Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu as crede ca diferenta este asa de mare, de la Otto incoace doar sa imbunatatit, comb este acelasi, mot este termic, principiul de funct este acelasi.... ca au pus electronica pe el, ca au imbunatatit alimentarea pentru a marii eficienta este alta poveste.....
    Sa vedeti pe forumul Daewoo ce discutii sunt cu tipul asta de defect.......sute de pagini....
    Last edited by Oti; 24 October 2014, 08:47.
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Normal ca principiul de functionare a ramas neschimbat , dar Tce este supraalimentat si schimba mult datele problemei , presiunea tripla pe injectoare fata de un aspirat natural + alte chestii in plus.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Bine....timpul va dovedi daca am sau nu am dreptate......daca se va repara problema sper sa aflam si noi cauzele....sa nu fie iar un secret de fabrica......
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Am patit si eu o singura data acum intr-o dimineata ca sa moara motorul dupa ce am pornit. Am pus-o pe faptul ca imediat dupa pornire a trebuit sa pornesc si dezaburirea la lunea si trebuia sa fac multe manevre sa ies din parcare(pompa de servodirectie care e mare consumator de curent).

          Comment


          • In afara ca are 3 pistoane nu au altceva nimic in comun.
            sigpic

            Comment


            • E bine ca o compara cu matizu, daca o compara cu VW in 3 cilindri deja postula ca se duce pe rapa lantul de distributie.
              ce naiba legatura are numarul de cilindri cu sistemul de injectie? La matiz aveai un fel de distributor pentru scanteie (captor optic de pozitie arbore cu came) solutie atata de antica ca nici nu merita mentionata.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Depinde de model .euro2 ai dreptate.
                Euro3 este cu ecu injectie Kemsco D3 echivalent cu Sirius 32 montat pe Supernova, fara distribuitor, totul electronic.

                Comment


                • Originally posted by prometheus View Post
                  Normal ca principiul de functionare a ramas neschimbat , dar Tce este supraalimentat si schimba mult datele problemei , presiunea tripla pe injectoare fata de un aspirat natural + alte chestii in plus.
                  tu habar nu ai despre ce vorbesti, asa-i? de unde presiune tripla pe injectoare? apasa cineva pe ele sau ce?
                  presiunea este aceiasi ca la un benzinar aspirat atat timp cat ambele sunt cu injectie indirecta. poate vrei sa spui debit. dar nici ala nu e triplu.
                  ce treaba are supraalimentarea la pornire? ai pornire ca la turbojet cu aer comprimat ca sa dai turatie la compresor sau ce?

                  nu te supara pe mine dar daca nu esti intr-o zi buna, las-o sa treaca.

                  Comment


                  • E de la " +alte chestii in plus" alea " schimba mult datele problemei " ai inteles acum nu ?

                    Comment


                    • ozenele, una e sa ai 3 bari in injector si sa injectezi in aer la 0.5 bar absolut la aspirat si alta e sa injectezi cu aceiasi 3 bari benzina in aer la 1.2 bar absolut. La aceiasi timpi de injectie ai debite diferite. Si ca sa nu creasca timpul de injectie prea mult, maresti rpesiuena in circuitul de alimentare benzina (asta daca nu ai regulator de presiune ca la supernova, legat la presiunea din colector).
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • vorbim despre faza de pornire cand presiunea din colectorul de admisie e fix identica.
                        tot ai la indemana manometrul in service, eu zic sa il cuplezi pe conducte si sa vezi ce presiune are H4Bt in instalatie si sa ne spui si noua ;)

                        Comment


                        • @einstein1984 a detaliat cat de cat cum e cu presiunea !!
                          Last edited by prometheus; 24 October 2014, 12:41.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Eu m-am referit la logica defectiunii, nu la comp x sau y defecta, asta o face meseriasul din service, functionare intermitenta care sa aiba cauza de natura mecanica este foarte rara, cel mai des cauzele sunt la instalatia electrica (natura electrica), problema este de ce calc nu semnalizeaza cu erori problema, orice anomalie in functionarea mot este sesizata de senzori pe care o trimite calc, acesta o memoreaza si nu se poate sterge (eroarea) decat cu superscula de diagnosticare, daca nu apare si aici sunt doua cauze - nu exista senzor in zona resp ceea ce nu cred sau calc defect , alimentare defecta, masa defecta etc. La acest aspect m-am referit la paralela in funct cu mot Matiz-ului....
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • hai sa ne intelegem... din cate stiu H4Bt e turbo cu injectie indirecta. H5Ft e turbo cu injectie directa.
                              la H4Bt compensarea cantitatii de aer introdusa fortat in motor se face prin folosirea unor injectoare putin diferite - 8 orificii de injectie.
                              raman la parerea ca inainte de a ne pronunta pe diferite teme fie posteaza torquemada vreo pagina din MR cu presiunea de lucru a pompei de benzina fie face einstein o verificare simpla si ne-am lamurit prin oricare dintre cele doua.
                              pana atunci, nu e normal sa moara motorul la rece, orice ii faci.
                              problema poate sa vina SI DE LA benzina proasta. mi s-a intamplat la K4M cu benzina de 95 de la OMVul de pe bd. Timisoara, langa Serus, sa imi moara motorul la cald cand viram pe loc. de 3-4 ori la rand a facut asa la aceiasi manevra. l-am corectat din pedala si nu a mai facut.

                              Comment


                              • Senzori sunt destui.
                                Presiunea se poate măsura cu CLiP-ul (TCe-ul are o grămadă de parametrii măsurați și afișați).
                                Harta de injecție depinde și de butonul ECO.

                                skd_ozenel are dreptate problema poate sa vina SI DE LA benzina proastă, dar și de la cantitatea din rezervor la momentul respectiv (la TCe sunt 3 tevi de benzină, tur, retur și evacuare canistră carbon).
                                Attached Files
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google