Montare A Doua Plafoniera Logan Berlina Pentru Pasagerii Din Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • X@by
    replied
    Pune leduri in ele si nu vei depasi consumul.

    Leave a comment:


  • mariannn
    replied
    Originally posted by casper20 View Post
    Iesirea maxima din UCH pentru plafoniera si portbagaj este de 25W deci aprox. 2,1A.
    deci eu am 6 becuri de 5W adica am depasit consumul, ca am plantat inca doua plafoniere de Golf IV, langa manerele de sustinere, lumineaza suficient pentru pasagerii din spate.
    atentie, cei ce vor sa-mi urmeze exemplul, ar fi bine sa ia lampile cu tot cu rame de metal, de fapt se demonteaza mai usor cu tot cu rama decat sa demontezi lampa si rama sa ramana pe loc...
    daca nu se gaseste si rama, mare atentie ca in acea pozitie se incadreaza la fix aproape limita in gaurile ovale din structura plafonului.
    daca nu se gasesc ramele din metal, obligatoriu se va confectiona un sablon, se pozitioneaza pe capitonaj si apoi se sondeaza cu acul de cusut in toate colturile, laturile.
    Attached Files
    Last edited by mariannn; 25 October 2013, 20:01.

    Leave a comment:


  • casper20
    replied
    Iesirea maxima din UCH pentru plafoniera si portbagaj este de 25W deci aprox. 2,1A.

    Leave a comment:


  • mariannn
    replied
    Originally posted by Razvy View Post
    glasses, tu compari mere cu cirese!
    Crezi ca-ti consuma mai mult de 1-2W o placuta cu 12 SMD-uri ?
    cam are dreptate Razvy!
    nu a desfacut nimeni un UCH sa vada tranzistorul responsabil cu plafonierele?

    Originally posted by danielliviu View Post
    Suporta linistit doua plafoniere de cate 3 becuri W5W. La fel ca la Megane, Scenic, etc.
    era frumos sa avem o valoare maxima de curent...

    Leave a comment:


  • Razvy
    replied
    glasses, tu compari mere cu cirese!
    Crezi ca-ti consuma mai mult de 1-2W o placuta cu 12 SMD-uri ?

    Leave a comment:


  • glasses
    replied
    eu am pe masina cate 3 placute a cate 12 smd-uri in fiecare plafoniera si cate o placa cu 48 smd-uri la picioare in fata si in spate...legate tot la plafoniera...deci duce fara nici o problema

    P.S. uitasem de inca trei placi de 48 smd-uri din portbagaj ;)

    Leave a comment:


  • danielliviu
    replied
    Suporta linistit doua plafoniere de cate 3 becuri W5W. La fel ca la Megane, Scenic, etc.

    Leave a comment:


  • mariannn
    replied
    Originally posted by slamhard View Post
    Salut,

    Unde/Cum ati legat/lipit firele care vin din a doua plafoniera la plafoniera din fata?
    Firele trase cam ce grosime trebuie sa aiba?
    Mersi!
    daca nu ai rezlvat-o deja, uite cum as face eu:
    firele le-as lega chiar la intrarea in mufa plafonierei fata, fir la fir, culoare la culoare.
    cat despre grosime, cred eu ca alea din fata sunt de 0,5mmp, si penru aia din spate tot de 0,5mmp...nu uita ca firele alea sunt mai groase ca si conductor si mai subtiri ca izolatie.
    firele de telefon sunt de 0,15mmp...normal ca se stingea la aprinderea celui de-al doilea bec..
    fa si tu un calcul:
    5W/12V=0,42A...care-i curentul maxim admis pentru un fir cu sectiunea ca cel de telefon? daca faci tu baie, si vecinul de deasupra si cel de dedesupt si tot blocul, toti in acelasi timp, crezi ca mai curge cu acelasi debit? presiunea scade dastic...


    ramane intrebarea: ce tranzistor avem in UCH pentru circtuitul de alimentare al plafonierelor? care-i curentul maxim ce-l putem absoarbe prin circuitul de plafoniere?

    Leave a comment:


  • mariannn
    replied
    cati amperi poate ''duce'' UCH-ul pe circuitul de plafoniere?

    Leave a comment:


  • slamhard
    replied
    Salut,

    Unde/Cum ati legat/lipit firele care vin din a doua plafoniera la plafoniera din fata? Ati lipit pe placa? Ati conectat cumva la pini? Inca nu imi dau seama de ce mai buna metoda de a o alimenta.

    Firele trase cam ce grosime trebuie sa aiba ? Am incercat azi cu fire dintr-un cablu de telefon, asemantoare cu cele de internet, insa a doua plafoniera nu ducea atata, putea sa tina aprins doar un bec la intensitate maxima, cand aprindeam al doilea scadea drastic in intensitate.

    Mersi!

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Mai exact... bagam antena intre tabla si plafon pe noua gaura din spate si o scoteam pe gaura din fata. Apoi legam firele de varful antenei cu putina banda de izolat si le trageam in spate imediat.

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    alooo imaginatia e bogata dar ideea era sa folosesti "spicul" antenei pe post de "sarma tare"

    Leave a comment:


  • seg
    replied
    se refera ca bagai "sarpele", cum ii zici, pe exteriorul plafonului prin gaura de la antena si atunci iti mergea firul mai repede si mai drept decat prin gaura de la plafoniera...pt ca merge cat de cat paralel cu plafonul printre plafon si mocheta

    Leave a comment:


  • mariannn
    replied
    Originally posted by Ivan Marian View Post
    Desfiletai antena radio a masinii si trageai firul din fata in spate foarte repede.
    Presupun ca pt asta "iti blestemai" zilele!?
    adica foloseai antena masinii pe post de ''sarpe''

    Leave a comment:


  • loloatevistul
    replied
    Ce aveam cu firul de la antena?! Firul de la antena este in locul lui, eu aveam treaba la mine, cu ce ma deranja? De ce imi blestemam zilele? Deoarece cand imi ajungea sarma normala la jumatatea plafonului(acolo se afla o traversa) intra intre tabla si traversa. D'aia! Plus ca plafonul are cateva distantiere puse dintr-un fel de spuma care nu te lasa sa te duci direct in spate.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google