Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pana la urma am depistat sursa zgomotului din compartimentul motor. Zgomotul de "tractoras" venea de la conducta de aer care intra in filtrul de aer (vezi poza 4). Dupa multe incercari cu diverse materiale am reusit sa o fac sa "taca"!
    Recomand posesorilor de motoare diesel (nu stiu daca la benzinare este cazul ca nu au asa mari trepidatii motoarele ...cred) sa faca un test: porniti motorul, ridicati capota si puneti mana pe conducta de aer in zona incercuita cu rosu din prima poza. Daca sesizati o modificare in bine a zgomotului in compartimentul motor inseamna ca aveti aceeasi problema ca si mine.

    Rezolvarea pe care am gasit-o eu:
    - Material necesar - garnitura dubla de etanseizare geam/usa ca in pozele 2 si 3;
    - Se demonteaza conducta de aer de la zona incercuita cu rosu in poza 4 si din fata de deasupra radiatorului. Prima se scoate prin tragere iar a doua prin strangere si tragere;
    - partea incercuita cu rosu in poza 4 are pe interiorul tubului o garnitura de cauciuc care se scoate usor;
    - pe garnitura de cauciuc am lipit banda dubla de etanseizare, pe partea exterioara a garniturii (astfel incat banda va fi intre garnitura si tubul in care intra);
    - se introduce garnitura inapoi in tub (va intra mai greu dar cu putin efort se poate) si se conecteaza inapoi tubulatura pe masina.

    Inainte de operatiune nu stiam daca va avea efectul scontat asa ca m-am hotarat sa scriu abia dupa ce totul a fost montat si am vazut ca zgomotul nu mai exista nici macar la accelerari. Prin urmare nu am facut poze pe parcursul montarii dar sper ca am fost suficient de clar si poate o sa ajute pe cineva.

    Sa aveti o seara frumoasa!
    Attached Files

    Comment


    • Problema asta, eu am rezolvat-o cu o pasla cu adeziv pe o parte.

      Captain of the black pearl

      Comment


      • Se pare ca asta nu este singura problema (conducta de aer)! Si conducta scurta care intra direct in filtrul de aer trepideaza. E facuta din doua bucati (nu am idee de ce...) si nu sunt prinse bine intre ele. Asa ca am dat-o jos si am strans-o cu 2 "soricei"!

        Comment


        • Se mai adauga inca 2 probleme si la mine

          - motor "manjit" de ulei problema este garnitura de la capacul de culbutori
          - scaun blocat numai culiseaza pe sina ( blocat la maxim spate,noroc ca-s lung in picioare! )


          Multumesc colegului "Ten" pentru detalii!
          Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

          Comment


          • Ghinion Bogdane, sau asa ”face toate”, intotdeuna egzista o explicatie.

            Comment


            • Originally posted by bobbyred View Post
              Se mai adauga inca 2 probleme si la mine

              - motor "manjit" de ulei problema este garnitura de la capacul de culbutori
              - scaun blocat numai culiseaza pe sina ( blocat la maxim spate,noroc ca-s lung in picioare! )


              Multumesc colegului "Ten" pentru detalii!

              Sa speram ca o sa le rezolvi in termen cat mai scurt.
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • Originally posted by Remus77 View Post
                Pana la urma am depistat sursa zgomotului din compartimentul motor. Zgomotul de "tractoras" venea de la conducta de aer care intra in filtrul de aer (vezi poza 4). Dupa multe incercari cu diverse materiale am reusit sa o fac sa "taca"!
                Recomand posesorilor de motoare diesel (nu stiu daca la benzinare este cazul ca nu au asa mari trepidatii motoarele ...cred) sa faca un test: porniti motorul, ridicati capota si puneti mana pe conducta de aer in zona incercuita cu rosu din prima poza. Daca sesizati o modificare in bine a zgomotului in compartimentul motor inseamna ca aveti aceeasi problema ca si mine.

                Rezolvarea pe care am gasit-o eu:
                - Material necesar - garnitura dubla de etanseizare geam/usa ca in pozele 2 si 3;
                - Se demonteaza conducta de aer de la zona incercuita cu rosu in poza 4 si din fata de deasupra radiatorului. Prima se scoate prin tragere iar a doua prin strangere si tragere;
                - partea incercuita cu rosu in poza 4 are pe interiorul tubului o garnitura de cauciuc care se scoate usor;
                - pe garnitura de cauciuc am lipit banda dubla de etanseizare, pe partea exterioara a garniturii (astfel incat banda va fi intre garnitura si tubul in care intra);
                - se introduce garnitura inapoi in tub (va intra mai greu dar cu putin efort se poate) si se conecteaza inapoi tubulatura pe masina.

                Inainte de operatiune nu stiam daca va avea efectul scontat asa ca m-am hotarat sa scriu abia dupa ce totul a fost montat si am vazut ca zgomotul nu mai exista nici macar la accelerari. Prin urmare nu am facut poze pe parcursul montarii dar sper ca am fost suficient de clar si poate o sa ajute pe cineva.

                Sa aveti o seara frumoasa!
                Problema asta se rezolva pe garantie. Daca citeai inainte pe forum observai ca numai eu am avut vreo 10000 de posturi cu chestia asta. nu stiu cat de mult ajuta bricolajul facut in regim autonom la garantie. In caz de ceva grav -doamne fereste!, la inspectie si in pozele trimise uzinei apar diferite corpuri straine care fac dovada mestesugului la automobil. Si poate va afecta garantia. Sfatul meu este ca pentru orice chestie sa se mearga la garantie - eu am rezolvat un infundat de spritiera, problema de mai sus si am schimbat 2 garnituri la capacul culbutor pe garantie. Si intentionez sa merg si cu problema in care chederul freaca vopseaua de la usile fata.
                Singurul bricolaj facut in regim autonom a fost rezolvarea greierilor tipici din portiere (bucsile vechi de la primul logan in care se prind portierele au fost inlocuite cu teava aia in forma de U facuta tot din fier fara nicio garnitura peste => in gropi, frecusul ala fier pe fier cu greierii aferenti - am adaugat un strat de banda adeziva moale pe toate cele 3 laturi si acum nu se mai aude nimic). Cand merg la service pentru ceva, dau banda jos, sa nu fie motiv de comentarii.
                Last edited by pilifida; 16 July 2015, 15:24.
                sigpic

                Comment


                • A mai fost un coleg care a avut problema asta si a fost la reprezentanta. Zgomotul a reaparut dupa scurt timp!
                  Bricolajul pe care l-am facut eu il dau jos in 3 minute, fara sa ramana urme de modificari. Nu am pus nimic cu risc sa scape in filtrul de aer asa ca nu vad cum ar putea sa afecteze negativ mersul motorului. Am preferat sa fac eu si sa stiu ca nu reapare zgomotul dupa 25 de km.
                  Multumesc oricum de recomandare!

                  Comment


                  • @pilifida, sa ne anunti ce solutie adopta cei din reprezentanta. Am auzit variante de inlocuire a chederului si revopsirea portierei, dar asta nu ajuta mare lucru. Cand voi mai merge la ei, o sa-i atentionez si de problema asta. E cam grav ca la o masina de 13000 euro sa ai astfel de probleme.

                    Comment


                    • Am fost si eu azi la service sa-mi schimbe bateria, am stat o ora si jumatate ca sa mi spuna ca nu au alta baterie pe stoc. Halal service.

                      Comment


                      • La general auto trebuia să suni înainte, scuteai 15km
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Originally posted by ten View Post
                          Sa speram ca o sa le rezolvi in termen cat mai scurt.
                          Abia pe Mart,i am programare la service
                          Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                          Comment


                          • O intrebare
                            Nu este o problema pentru mine..insa vreau sa aud si parerea voastra.Masina mea are 127 km , nu 127000.Am sa zic asa un ``zumzet`` care se aude la partea de directie.Nu trage nu nimic. In mers dispare..face asa deoarece este totul nou pe ea? Precizez ca nu exista scapari..samd

                            Comment


                            • Probabil că ai un 1,5 dCi (din semnătură nu reiese acest lucru), la care pompa de servodirecţie este electro-hidraulică. De aici provine "zumzetul" pe care îl auzi în habitaclu şi asta numai la ralanti.

                              Comment


                              • Multumesc mult..recunosc ca sunt necunoscator pe partea de mecanica.Referitor la la masina este un MCV 2 1,2l 16v. Deci fara motive de ingrijorare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google