Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Marketing-ul şi politica de preţuri îşi fac bine treaba!

    Comment


    • Si mie imi pare ca sunt din ce in ce mai multe masini dacia,din noua gama pe strazi, de la sandero si logan pana la duster
      Dacia s a dovedit a fi fiabila, probabil acesta este motivul principal

      Comment


      • Se pare ca a prins si pe alte meleaguri,
        http://www.auto-bild.ro/stiri/dacia-...nta-70115.html ,
        dar nu-s atat de fiabile, sa nu le mai ridicam in slavi atat, ca fapt divers, intr-o luna, capota a ruginit in mai multe locuri, si dacia se face ca ploua. Asta nu mai e masina, e jaf pe bani.

        Comment


        • Originally posted by Oti View Post
          Mii de scuze, eram sub influenta "smintelilor", am vrut sa spun ca acum clientul "bate tare si de multe ori" la usa Dacia ca sa-si cumpere o masina si o sa vina vremea cand Dacia o sa traga clientul de mana , de pe strada in magazin. O spun din perspectiva unuia care a trecut prin asa ceva, nu este vorba de faliment.
          Oti, ca o recomandare prieteneasca - mai bine iti vinzi sandero'ul acuma cat mai iei niste bani frumosi pe el si-ti iei o masina care chiar sa-ti placa sh de banii aia. E clar ca asta nu-ti mai place si nu-ti convine ...

          Comment


          • Originally posted by panselin4 View Post
            Si mie imi pare ca sunt din ce in ce mai multe masini dacia,din noua gama pe strazi, de la sandero si logan pana la duster
            Dacia s a dovedit a fi fiabila, probabil acesta este motivul principal
            se vand pana incep sa rugineasca astea intr-o luna, 2,3, maxim 1 an si apoi toata vanzarile astea o sa se intoarca impotriva lor, adica un fel de antireclama ca nu-s in stare sa faca o tabla care sa nu rugineasca macar 5-6 ani. britanicii s-au cam desumflat dupa ce s-au trezit cu rugina pe dustere. dacia se lauda parca intr-o vreme ca dusteru a prins foarte bine la englezi

            prima generatie de logan, ph1+ph2, nu ruginea asa repede. astea vad ca ori vin gata ruginite ori ruginesc repede, in cateva luni, maxim 1 an, 2

            eu nu-mi mai cumpar dacie chiar daca a mea inca nu a ruginit (6 ani jumate) pt ca vad ca astea noi sunt mai slabe per ansamblu decat masina mea. au pulsat la design si au taiat la fiabilitate si protectie anticoroziva. in aceste conditii nu doresc un nou produs dacia. eu n-am pomenit la masina mea si la prima generatie de logane atatea belele cu casete de directie, inundatii prin masina frecvente, troncaneli, portiere nealiniate, etc

            mai bine altceva, chiar daca dau o suma mai mare si poate ca mai putine dotari (depinde de clasa masinii) insa inca mai cercetez variante.

            zici ca e o masina facuta de amatori.

            fiind a 2a generatie, in mod normal nici nu ar mai fi trebuti sa aiba atatea probleme, toate problemele copilariei ar fi trebuit rezolvate. la dacia nu numai ca s-au conservat dar te trezesti si cu probleme care inainte nu existau sau aveau o incidenta redusa
            Last edited by cristi....; 27 June 2015, 21:38.

            Comment


            • Dusterul (17000 euro) nasului meu, are 105000 km si deja a schimbat cap de bara pe garantie si nu a mai avut timp sa schimbe si pivotul ca a depasit garantia. Dusterul din 2013 a inceput sa-i rugineasca, in schimb loganul mcv din 2012, nu are nicio problema cu el, rezista mai mult la tavaleala fata de astea noi. Tabla subtire si proasta si nema garantie când apelezi la ei.

              Comment


              • pai daca ar mai pune si tabla tapana, asa ca pt un bentley sa zicem ( ca fapt divers in filosofia englezeasca a masinilor de lux, greutatea nu e un impediment ci o calitate, un rolls royce are peste 2.4 tone la gol, nici nu se gandesc sa umble cu prostii din fibra sa-l faca mai usor) nu ar mai porni loganul de pe loc cu ce motoare are sau nu ar depasi 90-100km/h viteza maxima si consum ca de hypercar

                tabla subtire am vazut si la masini de 50 de mii de euro (la astea optionalele costa foarte mult, nu masina in sine, optionalele pot dubla valoarea initiala a masinii), deci nu e bai. daca lovesti usor portierele suna a gol, ma refer la panourile exterioare. audi a6, asta nou, c7, are aripile din plastic
                Last edited by cristi....; 27 June 2015, 22:04.

                Comment


                • Cand am vazut postarea, am crezut ca ne faci o surpriza si ne arati noua ta achizitie )


                  Se pare ca in zona stergatoarelor nu exista acel plastic care e prezent la Logan 2/Sandero 2.
                  Last edited by Crs. Sandel; 23 July 2015, 20:24.

                  Comment


                  • Este asemanator cu cel de la X90, mult mai bun ca cel de la x52. am mai observat la masini pregatite de vanzare, din cauza soarelui puternic acel plastic era ridicat in sus, dezlipit de parbriz. Nu e tocmai fiabila solutia aleasa de dacia.

                    Comment


                    • Originally posted by aris86 View Post
                      La dacia curge lapte si miere pana o cumperi, apoi apare tusea si junghiul (garantia).
                      Bine punctat!


                      " in schimb loganul mcv din 2012, nu are nicio problema cu el, rezista mai mult la tavaleala fata de astea noi." NOROCOSUL de el !
                      Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                      Comment


                      • Cutie de viteze automatizata pe Dacia Logan, Logan MCV, Sandero si Sandero Stepway. Premiera la Frankfurt

                        Dacia aduce in gama sa de modele, in premiera, o cutie de viteze automatizata, denumita Easy-R, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt (17-27 septembrie). Modelele care vor fi echipate cu Easy-R sunt Logan, Logan MCV, Sandero si Sandero Stepway, a anuntat Grupul Renault.



                        Asadar, modelele Duster, Lodgy, Dokker si Dokker Van nu vor beneficia de o cutie de viteze automatizata.

                        In schimb, Duster Edition 2016 va fi prezentat la Salon, avand echipamente noi si modificari de stil, reiese din anuntul companiei mama.

                        Transmisia Easy-R este o cutie de viteze mecanica (manuala), automatizata. Masina are doua pedale – frana si acceleratie – si se comporta ca o transmisie automata din punctul de vedere al perceptiei utilizatorului.

                        Acest tip de transmisie manuala automatizata este cea mai accesibila solutie de a face o “masina automata”, tehnologia regasindu-se deja pe modele Fiat, Citroen si Peugeot. Comportamentul acestei cutii de viteze este caracterizat de comoditate in utilizare, dar si de intreruperi (pauze) semnificative atunci cand sistemul automatizat schimba vitezele.

                        Grupul Renault si Dacia nu au anuntat inca pe ce motorizari va fi disponibila aceasta transmisie Easy-R.

                        Mai multe detalii vor fi disponibile la jumatatea lunii septembrie, la Salon.

                        Sursa

                        Comment


                        • Acum am vazut si eu , in sfarsit o cutie automata pe Dacia .
                          Stiu ca existau foarte multi care doreau o cutie automata mai ales pe Duster..insa se pare ca tocmai pe Duster nu va fi ..nu inteleg de ce
                          Oricum o miscare foarte importanta..cam in directia asta se merge ..pe jeepuri si limuzine de lux nu mai exista nici macar standard cutie manuala .Foarte frumos !
                          Last edited by Allyn_y; 28 August 2015, 12:46.

                          Comment


                          • Pai duster are motoare mai fortoase, acolo va fi alta cutie probabil decat asta de pe Logan.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Noutăți din 2014!


                              Partea haioasă e că Easy-R e de fapt un JH3 robotizat, cu un singur ambreiaj, nume de cod JS3, ce "merge" în 2 moduri automat sau manual cu + și - câte o treaptă.

                              Se fabrică în Spania.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google