Roata Rezerva GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    se potriveste orice de la ph1 la ph 2 doar niste plastice difera.

    de gasit... depinde. de la dezmembrari (golf3, renault, etc) sau din targuri de smelturi.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #17
      @ umbra91. ar trebui ca gasesti prin autovit. Dar oare o fii intrebat cineva la o vulcanizare daca au ?

      Comment


      • #18
        Salut
        Am gasit o solutie zic eu destul de acceptabila pentru roata de rezerva normala ,cand va sta ploaia o sa fac si niste poze dar pina atunci sa va explic .
        In partea din stanga imediat linga golul special lasat pentru boxe se gaseste o piulita sudata din fabrica in plafonul porbagajului .Piulita este de 10 la fel ca si adaptorul special care prindea roata in locasul ei .Am prins o tija filetata de 10mm de acest adaptor si care are o lungime de maxim 40mm-50mm.
        Am impins roata cat mai in spatele porbagajului si am ridicat-o din fata iar gaurile de la janta normala (nu de aliaj) ,acelea mici se potrivesc exact pe directia piulitei din plafonul porbagajului , dupa care am infiletat tija impreuna cu adaptorul.
        Roata trebuie asezata cu golul ei catre interiorul porbagajului ca in momentul cand o ridici sa lase un loc destul de mare sub ea ca sa incapa o sacosa de cumparaturi .
        Eu cred ca in felul asta am impacat si capra si varza .Am si spatiu si am si roata de rezerva normala .
        Pentru mai multe amanunte o sa atasez si cateva poze zilele urmatoare
        Nu stiu daca a mai facut cineva asa ceva dar eu nu am gasit pe forum .
        O zi buna

        Comment


        • #19
          asteptam pozele cu interes
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #20
            si eu sunt curios cum ai facut
            sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

            Comment


            • #21
              pai de ce trebuie rezerva normala ? aia mica isi face treaba prea bine ...
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #22
                Originally posted by bebetu View Post
                salut
                am gasit o solutie zic eu destul de acceptabila pentru roata de rezerva normala ,cand va sta ploaia o sa fac si niste poze dar pina atunci sa va explic .
                In partea din stanga imediat linga golul special lasat pentru boxe se gaseste o piulita sudata din fabrica in plafonul porbagajului .piulita este de 10 la fel ca si adaptorul special care prindea roata in locasul ei .am prins o tija filetata de 10mm de acest adaptor si care are o lungime de maxim 40mm-50mm.
                Am impins roata cat mai in spatele porbagajului si am ridicat-o din fata iar gaurile de la janta normala (nu de aliaj) ,acelea mici se potrivesc exact pe directia piulitei din plafonul porbagajului , dupa care am infiletat tija impreuna cu adaptorul.
                Roata trebuie asezata cu golul ei catre interiorul porbagajului ca in momentul cand o ridici sa lase un loc destul de mare sub ea ca sa incapa o sacosa de cumparaturi .
                Eu cred ca in felul asta am impacat si capra si varza .am si spatiu si am si roata de rezerva normala .
                Pentru mai multe amanunte o sa atasez si cateva poze zilele urmatoare
                nu stiu daca a mai facut cineva asa ceva dar eu nu am gasit pe forum .
                O zi buna
                hai cu pozele :d
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • #23
                  o roata de golf luata la strung si merge super

                  Comment


                  • #24
                    am gasit poze cu roata mea de rezerva pe 14 si sistemul ei de prindere , ce mai atata compliceala cu roti montate aiurea pe unde apucam . din martie pana acum nu a fost folosita niciodata iar spatiul din porbagaj este ocupat de ea e nesemnificativ . priviti la poze si o sa intelegeti
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      pozele se vad mai bine pe un post anterior mai vechi , pozele originele facute cu camera au mers la gunoi

                      Comment


                      • #27
                        Si unde este economia de spatiu? Mai mult spatiu ai irosit in acest fel. Tot o roata subtire ocupa mai putin.

                        Comment


                        • #28
                          aia ma gandeam si eu acum...daca lasi roata cu "gaura" in sus asi spatiu mai jult decat in pozele de mai sus, o data in spatiul din roata, apoi deasupra rotii.
                          dar bineinteles, o roata mai mica e excelenta

                          Comment


                          • #29
                            pai... o roata mica nu poti prinde acolo ?

                            eu cred ca-i buna ideea ... caut si eu gaura
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #30
                              cel mai bun este o roata mica ( chiar daca este pe 14-merge pe spate la nevoie ) si pusa pe pozitie ca la mine , eu o am de vreo 6 luni si este nefolosita deocamdata , deci am dat banii degeaba pe ea atunci ( si aveam o criza mama.mama )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google