre sa te opresti, ca deh, ai facut 20 de opriri 100-0 de incercare.
                        pai un logan cu h&r si frane stock opreste cel putin la fel de bine ca voi cu frane de van pe suspensie stock
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by razvanamza View Post
                          vom face si proba asta. tu pui ce vrei pe loganul ala cu discuri mici, si eu las ce am eu pe etrierii mei. daca placuta e mica si discul plin, nu va frana in veci ca un ventilat cu placuta mare. daca era asa eficiente de ce nu punea si bmw discuri mici dar placute "bune"??? van-urile la fel?
                          deci ma uimesti

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by alessandro View Post
                            ai ABS pe Clio ? pe mine ma nu ma incanta ideea etrieri de VAN decat in conditiile in care fac toata modificarea mastervac+pompa +etrieri+tamburi, altfel....nu, clar nu

                            Iar te iau vorbele pe dinainte, desi s-a tot discutat pe aici

                            Pompa de asistare nu este diferita la VAN. Te coiesti atata cu franele alea... Pune naibii odata ceva interesant, sa vedem ce-ti poate mintea

                            M-ai plictisit de cate ori te-ai sucit si te-ai invartit si iar te-ai sucit.

                            Iti zice io : pana nu incerci tu, n-o sa-ti dea nimeni mura in gura testele pe paine.

                            Si un disc de frana, cu cat este mai gros si mai mare in diametru, cu atat e mai bun. Bigger is better se aplica in totalitate la frane
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              eu cred ca este diferita. am motivele mele sa cred asta. dar daca altii nu spun eu de ce as spune ?

                              frane de VAN nu pun din doua motive. 1 nu vreau sa ma confrunt cu problemele de care se plange lumea pe aici si 2 nu am posibilitatea sa fac swap ul complet

                              am comandat deja DS2500 urmeaza furtune metalice tamburi brembo si pentru ferodouri urmeaza sa ma interesez

                              eu nu cred sa fi facut vreo data vreun experiment fara sa detaliez aici pe forum ce rezultate am obtinut. credeam ca pentru asta discutam, ca pentriu asta sunt forumurile, m am inselat...iar

                              problema mea este ca toata lumea idolatrizeaza si preaslaveste etrierii astia de VAN dar fratilor fara alete gume sunt fix 0 zero barat si ingropat.

                              tu dsign da frate ai discuri fata spate si alte gume in puii mei sa faci traba cum trebe
                              Last edited by alessandro; 8 November 2011, 11:19.

                              Comment


                              • #90
                                Ma, la ce-ti trebuie alta pompa servo? Asta nu inteleg... Daca treceai de la o pompa master de 20mm diametru la una de 50mm diametru, mai ziceam, asa...



                                Franele de VAN : daca nu erau mai eficiente ca alea de berlina, nu le gandea francezu pe masina aia. Acum, dupa ce pui niste anvelope performante si vezi ca dai peste cap franele de fabrica, normal ca te gandesti la un upgrade cat mai ieftin (ca piese de upgrade efectiv si intretinere ulterioara)


                                Pai asta astept de la tine, sa pui ds-urile si furtunele, si apoi sa zici o vorba.



                                Deja Soran merge cu DS-uri, dar pe Ibiza. E foarte multumit.
                                Last edited by dsign; 8 November 2011, 12:04.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google