Consum Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gabrielg67
    replied
    Eu, la al meu 1,6 mpi, i-am facut o remapare dupa care i-am pus si gaz (Stag 200). Daca vrei ceva putere in plus (nu sa te dea pe spate), fa-o. Dar, in privinta consumului, nu-ti face prea mari sperante!

    Leave a comment:


  • cll
    replied
    va salut domnilor ! are cineva remapare la logan pe gpl ? ma intereseaza si pe mine cum sta treaba in special de la cei cu motoare de 1,4. ma bate gandu sa i fac o remapare la a mea in speranta ca imi va mai scadea consumul pe autostrada.
    merita ?

    Leave a comment:


  • cristianu
    replied
    masina mea are 6 ani si sunt la al treilea termostat... crede-ma ca stiu ce inseamna la consum in perioada rece cand merg cu 2 liniute si de asta le si schimb, nici nu ma uit la ele... daca in viteza imi scade la 2 liniute deja mi-a si crescut consumul cam cu 1L pe benzina... pe testate asta...
    din ce am observat la mine, termostatele nu erau blocate ci era doar deviat axul intr-o parte asa incat nu mai inchidea cum trebuie circuitul si ca atare lichidul rece din radiator raceste motorul mai mult decat trebuie

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Din ce am observat si pe alte masini cred ca termostatul e bun si regleaza mersul optim pe benzina. Masina n-are 5 ani si e putin probabil sa se fi stricat termostatul.
    Nu vreau sa intervin pentru ca eu cred ca saritul pe benzina la viteze mari pe care l-am experimentat mai degraba este un efect cumulat al:
    - locului in care s-a facut racordarea la circuitul cu antigel;
    - amplasarii plamanului (cu toate ca la mine e central, linga carcasa filtrului de aer);
    - conditiilor de viteza mare si frig.

    Leave a comment:


  • cristianu
    replied
    Am avut și eu termostatul defect. Am si gaz pe mașină. Dar la 2 linii nu mi sarea pe gaz. Am schimbat termostatul când am observat ca odată cu răcirea vremii a început sa haleasca efectiv gazul din butelie.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    La el poate nu este termostatul defect ,cred ca are pamanul de gaz pe langa ABS ,si fiind ger la viteza mare ingheata plamanul,asa pateam la dacie .
    La mine plamanul este sub vasul de expansiune in spatele bateriei este mai protejat de vant.

    Leave a comment:


  • aliuta2000
    replied
    termostatul nu are treaba cu gazul.... el trebuie sa mentina temperatura optima de functionare a motorului .
    Idee este ca al tau probabil deschide mai devreme decat trebuie si raceste motorul mai mult decat trebuie .
    asa ca poti sa il schimbi linistit .

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Termostat

    Multumesc pentru sfat, insa nu vreau sa ma joc la pragul de temperatura din cauza montajului poate mai putin fericit al instalatiei de gaz.
    Mi-e sa nu stea prea sus vara si sa stric altceva. In afara acelei patanii oricum comportamentul masinii e cel normal: sare la 2 linii, apoi pe gaz si mai tarziu la 4 linii, unde si ramane. Iar timpul de functionare al motorului e cam mereu acelasi pana trece pe gaz: in jur de 4-5 minute sau 3-4 km, ceea ce mi se pare rezonabil.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Kavarnap, nu mai bine schimbi termostatul?

    Leave a comment:


  • scriosteanuc
    replied
    kubala7 , tu scoti mai bine pe gaz decat pe benzina? mers normal 90-110 imi iese un consum de 8.5, iar pe benzina imi arata un consum de 6.5.

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Povestea cartonului

    Eu am pus cartonul fiind obligat de imprejurari.
    Acum 2 ani aveam de facut un drum de peste 400 km pina spre Aiud. Am plecat dupa amiaza si s-a inserat cind treceam de statiunile de pe valea Prahovei. Cind am trecut de Rasnov, am inceput sa merg mai tare si pe la Fagaras cind ma uit merg pe benzina. Mai sa fie, ca doar stiam ca am mers pe gaz pina la Rasnov.
    Am fost atent, si ce se intimpla: la 50-60 in sate statea pe gaz, cum ieseam la drum intins si o calcam, de la 80 in sus sarea inapoi pe benzina si scadeau liniutele la apa...
    La destinatie am desfacut masca sus si am improvizat un carton ca stavila impotriva temperaturilor negative.La intoarcere am observat ca trece putin mai repede pe gaz si ramine acolo...
    De atunci la mine e regula: cartonul din octombrie pana in martie sau chiar aprilie.

    Leave a comment:


  • piroman22
    replied
    Insumat colega ) din aia 470 de km aporx 20 i-am facut pe benzina insumand distanta de la porinrea la rece pana la trecerea pe gaz. La pornirile la rece pana sa treaca pe gaz merg ~1km, dar o las putin sa mearga la relanti pana sa plec, sa circule putin uleiul prin motor.
    Am avut anul trecut si carton si nu stiu daca mai merita sa ma chinui sa il pun... Nu influenteaza sesizabil... poate acuma cu gerul asta puternic nu mai intra asa curent puternic de aer rece in comp motor.

    Leave a comment:


  • kubala7
    replied
    Zilele trecute la -19grade mi-a trecut dupa aprox 3km pe gaz, azi dimineata la -11, am scos-o din garaj, am pus ceva in ea, am deschis portile, si cand am urcat in ea, a trecut pe gaz, cam 3-4 minute. Consumul... undeva la 8% acum pe timp de iarna... vara am scos 7,3 lejer.

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Originally posted by piroman22 View Post
    La multi ani!
    Eu am facut cu ~36l de gaz 470 de km din care vre-o 20 i-am mers pe benzina pana sa se incalzeasca motorul si sa treaca pe gaz
    La multi ani!
    Mi se pare enorm 20 km pina sa o treaca pe gaz. La mine pe temperaturi negative daca trec mai mult de 3 km si nu sare e o problema.
    Am cerut celui de la service sa faca reglajul temperaturii de trecere la minimum, si mi se pare OK ca in 5-800 m (vara) sau maxim 3-4 km (acum, pe frig mare) deja sa merg pe gaz, asta cu motorul rece.
    Mic sfat: e preferabil ca iarna sa pui un carton intre radiator si masca, care sa obtureze 50-60% din fantele care permit accesul aerului la compartimentul motor.

    Leave a comment:


  • piroman22
    replied
    La multi ani!
    Poate a uitat colegul sa spuna cati km a mers si pe benzina pana sa treaca pe gaz motorul... de aia consumul asta.
    Eu am facut cu ~36l de gaz 470 de km din care vre-o 20 i-am mers pe benzina pana sa se incalzeasca motorul si sa treaca pe gaz. Bine, am facut si un drum lung de ~340 de km dus intors si restul prin oras.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google