Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bolovan View Post
    @IancuMIC scuze ca ma bag, dar fara suparare...dar cred ca aici este problema la mr.K...el vine cu informatii dupa ureche, pareri, impresii...throlling clasic. Nu de alta, dar cand faci o afirmatie, am pretrentii sa ai si niste argumente..altele decat faptul ca-i dacia.
    Eu am atras atentia userului @ten, pentru modul de exprimare (devenise ironic), nu pentru ideea expusa. iar eu stiu ca e mai bine sa stingi focul in faza incipienta.
    Voi, stiti mai bine daca are dreptate sau nu in ce spunea.
    Referitor la OCS ul ala , ma asteptam sa aud si argumente, de ce nu e corect acel sistem, din moment ce e atat de contestat.
    In fine, eu nu am Logan II, dar detin o masina, care are ca motor un k9k prezent pe Logan 2 si implicit sistemul OCS.
    Parerea mea ca nu difera de cel de pe Logan, din moment ce se foloseste de aceleasi informatii furnizate de ECU, pentru calcularea intervalului de service; adica nr. de porniri, viteza medie, temp. motorului. Cu alte cuvinte identifica particularitatile rulajului, adica exact ceea ce conteaza, cand vorbim despre deteriorarea uleiului.
    Aici am auzit destule pareri legate despre faptul ca acest sistem, nu face aprecieri asupra calitatii uleiului din carter; evident ca nu, ca nu face analiza uleiului. Un ulei mai performant, va avea o perioada mai lunga, in care isi pastreaza performantele. Lucru valabil si la alte masini, echipate cu acest sistem.
    Pana la urma, e optiunea fiecarui utilizator, sa tina sau cont de indicatiile acestui sistem.
    Eu la dCi, tin cont de aceste recomandari.
    Last edited by IancuMIC; 10 October 2017, 09:05.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Oricum, la cat praf este in oras si mers bara la bara prin Bucuresti, manualul spune ca este necesar sa inumatatesti intervalul de revizie. Mai este un aspect pe care multi il igonora, specificat in carte. Daca viteza medie este mai mica de 30 km/h, uleiul se schimba fie la 6 luni/10000 km dupa caz.

      Comment


      • Teoretic...OCS-ul scade intervalul de schimb in functie destilul de condus...dar culmea, la mine se pare ca nu scade. Am facut aproape 700 km in oras (exclusiv in oras)...si mi-a scazut din distanta 700 km (masina avea bine peste 20k...deci trecuse de prima revizie).

        @aris86 cam toate manualele spun asta (indiferent de marca). Motivul este simplu...uleiul sta mai mult timp la temperatura mare decat daca mergi in exterior. frecarile sunt pe perioada mai indelungata....deci si impuritati mai multe...etc. Cine circula exclusiv in oras...face revizia la 1/2 din km....cine nu, il face la distanta specificata in manual

        Comment


        • Nu vad unde este problema tehnica in aceasta discutie...

          Comment


          • E benzinar, motorul atinge repede temperatura de regim. Iarna, la un diesel care merge predominant in oras, lucrurile se schimba putin.
            Una peste alta, cu exceptia cazurilor cand ai masina in garantie, unde e bine sa lasi intervalul setat la ultima revizie, in rest iti poti seta intervalul la timpul si km doriti; de ex. 1 an si 15 mii.
            Eu pierd foarte putini km; adica indicatia OCS fata de nr. km. parcursi.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • @IancuMic da...dar tu n-ai viteza medie ca mine, undeva pe la 18Km/h
              Se poate si la logan seta intervalul? As vrea sa-l setez la 10k sa ma anunte (bine, masina-i inca in garantie...)

              Comment


              • Incearca in modul asta.

                B. Instrucțiuni resetare kilometri service ulei Dacia Logan 2

                Asigurativa că schimbătorul de viteze este pe neutru (nu este cuplata in nici o trapta de viteza), și frana de mana este trasa
                Porniți motorul
                Apăsați butonul de navigare in meniu (cel din capătul manetei de actionare ștergătoare) până ajungeți la meniul service pe afișajul ecranului din bord (vezi foto)
                Țineți apăsat până apare mesajul „——” apoi „20000”.
                Acum numărul kilometrilor pana la următoarea revizie este resetat la 20.000
                Opriți motorul și verificați.
                Attached Files
                Last edited by IancuMIC; 10 October 2017, 09:55.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Nu, nu m-am exprimat corect. Nu vreau sa-l resetez. Vreau sa schimb valoarea, in loc de 20.000 sa-mi afiseze 10.000 la resetare

                  Comment


                  • Originally posted by bolovan View Post
                    Vreau sa schimb valoarea, in loc de 20.000 sa-mi afiseze 10.000 la resetare
                    Cu ddt se poate face ce vrei, sa intri in soft si sa schimbi valoarea la counter.
                    Last edited by aris86; 10 October 2017, 10:14.

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Incearca in modul asta.
                      Orice joacă de genul ăsta scrie km reali în intervalul de revizie corespunzător și nu ai decât 4 poziții
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Sa inteleg, ca nu sunt optiuni pentru, 10, 15...mii.
                        Doar posibilitatea de reset?
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Doar 20000Km sau 1 an
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Am urmatoarea problema la Logan din 2016:
                            Nu merge claxonul doar daca am si ceva lumini aprinse, adica maneta e rotita pentru pozitie sau faza scurta, sau maneta e in pozitie sus-jos in caz de semnalizare.
                            Daca maneta e in pozitie neutra ( lumini stinse sau nu semnalizez) nu claxoneaza.

                            Comment


                            • Mergi la garantie sa-ti inlocuiasca blocul de lumini.

                              Comment


                              • Devine enervanta problema cu pornirea dupa cateva zile de stat. A stat pe loc tot weekend-ul, am pornit-o azi dimineata s-a balbait motorul si cand incercam sa o turez se balbaia si mai rau. Cum se incalzeste un pic sau merg 500 de m merge perfect. Chiar nu exista ceva rezolvare daca tot se manifesta la mai multi oameni ?!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google