Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema asta o am si eu, daca o las putin isi revine si totul este ok. Masina are 9500 km. O sa mentionez acum cand merg sa fac prima revizie, dara daca nu apare pe tester......

    Comment


    • La 1.4 n-am avut veci pururi problema asta.
      La 0.9 dap...am problema asta...adica daca plec de pe loc in secunda unu dupa ce am pornit motorul...si atunci face figuri doar in primii 100m. Daca o las 10-20 secunde...merge ok.

      Comment


      • Originally posted by darksun View Post
        Exact la fel facea si motorul pe Loganul vechi de 1.4, ma gandeam ca au rezolvat-o pe astea mai noi.
        Ahaa. Afirmația de mai sus pare să confirme observația mea. Nu știu pe nimeni de pe Sandero cu același TCe care să se plângă de astfel de probleme. Deci nu este neapărat de la motor ci de la Logan.

        Comment


        • Buna seara.
          Nu fiti ironici cu mm de ulei consumat.Daca a-si fi scris ca a consumat foarte putin , probabil ca a-ti fi intelas cat a consumat .
          Gpl din fabrica, chiulasa special realizata pentru acest tip de combustibil,din cate am citit .
          Cat a fost in garantie ,service-ul baga Mobil 5w30, intre revizii ,dupa aprox. 10.000 km bagam elf 5w40.Acum am peste 64.000km si ulei elf5w40.Merg cu gpl.Singurele probleme sunt ,pornire grea pe timp friguros , si era, consumul de ulei.
          La drum lung ,merg 5-10km pe benzina.

          Comment


          • Originally posted by keim View Post
            Problema asta o am si eu, daca o las putin isi revine si totul este ok. Masina are 9500 km. O sa mentionez acum cand merg sa fac prima revizie, dara daca nu apare pe tester......
            Vad ca sunt ceva posesori de 0.9 care se bucura de asta, asa ca o sa o bag la "asa face ele domne' "

            Comment


            • Daca alta rasnita de benzinar mai potent nu exista pe dacia, ce sa-i faci. Se bucura lumea ca rugineste, asa ca inca o problema nu mai conteaza.

              Comment


              • Nu e deranjant pentru ca isi revine rapid, doar eram curios daca e normal sau nu ca sa stiu sa ma leg de ei la urmatoarea revizie.

                De ruginit nu am vazut pana acuma si nu am facut ceva special gen montat plastice si chedere.

                Comment


                • Eu credeamc a sunt eu bolovan...dimineata o las cca 1 minut si apoi plec, insa dupa-amaiaza plec imediat de la munca. Si mie imi "da in nas" daca accelerez ceva mai tare....

                  Comment


                  • Cred ca e ceva de la ECU, îi trebuie un timp până intră în parametrii (ca la Windows pâna butează)

                    Comment


                    • Daca ar fi asta singurul inconvenient.... 1.4 parca pornea mai "frumos"...

                      Comment


                      • Originally posted by sebibv View Post
                        Eu credeamc a sunt eu bolovan...dimineata o las cca 1 minut si apoi plec, insa dupa-amaiaza plec imediat de la munca. Si mie imi "da in nas" daca accelerez ceva mai tare....
                        Poate ca unii se grabesc si pornesc deja cu demarorul... Full electric

                        Comment


                        • Originally posted by darksun View Post
                          Nu e deranjant pentru ca isi revine rapid, doar eram curios daca e normal sau nu ca sa stiu sa ma leg de ei la urmatoarea revizie.
                          Eu le-am zis la revizie, au facut diagnoza si nu au gasit nimic. Probabil ar trebui sa las masina in parcare la ei si sa o imping pana la calculator, ca sa nu fie motorul cald .

                          Din ce mi-am dat seama, e vorba mai degraba de turbo lag, care e mai mare cand e motorul rece.

                          Comment


                          • Originally posted by bolovan View Post
                            0.9 dap...am problema asta...adica daca plec de pe loc in secunda unu dupa ce am pornit motorul...si atunci face figuri doar in primii 100m. Daca o las 10-20 secunde...merge ok.
                            Asa face motorul Tce...cand e rece "da sa tremure". Incercati sa-l lasati putin, pana ajunge turatia de ralanti undeva sub 1000 de rot/min. Dupa plecati usor doar din ambreiaj si o sa vedeti cum incepe sa tremure motorul. Eu o pisc un pic din acceleratie si isi revine. Acum i-am prins buba si patinez usor ambreiajul cand plec, iar cand ii dau drumul nu mai are nimic. Eu cred ca e din cauza soft-ului de mapare ptr injectoare....0.9 merge sacadat oricum si oriunde la 1000 de rot/min.

                            A mai patit cineva asta (vezi poza) ?? Apa intra destul de bine pe la aeratorul de langa stopul drept? Habar n-am cum ajunge acolo...
                            Attached Files

                            Comment


                            • E problema de garantie.

                              Comment


                              • Da am patit,este dun cauza garniturii de etansare a Vacuum-ului aer,eu am folosit mastic negru,nu am cumparat alta garnitura,si dupa 4 ani isi face treaba perfect

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google