Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Tehnice Logan II

    Sunt placutele 100%
    Dar pentru linistea ta mergi la service



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic

    Comment


    • La voi cum arata capota? Aveti urme de pietricele? La mine este bombardata efectiv, am cel putin 20 de locuri unde e sarita vopseaua de la pietricele, o sa revin cu poza mai tarziu. Lacul si vopseaua mi se par extrem de proaste.

      Comment


      • Capota, de aratat, arata bine dar se balangane. Are joc, nu sta fixa.

        Comment


        • Am 20.000de km și nici o zgârietură pe capotă sau spoiler. Am învățat lecția de la vechea mea Dacie ”nu rula niciodată în coada celuilalt mai ales iarna pentru că ideea este să îl depășești nu să culegi pietricelele aruncate de pneurile lui”.

          Comment


          • eu am capota si farurile sablate de pietre. 50.000 de km intr un an si 10 luni.
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • S-a facut seara ca as fi postat o poza dar revin curand cu una. In 2 ani si cateva luni si 97 de mii de km, arata ca dupa razboi capota.

              Comment


              • Capota, de aratat, arata bine dar se balangane. Are joc, nu sta fixa.
                Dupa o luna si 1000 de km cum naiba sa arate?
                Last edited by mr.K; 17 August 2016, 21:20.

                Comment


                • Problema la capota sunt cele doua tampoane de cauciuc ce nu pot fi reglate
                  Dar cu putina Ingeniozitate se rezolva si asta
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Dupa o luna si 1000 de km cum naiba sa arate?
                    Acceptam editarea
                    Un fel de problema tehnica, despre care discutam pe acest topic, e partea cu balanganeala, zgarieturile se considera problema estetica. Depinde cum si pe unde ai mers aia 1000 de km, crezi ca hassero a facut o zgarietura la 10.000 de km? Alea se puteau face la un drum de 100 de km.
                    Mersi @Stoicanu, o sa caut ceva solutii. Cineva zicea ca se poate regla din inchizatoare.
                    Last edited by Fanez; 17 August 2016, 21:45.

                    Comment


                    • Ai incercat sa pui cheder, s-ar putea sa iti rezolve problema. A mea nu trancane, dar tot o sa ii pun cheder...

                      Comment


                      • Există tampoane reglabile la X52-ul de showroom, alternativa simplă și eficientă: cheder
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • La 38500 km, nu am vopsea sarita pe capota de la pietricele, în schimb la spoiler e o gaura mai pronunțată de la o piatra aruncata din sens opus. Gravitația, el urca, eu coboram.

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            Exist tampoane reglabile la X52-ul de showroom, alternativa simpl i eficient: cheder
                            O sa vad dupa ce pun cheder dar cine mi-a zis ca se regleaza din inchizatoare a zis ca nu ajuta chederul, ca vine mai jos de tampoanele alea.

                            Comment


                            • Cu cheder o sa stea mai fixa capota și nu o sa mai aibă joc.

                              Comment


                              • Originally posted by ady_dragan View Post
                                Cred ca urmeaza sa intru in universul problemelor Dacia )
                                De cateva zile am auzit un zgomot ciudat care e sesizabil doar cu geamul deschis. Ajung acasa, opresc, bag in marsarier si cand pornesc in spate se aude un sunet destul de slab si infundat de lovitura metal pe metal. E asemanator cu cel care se aude cand se rupea la Daciile 1310 traversa (sau cum i se zicea) la cutia de viteze si avea joc inainte si inapoi sau lovea in frana de motor, sau iar asemanator cand schimbi vitezele cu motorul oprit si de afara se aude acel sunet de sub masina.
                                Cand dau cu spatele de aude prima data, daca franez si iar dau nu se mai aude nimic. Cand pun in treapta 1 se aude scurt, dar dupa frana si pornire nu se mai aude. Oare e ceva tampon sau mai grav? Am motorizarea 1.5dCI. Saptamana viitoare fac o programare in service.
                                La PH2 anterior de 1.6MPI nu am auzit niciodata asa ceva si nu cred ca e ceva specific la diesel.
                                Eu cred ca e de la planetare. Are joc mare in articulatii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google