If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Un mecanic mi-a zis ca 1.2 nu prea se pretează la gaz, din cauza materialelor slab calitativ din care este alcătuit. La 1.4 si 1.6 8v, era alta viață, motor simplu, ușor de întreținut si fiabil in timp.
asta stiu si eu !!
ASteptam parerea si altor posesori de 1.2 16v cu GAZ !! dac au avut probleme cu motorul la peste 30.000 km
Am masina noua logan 1.2 16v doar ce i-am terminat rodajul are 1150 de km , eu o sa circul cu masina doar in bucuresti la ore de varf in regim TAXI in medie intre 250 si 400 de km / zi in 2 soferi.... si am cateva intrebari nelamuriri care nu imi dau pace pt ca am avut numai dieseluri
- sa presupunem ca ar consuma 8% in bucuresti => 8x4.8 = 38.4 lei in .....gaz consuma cu 1-2 litri mai mult deci 10 litri de gaz x 2.1 lei litru = 21 lei diferenta este de 17.4 lei
- reviziile de gaz la cati km se fac ??
- am colegi taximetristi f multi cu motorizarea asta de 1.2 care o am eu si la care li sau faramat chiulasele motorului din cauza gazului spun ei asadar trebuie facut periodic reglare de culbutori (tacheti ) lasati mai nestransi sa inchida bine supapele (daca nu supapa zboara de acolo si sparge pistonul)
Asadar merita gazul la motorizarea asta de 1.2 16v ??? nemai punanad in calcul reparatia motorului care daca e sa pice costa 30 de mil chiulasa cu rectificare motor supape etc..
Un mecanic mi-a zis ca 1.2 nu prea se pretează la gaz, din cauza materialelor slab calitativ din care este alcătuit. La 1.4 si 1.6 8v, era alta viață, motor simplu, ușor de întreținut si fiabil in timp.
La 15.000 km e cel mai indicat sa schimbi filtrele de gpl, indiferent de instalatie.
Culbutorii trebuie reglati mai devreme decat spune cartea, mai ales ca mergi pe gaz, nu mai e ca la mpiuri unde reglezi tachetii dupa ureche si inca merge masina cu ei dereglati. Sunt multe cazuri pe forum cand la 60.000 km cu tachetii nereglati efectiv n-a mai pornit masina.
In general taximetristii sunt simpli angajati, nu sunt soferi si nu-i intereseaza de bunastarea masinii, da in ea ca surdu-n clopot si normal ca se duce dracului.
In conditiile astea treptele de viteza ar trebui schimbate la 2000-2500 rpm pentru ca si-asa se incinge motorul ala de-l ia dracu in aglomeratia din Bucuresti.
In oras nu cred ca iti consuma doar 8, mai realist ar fi un 10% oricat ai merge de subturat; pe gaz imi consuma mie, 1.6mpi, undeva la 11% in aglomeratie mare.
Daca tii cont de revizii la timp si nu-i dai in gura ture aiurea, faptul ca-i montezi gpl nu-i va dauna incat sa strici chiulasa.
La 15.000 km e cel mai indicat sa schimbi filtrele de gpl, indiferent de instalatie.
Culbutorii trebuie reglati mai devreme decat spune cartea, mai ales ca mergi pe gaz, nu mai e ca la mpiuri unde reglezi tachetii dupa ureche si inca merge masina cu ei dereglati. Sunt multe cazuri pe forum cand la 60.000 km cu tachetii nereglati efectiv n-a mai pornit masina.
In general taximetristii sunt simpli angajati, nu sunt soferi si nu-i intereseaza de bunastarea masinii, da in ea ca surdu-n clopot si normal ca se duce dracului.
In conditiile astea treptele de viteza ar trebui schimbate la 2000-2500 rpm pentru ca si-asa se incinge motorul ala de-l ia dracu in aglomeratia din Bucuresti.
In oras nu cred ca iti consuma doar 8, mai realist ar fi un 10% oricat ai merge de subturat; pe gaz imi consuma mie, 1.6mpi, undeva la 11% in aglomeratie mare.
Daca tii cont de revizii la timp si nu-i dai in gura ture aiurea, faptul ca-i montezi gpl nu-i va dauna incat sa strici chiulasa.
Am masina noua logan 1.2 16v doar ce i-am terminat rodajul are 1150 de km , eu o sa circul cu masina doar in bucuresti la ore de varf in regim TAXI in medie intre 250 si 400 de km / zi in 2 soferi.... si am cateva intrebari nelamuriri care nu imi dau pace pt ca am avut numai dieseluri
- sa presupunem ca ar consuma 8% in bucuresti => 8x4.8 = 38.4 lei in .....gaz consuma cu 1-2 litri mai mult deci 10 litri de gaz x 2.1 lei litru = 21 lei diferenta este de 17.4 lei
- reviziile de gaz la cati km se fac ??
- am colegi taximetristi f multi cu motorizarea asta de 1.2 care o am eu si la care li sau faramat chiulasele motorului din cauza gazului spun ei asadar trebuie facut periodic reglare de culbutori (tacheti ) lasati mai nestransi sa inchida bine supapele (daca nu supapa zboara de acolo si sparge pistonul)
Asadar merita gazul la motorizarea asta de 1.2 16v ??? nemai punanad in calcul reparatia motorului care daca e sa pice costa 30 de mil chiulasa cu rectificare motor supape etc..
Consum normal. Greutatea suplimentara nu are prea mare impact la drum lung. Are impact in oras unde accelerezi si franezi frecvent.
La drum lung are impact aerodinamica (de exemplu daca ai cutie pe acoperis va creste consumul).
Viteza medie de 90 de km pe ora e greu de crezut. Ar fi insemnat sa faci sub 5 ore pe acel traseu ceea ce nu cred ca s-a intamplat.
plecat din Botosani la ora 17 ( aproximativ ) si la ora 23:20 am ajuns in Rasnov .. timpul cu tot cu opriri.. m'am exprimat eu gresit tot drumul cat a fost libera soseaua am mers constant cu 90 km/h .. mai putin in urcare nu prea poate loganul si in orase )
Consum normal. Greutatea suplimentara nu are prea mare impact la drum lung. Are impact in oras unde accelerezi si franezi frecvent.
La drum lung are impact aerodinamica (de exemplu daca ai cutie pe acoperis va creste consumul).
Viteza medie de 90 de km pe ora e greu de crezut. Ar fi insemnat sa faci sub 5 ore pe acel traseu ceea ce nu cred ca s-a intamplat.
ultimul consum ... Botosani - Rasnov ( 400 km ) 4 persoane , portbagaj full de bagaje + roata de rezerva traseu prin Valea Oituzului spre Rasnov, facut plin de GPL ( aprox 32 litri ) la plecarea din Botosani ... alimentat a doua zi in Rasnov cu 29 litri.. viteza medie 90 km /h
Ultimul consum, Braila- Constanta si retur, mers prin oras, etc, 470 km cu 45 litri, adica 9,57%, gaz de *****, presiune slaba rau, bujii noi. Mers in regim alert, mai mult extraurban, 140-160 kmh autostrada si 110-140 kmh europene.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: