Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci e oficial, dupa ce am scos tot ce era liber si facea galagie prin portbagaj, a mai ramas doar un mic pocnet. Uneori in viraje, pe denivelari gen limitatoare.
    Am fost la service si se aude din amortizoare. Deci aia e, pana le-o veni sorocul asa raman.
    Dupa aia daca o sa am cu ce, probabil urmeaza si amortizoarele potrivite.
    Deocamdata trebuie o revizie, upgrade la discuri ventilate, etrieri corespunzatori, etc.

    Comment


    • Eu nu prea ma pricep la chestiile astea dar, se poate preciza o formula de compromis in sensul ca dupa aceasta schimbare masina sa arate si bine dar nici sa-ti scuipi ficatii dupa un drum mai anevoios?

      Spre exemplu, mie nu-mi place pasajul ala imens la rotile pe spate si balansul care apare pe un drum anevoios de genul pasajelor de trecere la nivel cu_calea ferata, ce e de facut in acest sens?

      Comment


      • Cu amortizoare mai dure si arcuri stock tendinta de balans a masinii se mai estompeaza, se inclina mai putin pe viraje si este mai docila pe schimbari bruste de directie sau pe franari puternice combinate cu stanga dreapta.

        Cu arcuri sport sta bine si foarte bine atat timp cat drumul este bun sau foarte bune.
        Daca ai arcuri si te dai tare pe un drum cu portiuni ud-uscat-nisip-gropi, ai toate sansele sa musti din santuri sau din pomii de pe margine.

        Principala caracteristica a suspensiei stock cu amortizoare mai dure este docilitatea. Te lasa sa ii atingi limitele, te lasa sa le depasesti, fara sa te penalizeze, este previzibila si poate fi tinuta in frau cu usurinta.

        Suspensia sport duce limitele mai sus, dar traim in Romanica si mai vine cate un santz de-a latul drumului, cate o groapa, cate o saritoare, detalii care te impiedica sa atingi acele limite, mai ales pe un drum necunoscut.

        Comment


        • Eeee hai ca nu e dracu chiar asa de negru.
          La mine chiar daca o bruschez peste sine de tramvai tot nu am parte de senzatii de astea.
          In seara de vineri am ars o bucata de drum in afara. Care stii starea lui E85 pana la iesirea din afumati, am tot blestemat, bagat printre dinti.... facut dragoste cu fiicele si nevestele primarilor, drumarilor...etc.
          Dupa aia... ce sa zic....am tupeu sa merg doar cu un deget pe volan la 160 si chiar sa iau mainile. La 140 poti sa fac balans stg dreapta de volan fara sa ii dau drumul pe crac.
          Plus ca am senzatia ca scade consumul.
          Astept un drum mai lung sa confirm.

          Comment


          • Ma refer la altfel de drumuri...nu ca ala din Afumati. Drumuri si saritori si denivelari din scurt fara vizibilitate...unde suspensia sport nu iarta.

            La 160-180 pe autostrada sta chiar foarte bine atata timp cat nu are greutate. Incearca la aceiasi viteza cu 5 persoane in masina sa iei podul de la Pasarea sau Tanganu...totul tine de cum aterizezi

            Comment


            • Deci sa-nteleg ca arcurile sa ramana stock si sa schimb amortizoarele?

              Comment


              • Daca vrei acelasi confort da. Cu amortizoare mai dure se comporta foarte bine.

                Amortizoare mai dure inseamna Monroe Black.

                Comment


                • Sau Kayaba Excel-G. Zici ca-i alta masina.

                  Comment


                  • Originally posted by alessandro View Post
                    La 160-180 pe autostrada sta chiar foarte bine atata timp cat nu are greutate. Incearca la aceiasi viteza cu 5 persoane in masina sa iei podul de la Pasarea sau Tanganu...totul tine de cum aterizezi
                    nicio problema.
                    scoala de soferi am facut-o la Bobocu.
                    cum zicea si instructorul - "de decolat decoleaza si bunica, aterizarea e partea delicata". oricum nu e prima data cand as ridica rotile de pe sol. toate 4.
                    de fiecare data, dupa, arat cam asa

                    deja daca ai 5 persoane in masina trebuie sa fii putin inconstient sa te avanti la viteze din astea. comportamentul masinii e complet diferit.

                    Comment


                    • Eu m-am avantat la 110-120 si era sa mor.

                      Comment


                      • Cu KW montat pe masina si fara sa o las la maxim jos, pot sa circul cu ori ce viteza, pe ori ce tip de drum, fara nici o problema.
                        sigpicFast&Furious
                        Team CSR
                        Logan Club CLUJ

                        Comment


                        • Da merci...KW

                          Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                          Comment


                          • Nu stiu cum faceti voi de decolati de pe sosea... Eu am arcurile sport de vreo 4 ani si am tot mers prin tara, pe drumurile astea bune sau proaste, pe unde merge toata lumea, dar niciodata, nici macar o singura data nu mi s-a intamplat sa zbor de pe sosea. Am facut autostrazile alea doua de nu stiu cate ori si am trecut peste saritorile si denivelarile alea, cu 4 oameni in masina + bagaje (de vreo 3 ori, chiar si 5 oameni + bagaje) la viteze de 120-140 km/h si nu mi s-a intamplat sa pierd controlul sau sa "decolez".
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Cand am vb cu tine m ai zis ca ai aceiasi problema cu puntea spate care basculeaza.
                              Acum nu mai face ?

                              Mi s a intamplat o singura data in Bulgaria pe autostrada. Spatele a sarit in aer de la un pod cu diferenta de nivel care mai era si in curba.

                              Este singura problema a arcurilor HR imperecheate cu amortizoare necorespunzatoare.

                              Cine zice ca nu exista problema asta inseamna ca tine mai mult la frumusetea masinii decat la viata lui.

                              Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
                              Last edited by alessandro; 5 March 2013, 11:47.

                              Comment


                              • Pai am zis ca basculeaza, ca se simte najpa, dar nu am am zis ca decoleaza de pe sosea.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google