Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corect, e vorba de repozitionarea bucsilor de la bascula.
    @dani55wss ai nimerit de doua ori mecanici nepriceputi, o data la montaj, o data la repozitionare asa ca am pus o poza (imprumutata de la userul me_catalin de aici) ca sa vezi exact despre ce vorbim. Sagetile rosii sunt bucsile care trebuiesc repozitionate iar sagetile galbene indica o bara care leaga cadrul motor de sasiu (tirant?) care trebuie dat si el jos (bineinteles ca mai intai se da jos plasticul care il acopera) ca sa poti slabii surubul bucsei dinspre fata masinii. Eu iti recomand sa cauti un mecanic care are rampa/groapa/elevator si va bagati impreuna sub masina ca sa ii dai indicatii ce trebuie desfacut si strans la loc.

    Comment


    • Multumesc frumos de ajutor, cat de curand ma duc cu laptopul dupa mine la service ! Totosi in poza trimisa nu se vad nici sageti rosii, nici galbene ! Poate in alta postare... ?! Am sa rascolesc ride-ul colegului ...
      http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

      Comment


      • Da, nu se vad sageti pentru ca am uitat sa atasez poza, scuze.
        Bascula se prinde in 2 locuri pe cadrul motor, acolo sunt bucsele.

        Comment


        • regula generala era ca, in cazul bucsilor, articulatiilor, etc, strangerea finala sa se faca cu masina in pozitie de lucru. totusi, 99% dintre mecanici strang basculele cu rotile in aer. de aici si impresia, la Dacia 1300, ca sta mai sus cand are bucse noi. ea, de fapt, saraca, statea in bucsele care se distrugeau in cateva sute de kilometri din cauza drumurilor "bune" si montajului "corect".

          app, nu-i neaparat nevoie sa ai roata pusa. pui un cric sub bascula si o ridici in pozitia de lucru, apoi strangi bucsele. e acelasi lucru.

          Comment


          • Originally posted by CataFOF View Post
            si nu simti nimic diferit?
            salutare....

            aici ii dau dreptate lu catafof... eu am pe masina arcuri vogtland+ blisten B8. La inceput am mers doar cu arcurile si era ok. dupa ce am pus amortiziarele a inceput sa topaie grav si orice denivelare se simtea rau de tot....dupa o luna am zis ca dau jos amortizoarele ca nu se mai poate. Am incercat repozitionarea ca ultima solutie la baietii de la daciashop si vreau sa spun ca s-a schimbat masina nu mai e asa de nasol. Asa ca cine nu a facut repozitionarea sa o faca..

            Masina parca s-a mai lasat putin pe spate foarte putin nu mult
            sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

            Comment


            • salut baieti, am nevoie de un sfa de la voi,vreau sa imi cumpar o suspensie cica de comfort asa i s-ar spune deoarece nu vreau so las foarte jos din diferite motive,as dori sa gasesc o suspensie care sa ma lase so cobor vreo 3cm maxim 3,5 cmsi nu foarte rigida ca nu vreau sa ince sa topai prin masina...dati-mi un sfat su unde gasesc si la cati bani..multumesc

              Comment


              • Salut!

                Recomand Eibach daca nu vrei sa coboare mai mult. Cu telescoapele stock chiar e ok, zdruncina oricum si cu astea ca de, suspensia sport nu poate sa fie ca cea stock.
                Pe viitor o sa-ti doresti h&r, din propria experienta iti scriu
                Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                Comment


                • nu e universal valabil... spre exemplu am eibach de vreo 3 ani si nici ca as trece nici la stock nici la altele mai joase... e combinatia perfecta cu telescoapele originale....
                  Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                  Comment


                  • Originally posted by popavlm View Post
                    nu e universal valabil... spre exemplu am eibach de vreo 3 ani si nici ca as trece nici la stock nici la altele mai joase... e combinatia perfecta cu telescoapele originale....
                    poti te rog sa pui o poza cu masina ta savad cam cat a coborat sa-mi pot face o idee, pt ca eu dasta vreau ceva care sa nu o coboare f jos ca mai a drumuri la tara si nu este chiar ca in palma drumu si nu vreau so ating..multumesc pentru rasp si poate daca ai timp sau altcineva care are aceleasi arcuri sa puna o poz..multumesc

                    Comment


                    • cam asa ceva.........
                      Attached Files
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • este foarte ok......merci frumos

                        Comment


                        • La prima vedere nu pare ca ar fi coborata...

                          La h&r se vede diferenta.
                          Care ati avut h&r fara telescoape sport cat v-au tinut cele stock ?
                          Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                          Comment


                          • Pun si eu niste poze inainte si dupa.
                            Ce zici, se vede? Imi cer scuze pentru prima poza care nu are calitate foarte buna si pentru noroi
                            Attached Files

                            Comment


                            • se vede diferenta,repozitionarea se poate face imediat dupa ce am montat arcurile sau trebuie sa o las asa sa fac cativa km cu ea,mai poti pune odata poza cu bucsile care trebuiesc repozitionate,ms!

                              Comment


                              • Ar fi bine sa faci repozitionarea cat mai repede. Slabesti suruburile si te apesi pe masina ca sa lucreze bucsile, sunt persoane care au slabit suruburile si au mers cativa metrii cu masina, eu am preferat sa ma urc pe ea de cateva ori

                                Originally posted by bad_hrc View Post
                                Sagetile rosii sunt bucsile care trebuiesc repozitionate iar sagetile galbene indica o bara care leaga cadrul motor de sasiu (tirant?) care trebuie dat si el jos (bineinteles ca mai intai se da jos plasticul care il acopera) ca sa poti slabii surubul bucsei dinspre fata masinii.
                                Poza e pt fata.
                                Pe spate ai cate 2 suruburi pe fiecare parte: prinderea puntii de sasiu (in fata rotilor spate) si prinderea amortizoarelor pe punte.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google