Consum Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dani55wss
    replied
    Floxtrot - era bine sa fi pus banii deoparte

    Leave a comment:


  • Floxtrot
    replied
    jumate dintr-o masina noua... in aproape 2 ani, la 4 ani iti iei alta noua

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    Calcul pentru 120.000 de km pe GPL facuti in 1 an si 9 luni:

    - la un consum mixt de 9% au intrat aprox. 10.800 - 11.000 de litri x 2,6 RON (media de pret pt GPL) = 29.000 RON

    Pe benzina ar fi fost:

    - la un consum mediu de 7,2 - 7,5 % ar fi aprox. 9000 de litri x 5,5 RON benzina = 50.000 RON

    Rezultat:

    - in jur de 20.000 RON economisiti. (4500 Euro) ! ;)

    Leave a comment:


  • Floxtrot
    replied
    am discutat particularitatile cazului meu si pe benzina, m-am pus de acord cu colegii, desi merg aproape exclusiv in Bucuresti am un consum de mixt/extraurban.

    asta seara am terminat gazul. am alimentat 70,8L si am mers 817km, din care aia 60km afara cu AC. 8,67%. Am culbutori nereglati, au ramas ca la benzina si niste bujii de 100k, originalele (spre rusinea mea).
    banuiam ca e de la elementele in plus de pe instalatia de racire, ideea e ca inainte de montaj eram la minim si m-am trezit dupa 300km ca mai aveam un deget pana la nivelul turului...

    Leave a comment:


  • Bujye
    replied
    Ai vrea tu 8,5% consum în București ... iar legat de antigelul completat, e normal, s-a pierdut la montajul instalatori de gol.

    Leave a comment:


  • Floxtrot
    replied
    salut. proaspat posesor de tomaseto cu stag.
    calculat la 300km doar Bucuresti, fara aer, consum 25.5L... 8,5%
    calculat la 100km mixt, 60km afara, 40 in Bucuresti, 4 (cam 5) persoane, AC jumatate din drum, plecat plin - realimentat 8,2L.
    o mica problema, dupa ce am facut montajul, acum 550km, am completat cam 350ml de antigel&apa

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    butelia ,10 ani de la ce scrie pe tablita ei, plus conducte care teoretic corodeaza
    chiar daca au invelis cauciucat/plasticat. plutitor , electrovalve , etc nu trebuiesc schimbate daca sunt in stare buna. totusi cred ca se face un test de noxe la rar , deci sis. aprindere/sis. injectie/sis. evacuare trebuie sa fie bune.
    mers cu noua butelie la rar , trecut in civ ...

    consumul mediu la al meu 1.6 mpi e pe la 10/11 in oras.

    Leave a comment:


  • bGy
    replied
    În jur de 5-7 milioane costa cu tot cu montaj.
    Trebuie sa mergi din nou la RAR pentru omologare.

    Leave a comment:


  • ionutz b
    replied
    butelia la 10 ani de la data fabricatie cat e scris pe tablita pe butelie sau de la montarea ei pe masina? si se schimba doar butelia sau cu tot cu ce cuprinde ea adica cu plutitorul si tot mecanismul? cat ar costa o butelie de 60 l ca ma apropi si eu de 10 ani. multumesc

    Leave a comment:


  • akN_
    replied
    am butelie de 55 l cred ca nu ma costa prea mult o butelie si trebuie sa fac si schimbul de ulei filtre si toate cele ca am 60.000 cu ea

    Leave a comment:


  • bGy
    replied
    Da, la 10 ani trebuie sa schimbi butelia.

    Leave a comment:


  • akN_
    replied
    Salut eu cu 43 de litri am facut 370 de km .. cred ca am o problema pe undeva ca imi miroase a gaz in masina cand merg si cand opresc motoru.. nustiu ce poate sa aiba acuma am avut si un caz nefericit am avut si accident toata partea din drepta usa fata + geam , usa spate , prag + stalp ..toate piesele usa fata 280lei usa spate 200lei geam fata 100lei stalp+prag 200 ma costa 780 lei si 2500 lei manopera vopsea montat , demontat si toate cele... Acum sa vedem ce imi va spune si de problema cu gazu` am 9 ani si 6 luni de cand am "bomba" pe masina din cate am inteles butelia se schimba la 10 ani..

    Leave a comment:


  • bobinuta
    replied
    Originally posted by Andyno
    Bravo. Felicitari. Ai facut o achizitie foarte buna...nici un diesel nu scoate asa consum.
    Salut,
    Multumesc pentru felicitari, dar cred ca ai vrut sa te referi la costurile implicate si nu la consumul efectiv in sine. Din cate stiu, cei care au motorizare Diesel, raporteaza consumuri uzuale intre 6 si 8 litri/100Km in oras (Bucuresti). Ori, atat consumul care mi-a reiesit mie (12.5l/100Km) cat si cel care rezulta din ceea ce ai scris tu (350Km cu 40l --> 11.42l/100Km) sunt mult mai mari.

    In schimb, daca as lua o medie a consumului unui Diesel, sa zicem 7l/100Km in Bucuresti, ar rezulta ca 350Km ar putea fi parcursi cu 24.5 litri de motorina, respectiv 24.5 l * 5.79 RON = 141.85 RON . Prin comparatie cu cei aprox. 115 RON ptr aceasi distanta parcursa pe GPL, intr-adevar, nici Diesel-ul nu e mai avantajos, dar e foarte pe aproape.

    Aici ar intra in discutie costurile de intretinere ale unui motor Diesel versus unul pe benzina care functioneaza cu GPL. Multi sustin ca GPL-ul aduce uzuri premature motorului. Desi nu am cunostiinte deosebite de mecanica, cred ca se refera mai curand la cilindri, mergand pe ideea ca arderea este "uscata". Pe cinstitelea, nu prea stiu cum sa comentez, intrucat arderea nu prea are cum sa fie decat uscata, in nici un caz umeda, hi hi. Si ca idee, cred ca pe GPL e mai "curata" (in sens de mai completa), intrucat la iesirea tevii de esapament nu prea miroase a nimic, pe cand pe benzina se mai simte cate ceva (si cred ca pe benzina se produce mai multa zgura decat pe GPL).
    Poate vreun coleg forumist mai priceput sau profesionist in domeniu, ar putea sa ma lamureasca mai bine.
    Originally posted by Andyno
    In legatura cu zgomotul facut de rampa de injectie...sigur se aude din masina! ceea ca nu prea cred.
    Aici nu prea inteleg ce vrei sa spui, poti fi mai clar? Ai vrut sa faci putin haz, sau nu m-am prins eu ?! Cum vine chestia cu sigur se aude, dar nu prea crezi ... ? Eu am ascultat cu atentie si e clar ca atunci cand functioneaza rampa de injectie GPL, zgomotul provenit dinspre capota e mai mare. Pana la urma cum ramane ? Hi.

    Cu bine,
    Bob

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    Bravo. Felicitari. Ai facut o achizitie foarte buna...nici un diesel nu scoate asa consum.
    In legatura cu zgomotul facut de rampa de injectie...sigur se aude din masina! ceea ca nu prea cred. Eu cu 1.6 16v (laguna) cu 40 l merg 350 in Bucuresti si 500 km afara.

    Leave a comment:


  • bobinuta
    replied
    Salutare!
    Mi-am pus de curand o instalatie GPL Landi-Renzo, la "Eugen si fiul".
    Deocamdata sunt foarte multumit in Bucuresti. Nu am avut cand sa testez in afara. Masina e un Logan 1.6MPI din 2005, motorul vechi cu 8 valve.

    Ieri am epuizat primul full de GPL luat de la Petrom-ul din str. Jiului (sector1), cu 2.74 RON/l, cantitate totala 43.5 litri (total 119 RON). Pana cand s-a epuizat gazul, am parcurs un total de 352 Km exclusiv in Bucuresti. Asta inseamna un consum de 12.36 litri / 100Km in regim urban.

    Tinand cont de faptul ca pe benzina Premium 95, consumam cam 11 litri/100Km (in traficul aglomerat din Bucuresti), rezulta ca folosind aceasi cantitate de carburant as fi putut parcurge cam 395 Km, dar cu un pret total de 252 RON.

    Socotelile arata un cost de 0.34 RON/1Km cu GPL si 0.638 RON/1Km cu benzina Premium 95. Rezulta un raport de 1.88 intre benzina si GPL, deci o economie de 47.1% .

    Mentionez ca nu am simtit diferenta intre regimul de functionare pe gaz fata de cel pe benzina (ca putere/demaraj, functionare pe AC, etc.). Cand functioneaza pe GPL, zgomotul aparent al motorului creste un pic, datorita sunetelor produse de rampa de injectie GPL, dar asta se simte doar daca esti atent. O alta surpriza foarte interesanta a fost data de faptul ca la iesirea tevii de esapament, cand functionez pe GPL, nu simt aproape nici un fel de miros !

    Cred ca am facut o investitie buna.
    Drum bun si sa va bucurati de autonomie maxima !

    Bob

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google