Consum Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • evil_2009
    replied
    Originally posted by aris86 View Post
    Un mecanic mi-a zis ca 1.2 nu prea se pretează la gaz, din cauza materialelor slab calitativ din care este alcătuit. La 1.4 si 1.6 8v, era alta viață, motor simplu, ușor de întreținut si fiabil in timp.
    asta stiu si eu !!


    ASteptam parerea si altor posesori de 1.2 16v cu GAZ !! dac au avut probleme cu motorul la peste 30.000 km

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by evil_2009 View Post
    Am masina noua logan 1.2 16v doar ce i-am terminat rodajul are 1150 de km , eu o sa circul cu masina doar in bucuresti la ore de varf in regim TAXI in medie intre 250 si 400 de km / zi in 2 soferi.... si am cateva intrebari nelamuriri care nu imi dau pace pt ca am avut numai dieseluri
    - sa presupunem ca ar consuma 8% in bucuresti => 8x4.8 = 38.4 lei in .....gaz consuma cu 1-2 litri mai mult deci 10 litri de gaz x 2.1 lei litru = 21 lei diferenta este de 17.4 lei
    - reviziile de gaz la cati km se fac ??
    - am colegi taximetristi f multi cu motorizarea asta de 1.2 care o am eu si la care li sau faramat chiulasele motorului din cauza gazului spun ei asadar trebuie facut periodic reglare de culbutori (tacheti ) lasati mai nestransi sa inchida bine supapele (daca nu supapa zboara de acolo si sparge pistonul)


    Asadar merita gazul la motorizarea asta de 1.2 16v ??? nemai punanad in calcul reparatia motorului care daca e sa pice costa 30 de mil chiulasa cu rectificare motor supape etc..
    Un mecanic mi-a zis ca 1.2 nu prea se pretează la gaz, din cauza materialelor slab calitativ din care este alcătuit. La 1.4 si 1.6 8v, era alta viață, motor simplu, ușor de întreținut si fiabil in timp.

    Leave a comment:


  • evil_2009
    replied
    Originally posted by 827sam View Post
    La 15.000 km e cel mai indicat sa schimbi filtrele de gpl, indiferent de instalatie.
    Culbutorii trebuie reglati mai devreme decat spune cartea, mai ales ca mergi pe gaz, nu mai e ca la mpiuri unde reglezi tachetii dupa ureche si inca merge masina cu ei dereglati. Sunt multe cazuri pe forum cand la 60.000 km cu tachetii nereglati efectiv n-a mai pornit masina.
    In general taximetristii sunt simpli angajati, nu sunt soferi si nu-i intereseaza de bunastarea masinii, da in ea ca surdu-n clopot si normal ca se duce dracului.
    In conditiile astea treptele de viteza ar trebui schimbate la 2000-2500 rpm pentru ca si-asa se incinge motorul ala de-l ia dracu in aglomeratia din Bucuresti.
    In oras nu cred ca iti consuma doar 8, mai realist ar fi un 10% oricat ai merge de subturat; pe gaz imi consuma mie, 1.6mpi, undeva la 11% in aglomeratie mare.
    Daca tii cont de revizii la timp si nu-i dai in gura ture aiurea, faptul ca-i montezi gpl nu-i va dauna incat sa strici chiulasa.
    suntem particulari D

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    La 15.000 km e cel mai indicat sa schimbi filtrele de gpl, indiferent de instalatie.
    Culbutorii trebuie reglati mai devreme decat spune cartea, mai ales ca mergi pe gaz, nu mai e ca la mpiuri unde reglezi tachetii dupa ureche si inca merge masina cu ei dereglati. Sunt multe cazuri pe forum cand la 60.000 km cu tachetii nereglati efectiv n-a mai pornit masina.
    In general taximetristii sunt simpli angajati, nu sunt soferi si nu-i intereseaza de bunastarea masinii, da in ea ca surdu-n clopot si normal ca se duce dracului.
    In conditiile astea treptele de viteza ar trebui schimbate la 2000-2500 rpm pentru ca si-asa se incinge motorul ala de-l ia dracu in aglomeratia din Bucuresti.
    In oras nu cred ca iti consuma doar 8, mai realist ar fi un 10% oricat ai merge de subturat; pe gaz imi consuma mie, 1.6mpi, undeva la 11% in aglomeratie mare.
    Daca tii cont de revizii la timp si nu-i dai in gura ture aiurea, faptul ca-i montezi gpl nu-i va dauna incat sa strici chiulasa.

    Leave a comment:


  • evil_2009
    replied
    Am masina noua logan 1.2 16v doar ce i-am terminat rodajul are 1150 de km , eu o sa circul cu masina doar in bucuresti la ore de varf in regim TAXI in medie intre 250 si 400 de km / zi in 2 soferi.... si am cateva intrebari nelamuriri care nu imi dau pace pt ca am avut numai dieseluri
    - sa presupunem ca ar consuma 8% in bucuresti => 8x4.8 = 38.4 lei in .....gaz consuma cu 1-2 litri mai mult deci 10 litri de gaz x 2.1 lei litru = 21 lei diferenta este de 17.4 lei
    - reviziile de gaz la cati km se fac ??
    - am colegi taximetristi f multi cu motorizarea asta de 1.2 care o am eu si la care li sau faramat chiulasele motorului din cauza gazului spun ei asadar trebuie facut periodic reglare de culbutori (tacheti ) lasati mai nestransi sa inchida bine supapele (daca nu supapa zboara de acolo si sparge pistonul)


    Asadar merita gazul la motorizarea asta de 1.2 16v ??? nemai punanad in calcul reparatia motorului care daca e sa pice costa 30 de mil chiulasa cu rectificare motor supape etc..

    Leave a comment:


  • stolniceanulucian
    replied
    In titlul topicului scrie sus mare si clar:
    Consum Logan GPL

    Leave a comment:


  • Andrei.TMT
    replied
    Originally posted by stolniceanulucian View Post
    Cat costa un Logan de 3500 cmc, cu cutie automata si GPL din fabrica ?
    În poza atasata scrie sus mare si clar : SLK 350 (Mercedes-Benz )

    Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • mihaimmn
    replied
    Originally posted by stolniceanulucian View Post
    Consum normal. Greutatea suplimentara nu are prea mare impact la drum lung. Are impact in oras unde accelerezi si franezi frecvent.
    La drum lung are impact aerodinamica (de exemplu daca ai cutie pe acoperis va creste consumul).
    Viteza medie de 90 de km pe ora e greu de crezut. Ar fi insemnat sa faci sub 5 ore pe acel traseu ceea ce nu cred ca s-a intamplat.
    plecat din Botosani la ora 17 ( aproximativ ) si la ora 23:20 am ajuns in Rasnov .. timpul cu tot cu opriri.. m'am exprimat eu gresit tot drumul cat a fost libera soseaua am mers constant cu 90 km/h .. mai putin in urcare nu prea poate loganul si in orase )

    Leave a comment:


  • stolniceanulucian
    replied
    Cat costa un Logan de 3500 cmc, cu cutie automata si GPL din fabrica ?

    Leave a comment:


  • i860
    replied
    7963 km consum mixt 12.29l/100km, 3.5l cutie automata.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • stolniceanulucian
    replied
    Consum normal. Greutatea suplimentara nu are prea mare impact la drum lung. Are impact in oras unde accelerezi si franezi frecvent.
    La drum lung are impact aerodinamica (de exemplu daca ai cutie pe acoperis va creste consumul).
    Viteza medie de 90 de km pe ora e greu de crezut. Ar fi insemnat sa faci sub 5 ore pe acel traseu ceea ce nu cred ca s-a intamplat.

    Leave a comment:


  • mihaimmn
    replied
    ultimul consum ... Botosani - Rasnov ( 400 km ) 4 persoane , portbagaj full de bagaje + roata de rezerva traseu prin Valea Oituzului spre Rasnov, facut plin de GPL ( aprox 32 litri ) la plecarea din Botosani ... alimentat a doua zi in Rasnov cu 29 litri.. viteza medie 90 km /h

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Ultimul consum, Braila- Constanta si retur, mers prin oras, etc, 470 km cu 45 litri, adica 9,57%, gaz de *****, presiune slaba rau, bujii noi. Mers in regim alert, mai mult extraurban, 140-160 kmh autostrada si 110-140 kmh europene.
    Last edited by andreyi; 29 March 2016, 08:30.

    Leave a comment:


  • biancamarius5
    replied
    Consum 8 la suta.in medie 550 km cu un plin 44l.mers cu 100 km/h si 60 in oras

    Leave a comment:


  • Lucian-Twingo
    replied
    cu ultimul plin de gaz 37.8 litri am parcurs in Bucuresti 412 km=> consum de 9,17 %

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google