Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In mod cert nu fac toate asa. Sau, daca vreti, inca nu fac. Daca aveti probleme cu pornirea nu asteptati sa se rezolve de la sine, ca nu se va rezolva. Nu asteptati pentru a mai studia problema. Cum adica sa studiati problema? Facem un ritual inainte de pornire? Ne spalam pe dinti, ne facem pantofii, ne taram de trei ori in coate si-n genunchi in jurul masinii, pupam rotile si ne rugam sa porneasca? Nu, duceti-va la reprezentanta ca de aia exista garantie. Nu vor sa ia in seama problema, sesizare la Vocea Clientului. Este similar cu ceea ce se intampla cu Easy-R. Cu cat exista mai multe sesizari, cu atat mai bine. Exista o sansa, ce-i drept mica, dar totusi exista ca in cele din urma sa se incerce rezolvarea problemei.
    Nu este acceptabil sub nicio forma ca o masina noua sa nu porneasca sau sa aiba probleme la pornire indiferent ca este frig, ca este canicula, ca este umiditate sau ca sunt sau nu aliniate planetele.
    Last edited by gabrieln1960; 27 November 2017, 17:43.

    Comment


    • Ai euro 5 sau 6 ?
      Ai prins temperaturi mai mici de - 2 grade?

      Comment


      • @C.Mike a mea este E6 din 2016...am prins si -27 grade...a pornit fara probleme. O singura data afacut figuri, anul trecut prin septembrie cred...cand nu a pornit din prima...si de doua ori a pornit...si s-a oprit...dupa care a repornit singura (S&S)..si cam asta a fost...alte probleme de pornire n-am avut cu ea (am 35k)

        Comment


        • @bolovan
          Un rateu/ doua in atatia km si nerepetitive nu pot le pot cataloga ca probleme.
          Cateva rateuri de pornire le am intampinat si cu logan 1. Dar le pot numara pe o mana in cei 12 ani de cand detin masina

          Comment


          • Pai asta spun.
            In schimb astazi, dupa multa vreme a facut iar o figura pe care o facea in perioada 10-15k:
            Mers constant in coloana cu tr a II-a pe la 1700-1800 rpm. Am calcat mai tare acceleratia (destul de ferm)..si nu a vrut sa accelereze vo 3-4 secunde...dupa care brusc si-a dat drumul (a si tremurat destul de tare in perioada aia)...nu a mai facut de tare multa vreme

            Comment


            • Uite ca am mai descoperit un defect ." Cu cat mai multe butoane cu atat mai multe defecte" . Cand o sa acceptam aceasta sintagma (inca nu a ajuns proverb)? Ce sa facem baieti , sa ne intoarcem la nivelul primelor motoare Otto care un aveau atat de multe "defecte" fiindca nu aveau atat de multe butoane ? Eu am prins motoarele clasice . Pana la mare faceam cel putin o pana de cauciuc , fiindca inca nu erau cele tubeless , suflam cu pompa teava de benzina , mai suflam si jiclorul de relanti...etc. Eu incerc sa ma impac cu micile particularitati si sa nu le las sa-mi faca viata amara .
              De-a lungul anilor mi-am impus sa nu am asteptari prea mari de la ceea ce ma inconjoara , ca sa nu am dezamagiri prea mari .
              Last edited by georgstelsib; 27 November 2017, 19:06.

              Comment


              • Originally posted by georgstelsib View Post
                La easy-r nu mai putem decupla cutia de viteze prin apasarea ambreiajului si avem o sarcina suplimentara .

                La Easy-R ambreiajul sta debreiat in N.



                Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Oare?
                  Sau este scoasa din viteza, ambreiajul fiind "nedebreiat"?
                  Intreb si eu...

                  Comment


                  • Probleme Tehnice Logan II

                    Ambreiajul are doua stari: ambreiat si debreiat (placa de presiune “apasata” sau pedala apasata).

                    Daca cauti pe threadul Easy-R ai sa vezi un video cu o captura CLiP referitor la cum se comporta. Videoul si testul sunt facute de mine.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
                    Last edited by Silviu; 28 November 2017, 00:47.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Discuția a plecat de la ideea că la o cutie manuală, în N, fără ambreiaj apăsat învârți și marmelada din cutie la pornire și se presupune că și Easy-R face la fel
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Hai sa mai precizez odata. Si la easy-r in N ambreiajul este cuplat la cutie , dar inauntru invarte doar un pinion lung care se cheama tren fix . La acest tren fix nu este cuplata niciun pinion de viteza . De asta cand dam la cheie avem parte de o rezistenta suplimentara . Daca la oprirea motorului lasam cutia in D sau R ramane cuplat la trenul fix pinionul de viteza I sau pinionul de marsarier . De asta chiar daca nu tragem frana de mana masina nu o ia la vale.
                        La toate masinile ambreiajul este cuplat tot timpul in afara situatiei cand apasam pedala de ambreiaj sau la easy-r actuatorul comandat de calculator o face in locul nostru . Uitati-va la pedala nu este tot timpul sus si in mers dar si in stationare , inseamna ambreiaj cuplat cu cutia de viteze . Daca cineva a desfacut spre reparare o cutie de viteze poate sa confirme . Eu nu am fost decat mecanic amator , dar am schimbat un disc de ambreiaj incalecand un sant si am reparat (inlocuit pinioane si sincroane ) la cutii de viteza montate pe masini cu tractiune spate(cardan) , nu pe cele cu tractiune fata care sint mult mai grele ingloband si diferentialul .

                        Comment


                        • @georgstelsib, degeaba explici cum crezi ca functioneaza, eu iti spun exact cum functioneaza la Easy-R: ambreiajul sta decuplat in N.

                          Am vazut si inregistrat comportamentul via CLiP. In momentul in care pui contactul primul lucru pe care Easy-R il face este sa decupleze ambreiajul. Si ramane asa pana cand bagi intr-o viteza si accelerezi sau o lasi sa plece facand crawling.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Silviu , oare nu ai o fractura de logica ? "ambreiajul sta decuplat in N" deci sta asa zile intregi cu arcurile apasate pana ne induram sa pornim masina .
                            Apoi , citez :" In momentul in care pui contactul primul lucru pe care Easy-R il face este sa decupleze ambreiajul"
                            Pai daca era deja decuplat in N (fiindca altfel nu te lasa sa pornesti) ce sa mai decupleze ?

                            nu mai cita ultimul post!
                            Last edited by Seba; 28 November 2017, 10:02.

                            Comment


                            • Nu stiu cine are probleme cu logica:

                              1. Contact pus -> ambreiaj debreiat (decuplat) adica pedala apasata (echivalentul cutiei manuale)

                              2. Treci intr-o treapta de viteza si lasi pedala de frana, accelerezi sau nu, incepe sa ambreieze si pleaca de pe loc.

                              3. In orice alta stare ambreiajul sta decuplat/debreiat.

                              4. Opresti motorul (adica iei contactul) ambreiajul este cuplat.

                              E mai clar acum?

                              Logic ca in stationare cu contactul luat il lasa cuplat. Eu vorbeam de momentul cat timp cutia este alimentata adica contact pus.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • la o cutie manuala, pinioanele sunt cuplate pe trenul fix. sincroanele sunt decuplate, alea sunt pe arborele secundar. singurul mod in care ambele trenuri nu se invart, e cu ambreiajul apasat. cum easy-r e o cutie manuala cu ambreiaj si selectoare comandate de ecu, ma gandesc ca e acelasi lucru, nu invarti pinioanele decat cu ambreiajul decuplat.
                                Attached Files
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google