Consum Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • andreyi
    replied
    Am rupt GPL-ul zilele astea: 410 km cu un plin (47 litri), iese cam 11,5%, am batut recordul. Traseu: Braila - Cernavoda - Saturn si retur, super aglomeratie, masina full, 5 persoane, AC non stop, tras de motor cat a dus. Incep totusi sa ma ingrijorez vizavi de o anume puturoseala in conditii de caldura mare/incarcare/AC si consum cam mare.

    Leave a comment:


  • danminator
    replied
    Ce consum aveti acum vara pe Logan 0.9 cu GPL? Personal am facut cu un plin 294 KM in Bucuresti cu aerul conditionat pornit tot timpul.

    Leave a comment:


  • ftw0w
    replied
    logan 1.4mpi, 2006, instalatie tomasetto stag 200, alimentare ultima data: 44l de la lukoil, km parcursi: 390 - ar veni un consum de 11.2%. o parere ? mi se pare putin cam mare pentru oras, schimb doar in 3000RPM + sau -. ar trebui sa ma programez pentru un reglaj ?

    masina a fost cumparata deja cu instalatia montata, am schimbat eu filtrele la 93k KM, in prezent avand 99k. a existat si un reglaj software, insa de cand o detin, culburatorii nu au fost reglati. exista o posibilitate sa fie si de acolo ? si ce se intampla mai exact daca nu sunt reglati ? multumesc.

    Leave a comment:


  • mariusALIN
    replied
    salutare domnilor consum pe logan 1.6 8v instalatie AGC compact
    Am alimentat luna asta cu 88L gaz si am mers 1070km rezulta un consum de 8.2% mers 70% extraurban ,schimb vitezele 2500-2700

    Leave a comment:


  • Urs
    replied
    Multumesc. Daca grija fata de injectoare inseamna numai schimbul de filtre, fara alte manevre, sunt tata lor, nu-mi schimb piticii de pe creier, 5000 km cel mic, 10.000 km cel mare. Cost nesemnificativ in comparatie cu economia facuta, am ajuns acum la aprox 30.000 km facuti de la montaj, la fel de multumit de consum 8.4 %, merg 90 % extraurban. Am incercat dupa vreo 50 km de merspe benzina o calibrare, mi-a scris ca nu se poate, "nozzle size too big". M-am lasat pagubas, daca nu-s probleme cu pornirea, ralanti-ul sau accelerare, nu are rost sa ma agit. Multumesc inca odata MOOG.
    Attached Files
    Last edited by Urs; 28 March 2017, 19:31.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Originally posted by Urs View Post
    Si la golanul meu 1.4 fabricat in 2005, la care am montat anul trecut in septembrie, o instalatie gpl lovato, (la Iasi la Moog), consumul fata de benzina e mai mare, acum nu stiu daca cu 20 sau 25 %, nu am pastrat o evidenta stricta.
    In schimb sunt de alta parere in privinta culbutorilor. Anual, din 2008 de cand l-am cumparat, fac cate un reglaj la culbutori. Daca pana anul acesta, nu gaseam mari diferente la cei aprox 17.000 km facuti anual, am avut surpriza ca la culbutorii supapelor de evacuare sa nu-mi intre nici macar lera de 0,20, desi in trecut la fiecare reglaj intra, cu mici exceptii, cea de 0,25. Le-am reglat acum la 0,30 si vad vara viitoare la cat le gasesc. Deci parerea mea e ca mersul pe gpl, afecteaza scaunul supapelor de evacuare, in timp se micsoreaza jocurile. Ca e nesimnificativ cu economia facuta, asta e alta treaba. Chiar si cu consumul marit, in cei aproximativ 20.000 km facuti de anul trecut, consider ca cei 2600 ron dati pe instalatie s-au amortizat. De acum merg pe profit inca vreo 8 ani, nu am de gand sa dau golanul la Remat pana nu expira termenul de valabilitate al buteliei.
    Ca veni vorba de filtre, am schimbat personal, in parcare, prima data la 10.000 km cel mic, din vaporizator si m-am speriat cata mizerie am gasit, l-am schimbat imediat si pe cel tip cartus, de filtrare fina si de atunci il schimb pe cel mic la 5.000 km si pe cel mare la 10.000 km. Stiu, o sa spuneti ca e risipa, in cartea de intretinere scrie 15.000/30.000 km.
    Pentru schimb injectoare ar trebui sa ma deplasez la MOOG, cam departe, 200 km, in schimb cu filtrele ma descurc si singur. Mai bine previn deterioararea lor prin schimb mai des de filtre.
    Eu alimentez numai la Suceava, MOL sau Lukoil, (gaz mai curat nu stiu sa fie in alta parte) cu 2,19 ron pe litru, Radauti-ul mi-ar fi mai aproape, dar pretul pe acolo sta de un an la 3,4 ron litrul. Din aceasta cauza mi-am si montat butelie de 90 litri. Sa nu merg saptamanal 50 km pentru alimentare.
    Bafta tuturor !
    Acu vazui postul tau de pe aici...
    Filtrul de stare lichida nu arata nasol...e aproape normal la 10-15k...
    Nu cred ca merita sa schimbi asa repede...10k cu 20k ar fi ok...
    Asta ca sa fii mai catolic decat unii...
    Cat despre injectoarele tale, expira butelia si nu se duc daca ai grija de ele...

    Leave a comment:


  • rambo2000
    replied
    O gaura mai mare nu creste consumul mai ales la o diferenta de 0.1 mm,se compenseaza foarte usor din presiunea gazului.

    Leave a comment:


  • nucu68
    replied
    Multumesc pentru tabel. DEci conforma tabelului duza trebuie sa fie de 1,7 - 1,8. Omuletul mi-a spus ca lui i-au facut.... gaura de 1,9. Deci mai mare.

    Leave a comment:


  • rambo2000
    replied
    Eu la motor de 40 KW (55CP) am diuzele de 1.7 cu presiunea de 1.1,inainte le aveam de 2.0 cu presiunea de 1.0 si nu era nici o diferenta la consum.Daca motorul simte ca ii vine prea mult gaz reduce timpii de injectie si invers daca ii vine prea putin mareste timpii.Teoretic ar trebui sa mearga mereu cu amestecul optim.Singura problema in cazul modificarii timpilor de injectie este ca nu o sa iti mai porneasca bine dimineata.Iti atasez un tabel cu ce dimensiuni recomanda cei de la STAG.KM cred ca inseamna KW
    Attached Files

    Leave a comment:


  • nucu68
    replied
    D-le Aris mai sunt destui ca d-ta care scriu doar pentru a aduna posturi. Ca in rest ... Asa ca pe viitor abtine-te.
    D-le Rambo am discutat cu persoana si mi-a spus ca i s-a pus pe masina totul nou scos din cutie. Tomaseto plus Stag. Eu cred ca totul vine de la calibrarea injectoarelor. Stiu ca se da o gaura in ele in functie de puterea motorului. Si daca aceasta gaura e prea mare atunci poate aprea aceasta problema. Corect? Dar daca gaura e prea mica, care sunt simptomele?

    Leave a comment:


  • rambo2000
    replied
    Originally posted by nucu68 View Post
    Am spus destul de clar.
    Tomasetto face vaporizatoare,electrovalve,injectoare si este Made in Italy
    Stag este produs in Polonia si este cunoscut in special pentru partea electronica a instalatiei de GPL(ECU).In cazul prietenului tau este posibil sa fi fost montata gresit,injectoare defecte sau prost calibrate.Daca esti din Iasi de ce nu ii faci o vizita tovarasului Moog?El se pricepe cel mai bine la Stag.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by nucu68 View Post
    Pe un logan cu instalatie Landi de fabrica s-a schimbat cu Tomaseto pastrandu-se doar vaporizatorul de la Landi. Din pacate dupa n-spe mii de reglase, masina scoate un consum de 15% in oras si 13,2 % in afara. Omul e disperat. Nu mai stie ce sa mai faca. Care poate fi cauza
    Sa mere pe benzina, consuma mai puțin

    Leave a comment:


  • nucu68
    replied
    Am spus destul de clar. A fost Landi Renzo. Avea un consum de 10-11 in oras si 8-9 in afara.Acum este Tomaseto Stag cu vaporizator Landi.

    Leave a comment:


  • rambo2000
    replied
    Cu Landi ce consum avea?Tomasetto este vaporizatorul,nu cumva a montat Stag?

    Leave a comment:


  • nucu68
    replied
    Pe un logan cu instalatie Landi de fabrica s-a schimbat cu Tomaseto pastrandu-se doar vaporizatorul de la Landi. Din pacate dupa n-spe mii de reglase, masina scoate un consum de 15% in oras si 13,2 % in afara. Omul e disperat. Nu mai stie ce sa mai faca. Care poate fi cauza

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google