Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai dreptate torquemada, la plecare rapida pe asfalt cu nisip se aprinde ESP. La franare brusca pe asfalt cu nisip intra si ABS (nisip cazut din basculantele de la balastiera, depus neuniform pe asfalt, zone cu aderenta si zone fara aderenta). Sper sa ajute completarea. Nu gasesc filmul pe camera. Poate la urmatorul drum prin zona am sa fac o proba la 60km/h.
    Last edited by Oti; 26 August 2017, 20:27.
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • https://www.youtube.com/watch?v=zuX-...ature=youtu.be

      La 1.0 Sce am patit ieri sa imi oscileze vitezometrul la relanti (stand pe loc!). ar putea fi o problema?

      Comment


      • Am patit si eu o data la pornirea de dimineata, la 0.9 TCE. Aparent "asa face toate"

        Comment


        • Vad ca voua vi se ambaleaza singura destul de mult. Si la mine oscileaza cate o data cand e frig dar nu asa, ci 2-3 milimetri( la mine banuiesc ca e de la ventilatie, medianav, etc).

          Comment


          • Originally posted by Onixer View Post
            Am patit si eu o data la pornirea de dimineata, la 0.9 TCE. Aparent "asa face toate"
            Aparent intradevar, al meu nu face asa... Probabil e mai special, sau o fi de la benzina superplus

            Comment


            • E vorba de vitezometru nu turometru, dispare la apăsarea frânei.

              Nu e ok, dar de multe ori nici reproductibil fenomenul (nu lasă nici erori), oricum e de la ABS și văd că sunt afectate preponderent mașinile cu cu tpms indirect (euro5 și 6)
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Salutare. Am si eu o problema enervanta sa zic asa la loganul de la munca. La a mea nu am intalnit situatia asta.
                De foarte multe ori sesizez ca desi este activata inchiderea automata a usilor aceasta nu incuie automat usa. Am oprit motorul, deschis + inchis usa,repornit motorul si plecat de pe loc. Pana nu tin apasat butonul sa anulez si sa reactivez inchiderea automata aceasta nu se mai incuie automat ceea ce este stresant pentru mine.
                Iau colegi de pe traseu si descui de multe ori din buton usile insa cand plec se incuie automat la loc. Si totusi sunt zile in care nu se incuie deloc fara sa inteleg motivul.

                A mai patit cineva asta?

                Comment


                • E normal, ai ceva care e nu închis corect.

                  Dacă mai e și alarmă chioară(non CAN) care încuie la pornirea motoului și descuie la oprirea motorului - e clar
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • E singura care nu are montata alarma. Asa a facut inca de la inceput. Cat despre inchis corect nu stiu daca e neaparat asta pentru ca daca o inchid de la buton se inchide si ramane asa. Oricum nu are roat sa ma stresez prea tare ca nu prea e bagata in seama de nimeni, doar e masina de firma insa cand colegul e in concediu ramane la mine si eu nu o agreez asa.
                    Alt lucru care m-a disperat saptamana asta a fost scartaitul de la frana cred. Sunetul ala care se aude atunci cand ridic piciorul de pe frana de la semafor. Care e motivul? Deja se aude tot mai enervant, masina are doar 29.000 km si 1 an. Stiu ca sunetul este ceva comun la tot ce inseamna marca Dacia si am auzit chiar si la Renault insa care e motivul? Si cum se poate preveni/repara/ diminua macar?

                    Comment


                    • Scartaitul cand ridic piciorul de pe frana sa rezolvat la mine dupa curatatea sabotilor.

                      Sent from my P780 using Tapatalk

                      Comment


                      • Au mai pit-o i alii. E UCH-ul. Nu prea ai ce s-i faci... Songura soluie e sa oprestimotoru si s-l reporneti.
                        Poate m lmurete i pe mine cineva care e avantajul comandrii semnalului din uch, spre deosebire de sistemul clasic, cu releu.

                        Trimis de pe al meu Redmi Note 4 folosind Tapatalk

                        Treaba cu semnalizarea... au mai patit-o si altii. E UCH-ul. Nu prea ai ce sa-i faci... Singura soluie e sa opresti motorul si sa-l repornesti.
                        Poate ma lamureste si pe mine cineva care e avantajul comandarii semnalului din uch, spre deosebire de sistemul clasic, cu releu.

                        A dracu' treaba, am uitat ca nu tre' sa scriu cu diacritice.



                        Trimis de pe al meu Redmi Note 4 folosind Tapatalk
                        Last edited by calinrusu; 2 September 2017, 14:17. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Am o problema nerezolvata care nu imi da pace:
                          La fostul Logan 2 din 2014 motor 1.2 + gpl din fabrica, aveam o problema cu prima pornire la temperaturi de - 6 grade, problema pe care nu am reusit sa o rezolv.
                          Nu cred ca era din soft, am facut 2 update-uri la 2 reprezentante.
                          Eu banuiesc ca vreun senzor de temperatura nu era in regula. Voi ce ziceti, care sa fi fost problema?

                          Comment


                          • Ultimul ots pentru update injecție (D4F, K7M, K4M, F4R) era în ianuarie 2016 și rezolva problema:

                            TECHNICAL INFORMATION
                            Customer complaint
                            – Starting difficult and/or impossible when cold.

                            Possible causes
                            – Air flow during the starting phase not taken into account.
                            – Weather adjustments related to the volatility of the commercial fuel.
                            – Variation in the components (injectors, throttle valve).

                            PS. Fără o poză a istoricului de reprogramare al calculatorului de injecție, update-ul de soft e frecție la picior de lemn.
                            0=la furnizor, 1= pe linia de fabricație, 2= la dealer - a se observa calibrare Logan II ph1, 1,2 16v euro5
                            Attached Files
                            Last edited by t0rquemada; 3 September 2017, 12:29.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Ultimul update calculator injectie a fost facut in data de 13-07-2016, in reprezentanta. Iarna cand a scazut temperatura, aceiasi problema.
                              Ce mi se pare dubios ca doar de la -6 grade apareau probleme. In rest masina functiona impecabil.

                              Scuze nu prea am inteles.
                              Adica au fost facute 2 reprogramari doar pe hartie?
                              Nu s-a simtit nici o inbunatatire reala dupa aceste reprogramari calculator injectie.
                              Last edited by C.Mike; 3 September 2017, 12:46. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Mașina aia a avut doar o reprogramare după iesirea din fabrică, primele 2 au fost în fabrică.

                                In cazul tău, poza pusă de mine în #6868 trebuie să aibă pe ultima coloană din dreapta la data reprogramării data 16-07-13, dacă o are s-a făcut update, dacă nu e, e update pe hârtie
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google