Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aveai alta impresie? macar nu mai vajaie la viteza asa de tare.

    Comment


    • Originally posted by M.FLORIN View Post
      Incearca, daca ai disponibil pe masina, sa rulezi cateva minute cu AC pornit si cald la maxim ... si o sa vezi ca nu mai ai probleme. Evident aerul de afara nu recirculat si voletul pe parbriz sau parbriz si picioare.



      E uite ca la mine fac ... si fac chiar bine ... o fi o problema??

      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
      Inseamna ca ori voletul de repartitie nu e etans, ori nu se misca cum trebuie. Ma rog, poate doar eu gasesc logic ca daca cer aer pe parbirz si pe la picioare sa nu iasa prin gurile din bord.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by skd_ozenel View Post
        aveai alta impresie? macar nu mai vajaie la viteza asa de tare.
        Normal ca aveam alte asteptari. Banuiesc ca si aia care au cumparat-o.

        Comment


        • Normal si eu speram sa scap de zgomote si greierasii de la plasticaraie, dar cu siguranta Domunul Cristi Streulea iar le-ar arata celor de la DACIA un pic de clasa si faptul ca o masina facuta in 2013 sau mai nou 2014 ar trebuie ca macar 3 ani sa mearga fara acele mici pocnituri, greierasi din bord sa dispara si sa nu mai aud de low cost la 5500 cu rabla la cat ajunge noul logan acces .... ca nu e chiar asa de ieftin tinand cont de media unui salar din ROMANIA este de 300 euro! .... MULTA STIMA SI LA MULTI (B) ANI 2014!

          Comment


          • Originally posted by lord_wader View Post

            Normal ca aveam alte asteptari. Banuiesc ca si aia care au cumparat-o.
            In afară de formă (care nici aia nu e mult diferita) nu sunt mari diferențe din punct de vedere al calității, asamblării, ținutei de drum, etc intre Logan 1 si Logan 2. Tot de la 6000 € au costat ambele modele.

            Comment


            • Eu zic ca forma si interiorul sunt ceva mai frumoase la loganul2, mai multe acareturi de siguranta,... . Cat despre calitatea materialelor..., parerea mea e ca erau ceva mai bune la loganul1. Adica au scos maretialul de pe panoul de usi,..., prea mult plastic de proasta calitate in loganul2. Pana la urma e normal, mai multe sisteme de siguranta in defavoarea calitatii materialelor, ca sa ramana pretul mic. Dar asta nu e o problema tehnica.
              sigpic

              Comment


              • Astazi am fost la service pentru ca nu mi-au placut deloc luminile pe masina si m-am gandit ca trebuie sa fie din reglajul farurilor. Era primul logan 2 care intrase la tipul de la ITP (acolo reglau si farurile) si la loganul anterior mi le-a reglat tot el, dupa ce schimbasem becurile si vedeau super. Zis si facut, ii spun eu despre ce este vorba si nu prea ii venea sa creada ca doar ele vin reglate perfect din fabrica, e drept ca am mai avut 3 loganuri noi, dar nu am avut o astfel de problema. Dar daca am cerut si platesc , hai sa le verificam. Pune aparatul pe farul stang si ce sa vezi surpriza, batea in bocanci, pune si pe cel drept, la fel. Asadar mi le-a reglat omul si acum sper sa fie super, nu am apucat sa ies cu ea pe intuneric, deci fiti cu bagare de seama, ca am vazut si pe altii aici care spuneau ceva de proiectoare, din cauza ca farurile bateau fix in botul masinii de aici aparea problema ca proiectoarele nici nu mai aveau un efect vizibil. Multa bafta si verificati daca vi se pare in neregula.

                Comment


                • Si la mine farurile erau reglate foarte jos.
                  M-am postat in fata unui zid si le-am ridicat cat a fost nevoie
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by gutu1 View Post
                    Legat de zgomotele astea pe partea dreapta sunt si eu enervat. Am impresia ca a scazut calitatea plasticelor si imbinarilor fara de logan 1. La mine mai am o banuiala.... proprietarul dinainte a pus geamuri fumurii si a demontat odata toate fetele si cele doua aripi de plastic din lateralul lunetei. Am gasit doua clipsuri rupte deja pe fata usilor. In fine, am inceput sa o iau sistematic, usa fata, usa spate si imi ramane stalpul din mijloc sa ma uit la ec zici tu. Am captusit toate punctele de contact cu PEE lipita pe banda dublu adeziva. Mai este ceva.. daca bati in tija de metal de la deschiderea usii se aude un zgomot urat. Am incercat sa creez o suprafata mai groasa din PEE si banda dublu adeziva ca sa tina cumva mai " bombata" tija asta, in interiorul usii aproape de broasca (sau nu stiu cum sa o numesc).
                    Sa va povestesc continuarea. tot auzeam zgomote , mai nou se extindeau si la usa din stanga. am mai demontat o data fata de usa din dreapta.Am mers cu un coleg in masina si ce credeti ca zice el........... zgomotul e facut de frecare cheder de tabla usii. Nu am crezut. Am incercat sa mai imping putin in interior inchiderea, dar nu este ovalizata sa o poti regla mai in interior sau mai in exterior. Ce sa mai facem... am dat cu silicon pe chedere. SURPRIZA.... nici un zgomot. Sunt asa de fericit
                    Last edited by 77sky; 10 February 2014, 16:01.

                    Comment


                    • Ei bravo , rezolvare simpla si ieftina.
                      sigpic

                      Comment


                      • Masina cand am luat-o, farurile bateau jos si le-am reglat in service iar proiectoarele sunt destul de slabe ca si intensitate.

                        Comment


                        • Pai la 19w este putin probabil sa aiba aceeasi intensitate ca cele de 55w
                          sigpic

                          Comment


                          • Nu stiu daca e bine unde am postat, dar cred ca e o problema tehnica...am un dci de 75 cai din 2013, si azi cand am realimentat solutia de parbriz, am simtit miros de motorina. Am cautat sa vad pe unde se vede iar rezultatul e in poza atasata...stie cineva ce-i pe acolo? Mentionez ca era destul de multa motorina, si am rugat pe cineva sa puna contactul, sa auzit un fasait de vreo 3 secunde, dupa care sa oprit, am pornit motorul, nu s-a mai auzit, si nici nu se vede sa picure/prelinga sau sa curga pe undeva... probabil la turatii mai mari, nu stiu.
                            Maine dau o fuga in service oricum
                            Attached Files

                            Comment


                            • Aia in care intra acea conducta de plastic e pompa de motorina. Ori mufa aia nu e bagata bine, ori garnitura de acolo are o problema. Incearca sa apesi si sa misti putin de mufa, asta pana sa te duci la service.
                              sigpic

                              Comment


                              • Mersi mult, nu am mai avut dci, habar nu am ce si cum e pe acolo!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google