Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by sebibv View Post
    Chestia cu mersul fara consum devine ca o obsesie...reusisem la un anumit moment pe un Megane sa am 10 km fara consum din vreo 60...
    In loc sa ma bucur de masina care avea vreo 130 cai turbo...eu strangeam puncte...
    C-am ai dreptate. Când merg cu mașina veche mă bucur de ea și drum, cu asta nouă devin pensionar mă uit la consum

    Comment


    • Da...dar cand faci 20k km/an si ii faci cu 7000 lei...sau cu 5000 lei...hmmm...de 2000 lei mai mananci ceva saorme....parerea mea.

      Comment


      • Asta la benzină merge, diferențele de consum sunt mai mari ( turații mici - mari ), la diesel prea puțin.

        Comment


        • nu mai dai statului inutil accize ca si asa nu face nimic constructiv cu ele.

          urmeaza sa pun si eu multiplexorul, sa vad cate frunzulite o sa am
          Last edited by aris86; 3 October 2017, 10:30. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Aris, daca-ti pui multiplexor nu mai dai bani la stat (decat la fel doar ca o sa vezi si cati) [emoji38]

            Comment


            • Aloc buget pe luna respectiva si când ating targetul, las masina in parcare.

              Comment


              • simpla achizitie a multiplexorului si "conectarea" lui ofera instant interfata eco?

                Comment


                • Anomalie maxima pe un Tce cu 67 de mii km la bord.

                  Azi dimineata am pornit motorul la rece. Pornirea a fost in regula, am asteptat putin pana turatia motorului a scazut un pic sub 1000 rot/min, dupa care am cuplat tr I si am accelerat usor. Concomitent cu momentul accelerarii motorul a inceput sa mearga ff sacadat, am accelerat mai tare crezand ca o sa-si revina, dar mai tare tremura. Se auzea un zgomot ff urat, trosnituri.
                  No.... bine zic....abia dupa ce am decuplat minusul de la baterie si-a revenit si am putut pleca.
                  Am fost cu e la service si nu au gasit nimic in neregula. Acum merge perfect.
                  Repet, motorul trosnea foarte tare, nu puteam merge cu masina.....

                  Comment


                  • Vreo eroare pe la ECU..A necesitat un "reset "...ca la PC-uri

                    Apropo..am mers şi eu zilele astea pe modul ECO, e o diferenţă într-adevar dar nu supărătoare. Posibil să-l folosesc pt oraş permanent.
                    Last edited by Luciano2; 4 October 2017, 22:27. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by Amiralul View Post
                      Anomalie maxima pe un Tce cu 67 de mii km la bord.

                      Azi dimineata am pornit motorul la rece. Pornirea a fost in regula, am asteptat putin pana turatia motorului a scazut un pic sub 1000 rot/min, dupa care am cuplat tr I si am accelerat usor. Concomitent cu momentul accelerarii motorul a inceput sa mearga ff sacadat, am accelerat mai tare crezand ca o sa-si revina, dar mai tare tremura. Se auzea un zgomot ff urat, trosnituri.
                      No.... bine zic....abia dupa ce am decuplat minusul de la baterie si-a revenit si am putut pleca.
                      Am fost cu e la service si nu au gasit nimic in neregula. Acum merge perfect.
                      Repet, motorul trosnea foarte tare, nu puteam merge cu masina.....
                      Oare... e mers în 2 cilindri, s-a mai discutat:

                      Topic început de tine




                      http://www.loganclub.ro/forum/proble...ce-t53753.html

                      și de la #1823, #1824, #1826




                      PS. La 60.000km trebuiau schimbate bujiile
                      Last edited by t0rquemada; 5 October 2017, 00:09.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • S.a comportat diferit ca loganul meu. Al meu fluctua in turație la ralanti....asta trosnea rau si daca acceleram nu.si revenea. Posibil sa fie de la bujii....nu dadeau scântei suficiente....hmmm....dar acum merge perfect. Cred ca tot vreun senzor minune e de vina.

                        Comment


                        • Daca nu se respecta graficul intretinerii mi se pare destul de greu sa poti identifica cauzele unor probleme de genul asta.

                          Comment


                          • La cati km faceti schimbul de ulei,10-15k sau asteptati 1 an..eu 7 in care am parcurs 13000 km si nu stiu ce sa fac.Sa astept implinirea unui an sau sa schimb la 20k?

                            Comment


                            • cartea zice revizia la un an sau 20.000km. Sunt convins ca motorul nu se va supara daca faci revizia la 15.000. conteaza si regimul in care ai facut km acestia

                              Comment


                              • Originally posted by meticulosul View Post
                                Sa astept implinirea unui an sau sa schimb la 20k?
                                Recomandarea mea ar fi la 10.000 de km sau un an (in cazul in care nu faci mai mult de 10.000/an). Eu cred ca 10.000 de km sunt suficienti dar si un an e destul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google