Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ilierazvan View Post

    20190131_213102.jpg 20190131_213048.jpg
    Ia vezi cumetre,am gauri ?
    Aia de au montat sunt niste idioti. In mod normal (asa cum a facut si cel de la service) scoti cele 2 capace de platisc dintre volan si ceasuri,ai doua gauri in spatele volanului prin care bagi surubelnita si eliberezi airbagu din cleme.
    O sa le transmit si celora de pe topicul cu 1.0 SCE ca am vazut mari dispute si amenintari la vocea romaniei.
    Oficial trebuia găurit volanul
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Pai si nu au procedat cum trebuie? Intreb pt ca si eu o sa ma duc tot acolo, e cel mai aproape.

      Comment


      • Asta cu pisicile e de speriat. Acum 2-3 ierni cu cealalta masina, Fiat, am plecat la drum , scurt ce-i drept și se auzea mieunat in timpul mersului. Ce e ce e? Am verificat telefoane, închis muzică...când am ajuns înapoi acasă și am ridicat capota a sărit o pisica de sub capota. Norocul meu că se pusese acolo în fața volanului.

        Comment


        • Și eu am probleme cu pisicile care intra la motor când e cald,partea buna e că nu se apropie șoarecii și nici șobolanii. De fiecare data cand plec cu masina trebuie sa deschid capota.

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post

            Oficial trebuia găurit volanul
            Torquemada, au procedat in mod gresit asa cum au facut lui ilierazvan? Sa stiu pt ca si eu o sa ma duc acolo pentru ca imi e la indemana.

            Comment


            • Nu, nu au procedat greșit, doar neoficial.

              Ca posibil cumpărător știind că a fost ots pe airbag iar mașina aia se încadrează m-aș aștepta să aibă volanul găurit deci airbag schimbat
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Inteleg ca nici nu au scris in cartea de service... Asta mi se pare aiurea.

                Comment


                • Mie mi-au schimbat calculatorul de injectie si la fel, nimic scris in cartea de service. M-am rugat de ei sa scrie si au zis ca nu se mai face asa, totul se trece in minunatul lor "sistem".

                  Comment


                  • Ca sa nu mai ai dovezi...

                    Comment


                    • in cartea de service se trec interventiile platite de tine. Alea platite de ei se trec la ei.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Salutare tuturor, revin cu o întrebare referitoare la zgomotul de la motor.
                        Am impresia ca ventilatorul de habitaclu cârâie când este motorul rece. Am pornit când cu aerul oprit este totul ok, când aerul este pornit cârâie preț de vreo 5-7 secunde.
                        Sa aibă caloriferul electric ventilator separat?
                        O seară plăcută.

                        Comment


                        • La 69.xxx km am schimbat lantul de distributie la 0,9. Lantul era destul de alungit, a fost dat jos foarte usor cu fara a fi nevoie sa se dea jos patinele. Si intinzatorul lantului era stricat, dintii metalici erau ciupiti si se putea misca inainte si inapoi, cu toate ca acesta nu ar avea voie sa se miste inapoi.

                          La dacia reparatia ma costa 3000 lei, am facut-o la mecanicul meu cu 1000 lei(cu schimb de ulei inclus).

                          Comment


                          • Atat despre lant cu garantie pe viata...
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Originally posted by bogdan_cj View Post
                              La 69.xxx km am schimbat lantul de distributie la 0,9. Lantul era destul de alungit, a fost dat jos foarte usor cu fara a fi nevoie sa se dea jos patinele. Si intinzatorul lantului era stricat, dintii metalici erau ciupiti si se putea misca inainte si inapoi, cu toate ca acesta nu ar avea voie sa se miste inapoi.

                              La dacia reparatia ma costa 3000 lei, am facut-o la mecanicul meu cu 1000 lei(cu schimb de ulei inclus).
                              Si o curea te tine 80000 km, cum este la 1,5 DCi. Princeless, noroc ca ti l-a schimbat mecanicul de 3x mai ieftin, ca altfel era jale. S-a dus mitul cu fiabilitatea lantului la 0,9 TCe.

                              Comment


                              • Originally posted by bogdan_cj View Post
                                Intr-adevar masina vede de mai multe ori 6000rpm in a 3-a si a 4-a si mult mers pe autostrazi prin germania cu viteze de 160, dar nu credeam ca la un asa stil de mers sa am deja probleme cu lantul. Partea trista e ca nu mai am garantie.
                                Poate că asta sa fie cauza. Oricum nu se poate generaliza problema cu lanțul, sunt câteva cazuri izolate cel puțin aici pe forum.Eu am cunoștințe care au aproape 200 kkm cu acest motor si nu au probleme cu lanțul.Conteaza mult cum exploatezi motorul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google